Merhaba arkadaşlar yine ben inşallah beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Adım Asya 19 yaşındayım. Herkes gibi bende cıvıl cıvıldım. Hayatı severdim. Yaşamayı severdim. Hayatım çok mükemmel değildi ama benim için güzeldi.Ta ki beyazları yitirip siyahlara gömülene kadar.
===KAZA GÜNÜ====
Ogün her zamanki gibi annemin bağrışıyla uyandım.
-Kızım hadi kalk. Beni oraya getirtme.
-Tamam, anne geliyorum.
Yataktan çıktım ağır adımlarla banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirip aşağıya annemle babamın yanına gittim. Annemi ve Babamı kocaman öptüm ve sofraya oturdum. Bir yandan sohbet bir yandan kahvaltı yapıyorduk. Ben ve babam kahvaltıyı bitirince babam bana döndü.
-Asya kızım bugün seni okula ben bırakayım çıkışta da ben alırım baba kız biraz vakit geçiririz.
-Olur babacığım.
-Bensiz gezin bakalım.
-Üzülme hayatım bir gün de seninle gezeriz.'
-Söz mü?
-Söz Hayatım.
-Tamam, hadi gidin bakalım geç kalacaksınız.
-Tamam, hadi görüşürüz.
-Görüşürüz anne.
- Görüşürüz canlarım.
Arabaya bindik sohbet ederek okula geldik.
- Hadi bakalım güzellik son durağa geldik.
-Baba.
-Efendim.
-Seni seviyorum.
-Bende seni canım kızım.
-Görüşürüz baba.
-Görüşürüz bebeğim.
Okula girdiğimde aklımda tek düşünce vardı. Acaba Arda'yı görebilir miyim? Onu çok seviyordum ama bir türlü söyleyemiyordum. Tam o sırada Arda yanımdan bir kızla geçti. O an ölüyorum sandım. Sinirle sınıfa gittim. Sırama oturdum. Arda az önceki kızla sınıfa girdi ve kızla öpüşmeye başladı. Koskocaman sınıfta bir ben Arda ve o kız vardı. Daha gelmemişti kimse. Arda kızı öperken bir yanda kızı okşuyordu. Sanırım benim orda olduğumu fark etmemişlerdi. Öksürdüm. Arda bana baktı. Sonra tekrar kızı öptü.
-Oha ya! Oha! Burası okul genel ev değil Arda Bey.
-Bana mı dedin sen onu?
-Evet, sana dedim.
-Kendine gel kızım sen kimsin be?
-Bu okulda okuyan bir öğrenciyim oldu olası burada o kızla yatsaydın.
-Sana ne lan! Sana ne!-Kendine gel Arda.
-Gelmezsem ne olur?
-Bu olur deyip tekmeyi indirdim.Arda çok sinirlendi 'sen bittin kızım' diyip beni duvara yasladı. Nefesi yüzüme vurdukça içim bir garip oldu bu kokuyu asla unutmayacağım. Ve ilk kez bu kadar yakından gözlerine bakıyordum. Bir kez daha vuruldum sanki.
-Şimdi seni benim elimden kim alacak Asya?
Dudağından öptüm elleri gevşeyince kaçtım.'Dur, kaçma' diye bağırsa da var gücümle kaçtım. Zil çalınca mecburen sınıfa gittim son derse kadar ağzından bir tek laf çıkmadı ta ki son ders bitimine kadar.-Sen bana ne yaptın Asya?
-Ben hiçbir şey yapmadım Arda başka çare bırakmadın.
-Neyse Görüşürüz.Okuldan çıktım babam okulun önünde beni bekliyordu.
-Hoş geldin güzellik.
-Hoş buldum baba.
-Hadi atla bakalım.
-Nereye gidiyoruz babacığım.
-Sinemaya gideriz oradan da yemek yemeye gideriz diyorum. Ne dersin?
-Tamam baba.Arabaya bindik ve gideceğimiz avm'ye doğru yola koyulduk. Sohbetin en koyu yerinde babamın telaşlandığını gördüm.
-Baba bu araba neden bu kadar çok hızlanıyor?
-Bilmiyorum. Frene basıyorum araba durmuyor. Sıkı tutun Asya.Sonrası kocaman bir boşluk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR KIZ ÜVEY ABİ
RomanceAsya eve dönüş yolunda babası ile yaptığı bir trafik kazası sonucunda kör olmuştu ve bu kazada babası hayatını kaybetmişti. Hayatındaki her şey bu kazadan sonra değişmeye başladı. Bir üvey abisi ve başkasına ait olan gözlere sahip olmuştu. Ama sahi...