Merhaba arkadaşlar yeni bölüm biraz gecikmelide olsa geldi. Final yaklaştığı için biraz da geç yeni bölüm gelebilir.
Sizi seviyorum vote yorumlarınızı bekliyorum.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Sabah birinin beni dürtmesi ile irkildim ama gözlerimi açmamakta kararlıydım. Bana seslenen kişi ile gözlerim yumuk konuşuyordum.
- Asya hadi uyan.
- 5 dakika daha anne.
- Ne annesi ya baba diyecektin kızım.
- Tamam, o zaman babacığım.5 dakika daha uyuyabilir miyim izninle?
- Tabi kızım .
Beş dakika geçmeden başımda hissettiğim soğuk suyla çığlık atmam bir oldu.
- Sen bittin Arda. Sen bittin.
- A babalarla öyle konuşulmaz.
- Uyuzsun biliyor musun?
- Huyum kurusun. Özenle uyuz oluyorum.
- Çık odamdan hemen.
- İyi be sanki çok meraklıyım.Arda'yı odamdan attıktan sonra banyoya doğru ilerledim. Gıcık şey! ne olacak? Bugün birde donörümün adresine gidecektik. Artık bu olaylar bitsin istiyorum. Normale dönmek istiyorum. Banyoda bu düşünceler içinde elimi yüzümü yıkayıp odama döndüm. Dolaptan kendimce kombine yaptığım kıyafetlerimi elime aldım ve üzerime giyerek odamdan çıktım. Annemlerin yanına aşağıya indiğimde Arda'nın hala hazır olmadığını fark ettim.
- Sen ne zaman hazırlanmayı düşünüyorsun?
- Yemekten sonra hazırlanırım.
- Hayırdır kızım.
- Arda ile arkadaşlarla buluşacağız da anne.
- Tamam kızım.Arda'nın yüzünde aptal bir sırıtış belirdi. Bende sinirli sinirli ona bakıyordum. Bir yandan da yemek yiyordum. Arda ben doydum deyip masadan kalktı ve hazırlanmaya gitti. Ben kapıda seni bekliyorum diye arkasından bağırdım. Ama o ses vermedi her zamanki gibi.
Kapının önünde Arda'yı beklerken karşıma Arda ile benim ortak arkadaşımız Bora çıktı.- Merhaba Asya.
- Merhaba Bora.
- Asya seninle konuşabilir miyiz?
- Tabi konuşabiliriz de konu ney?
- Sen ve Ben.
- Sen ve Ben mi?
- Evet, Asya. Sen ve Ben. Asya ben seni okulda ilk gördüğüm andan beri seni seviyorum.
- Ne?
- Evet, Asya kendime engel olmaya çalıştım ama olmadı.Ama Bora biz sadece arkadaşız demeye kalmadan Bora'nın beni öpmesi bir oldu. Daha ne olduğunu anlamadan birinin beni geri çekmesiyle Bora'ya kafa atması bir oldu.
- Defol git lan buradan. Seninle sonra görüşeceğiz.
- Arda bak açıklayabilirim. Sandığın gibi değil.
- Kes Asya neyi açıklayacaksın. Şu iş bitsin sonra konuşacağız seninle.
- Ya ama benim suçum yok Arda.
-Sana sus dedim.Arda önde ben arkada ağır adımlarla yürüyordum. Arabaya bindiğimde Arda yüzüme bile bakmadan elini uzattı. Benden gideceğimiz adresi istediği açıktı. Bende sesimi çıkarmadan cebime koyduğum adresi alarak onun eline koydum. İçinde olduğum bu saçma durum moralimin bozulmasına yetmişti. Suçsuzken suçlu durumuna düşmekte ayrıca sinirlerimi zıplatmıştı.
- Böyle davranacaksan ben tek giderim Arda.
- Konuşma benimle. Bu olaylar son bulana kadar senin yanında olacağıma söz verdim. Yoksa istesen de gelmem Asya susta biran önce gidelim.
- Ne yani bu kadar mı nefret ettin benden.
- Hayır, nefret etmedim. Sadece ona engel olmadığın için sinirlendim. – - Affedersin ama nasıl engel olacaktım. Kendime geldiğimde sen zaten beni çekmiştin. Benim ne hissettiğimi görmüyor musun? Beni görmüyor musun?-Kalbini kırmak istemiyorum. Sinirim geçene kadar bekleyemez misin?
- Yeteri kadar kırdın dert etme.Bu konuşmadan sonra ikimizi de tek laf etmedik ama dediği laflar kafamda dolanıp duruyordu. Benim nasıl hissettiğimi nasıl göremezdi? Nasıl olurda beni hiç umursamaz. Duygularımı bildiği halde, suçlu olmadığımı bildiği halde bu şekilde davranır? Ben mi dedim Bora'ya beni öp diye. Bunu hiç unutmayacağım Arda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR KIZ ÜVEY ABİ
RomantikAsya eve dönüş yolunda babası ile yaptığı bir trafik kazası sonucunda kör olmuştu ve bu kazada babası hayatını kaybetmişti. Hayatındaki her şey bu kazadan sonra değişmeye başladı. Bir üvey abisi ve başkasına ait olan gözlere sahip olmuştu. Ama sahi...