Eve geldiğimde yorgunluktan ölmek üzereydim.Rıfat abinin yanına uğramış yeni bir dövme yaptırmıştım.Rıfat abi işinin ehliydi,İstanbul'un tartışmasız en iyisiydi.
Elimin üstüne parmaklarımı da kaplayan bir aslan pençesi yaptırdım.Sargıda olan elime bakıp gülümsedim iyi iş olmuştu.İlk önce yemek yemeli ardından da Afşin denilen piç hakkında araştırma yapmalıydım.Emin olduğum tek şey aramızda ki gerilim bugün yaşadığımız olayla sınırlı kalmayacaktı.Sonuçta birbirimize meydan okumuştuk.
Üstüme rahat bir şort ve sporcu atleti geçirdim.Aynada ki yansımam tehlikeli gözüksede içimde çok derinlerde iyi bir kız vardı.Sol kolumu boylu boyunca kaplayan yine sol bacağımın üst baldırını kaplayan ve sırtımda sayısız dövmem vardı.Değer verdiğim beni ben yapan herşeyin dövmesini yaptırmıştım.Öyle ki ensemde dayımın ismi olan Anıl yazılıydı.Karnımdan gelen gurultuyla telefonumu elime alıp pizza siparişi verdim.Akına da msj atıp bana gelmesini yazdım şu Afşin işine biran önce başlamalıydım.
Oturma odasında spor kanalını izlerken zilini çalmasıyla kapıya yöneldim umarım pizzacıdır.
Kapıyı açınca karşımda pizzacı fantezilerine uyacak cinsten bir çocuk beklemiyordum.Saçma düşünceleri aklımdan defedip bakışlarımı gözlerine dikine onun da beni ilgiyle izlediğini farkettim.
"Duru Kızıltan"dedi gözleri gözlerimdeyken kesinlikle o da benim düşündüğüm şeyleri düşünüyordu.
"Benim ve aklında ki düşünceleri def et dostum."açıkça konuşmaktan utanmazdım,edepsizin tekiydim.Yüzüne kocaman bir gülümse yerleştirdi.
"Yazık oldu büyük hayal kırıklığına uğradım."
"Borcum ne kadar."en iyisi konuyu kapatmaktı.
"45.50"parayı ödeyip kapıyı kapatacaktım ki Akın'ın seslenmesiyle kapıyı açık bırakıp içeri geçtim.Mutfaktan kolayı da alıp büyük boy pizzama hunharca saldırmata hazırdım.Akın gelip yanıma oturunca pizzayı işaret ettim aç olma ihtimali vardı.
"Annemle yemekteydim."diyerek istemediğini belirtti ardından da konuşmasına devam etti."Beni niçin çağırdın."
"Afşin hakkında bildiğin herşeyi anlat,bugün olanları biliyorsundur zaten."pizzamdan büyük bir ısırık alıp keyifle çiğnemeye başladım,yemek yediğim anlarda çok iştahlı olurdum öyle ki biri beni yemek yerken izlese acıkırdı.Beni sorgulamadan anlatmaya başlayınca bende pizzamla olan ilişkime geri döndüm.
"Afşin Hancızade.Hancızade Holdingde büyük bir hissesi var.O da senin gibi 2 yıl kayıp yaşamış ama liseyi yarı da bırakmamış ortaokuldan sonra 2 yıl kayıplara karışmış ardından da sahip olduğu imkanlarla liseye başlamış,nedenini kimse bilmiyor.Babası ve annesi ayrı,Afşin herhangi birisiyle yaşamak yerine tek başına yaşıyor.Okulda ona takıntılı birçok kız var onun için geçici dövmeler ve piercingler yaptırıyorlar o da bunun için sana bugün o sözleri söylemiş olmalı.Okulda hatırı sayılır bir saygınlığı var.Genel olarak onun istemediği kimse onun çevresine yaklaşmaya kalkmaz.Birçok sabıka kaydı var.Dövmeleri ve piercingleri ise vazgeçilmezi,okulda ki bir kavgada Selim denilen çocuğu dövmüş ve çocuk da komalık olmuştu.Bildiklerim bu kadar."bu kadar fazla şeyi bilmesine şaşırmıştım.
"Bu kadar şeyi nereden biliyorsun,yoksa sendemi Afşin'a takıntılısın."son cümleden sonra yüzünü buruşturmuştu.
"Ah saçmalama,okulda gezinen efsaneler ve Sude&Serap sayesinde.Bu aradan unutmadan eklemeliyim ona okulda tek karşı gelen kişi sen oldun,buna bu zamana karşı hiçkimse cesaret edememişti."
Son pizza diliminide çiğnedikten sonra uzun uzun Akın'a baktım.
"Dişli rakipleri severim."içimden devam ettim.Dişli ve Seksi.
"Çok yardımıcı oldun Akın."kibar olmayı hiçbir zaman başaramamıştım.
"Duru seninle uzun uzun konuşacağız,sadece şuan seni bunaltmak istemiyorum.Dicleyle buluşmam gerek yarın okulda görüşürüz."gözleri bana kenetlenmiş koltuktan kalkıp onu yolcu etmemi bekler gibiydi,beni tanıyamamışmıydı bu çocuk.
"Kapıyı biliyorsun Akın,bende kalkıp seni yolcu etmemi bekleme."
"Aptalın tekiyim,kaba kızın tekisin."
"Defol Akın"orta parmağımı havaya kaldırmış edepsizce sırıtmıştım.Akın alaycı gülümsemesiyle evden ayrılınca odama yöneldim gerçekten yorucu birgün geçirmiştim.Rahat yatağıma gömülüp gözlerimi kapattım yarın beni hareketli birgünün bekleyeceği kesindi...
~~~~~~~
Birazcık destek olsanız,benden daha güzel kurguların çıkacağına eminim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİGARA
ChickLitAcıları en büyük noktaları olan iki insan. Kadın çok yaralı.... Çok öfkeli... Çok acımasız... Adam bir o kadar kırgın... Bir o kadar darbe almış... Bir o kadar öfkeli... Bu iki kırık yüreğin hayatları nasıl kesişecek?