Merhaba arkadaşlar yeni bölüm gecikmelide olsa geldi. İnşallah begenirsiniz. Lütfen okuduktan sonra sayfa sonundaki yıldıza basmayı unutmayın.
♡♡♡♡♡♡♡♡Sabah yine annemin bağırması ile uyandım. Arda, Asya hadi ama çocuklar kahvaltı hazır getirmeyin beni oraya.
- Geliyoruz Elif teyze.
Arda anneme gerekli cevabı vermişti. Bende yataktan kalkıp banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama döndüm. Dolaptan kırmızı pantolonumla beyaz salaş kazağımı aldım. Saçımı da salık bırakıp kendime aynada onay verdikten sonra aşağıya indim. Her zamanki gibi Arda telefonu ile oynuyor. Annemle Ali amca sohbet ediyordu.
- Günaydın herkese.
- Günaydın tatlım.Masaya oturduğumda Arda'ya kaş göz yapmaya başladım. Ama her zamanki gibi ne diyorsun Asya anlamadım dedi.
Diyorum ki sevgili abiciğim bu gün beraber hastaneye gidelim mi ?- Olur canım kardeşim gidelim.
- Ne hastanesinden bahsediyorsun kızım?
- Kontrole gidecektik ya hemde orada edindiğim arkadaşlarımı görecektim anne.
- Anladım canım. Bende seninle gelmek isterdim ama malum bugün bir toplantım var. Arda ile birlikte gidersiniz. Beni de gelişmelerden haberdar et tamam mı?
- Tamam anne.Arda ile ikimiz aynı anda masadan kalktık. nedense bu aralar her hangi bir şey söylemeden birbirimiz anlıyor ve ona göre hareket ediyorduk.
-Hazırsan çıkalım mı Arda.
-Ben bir lavaboya girim geliyorum.
-O zaman ben kapıda bekliyorum.
Kapıda beklerken bir tane çocuk geldi yanıma.
- Merhaba ufaklık.
- Karnemi gördün mü?
- Hayır görmedim.Arabaya doğru ilerlemeye başladım. Arabanın oraya geldiğimde o çocuk arabanın yanındaydı.
- Karnemi gördün mü?
- Hayır görmedim.Ne oluyor be ben korkuyla koşmaya başladım. Oda karnemi gördün mü? Diye peşimden koşmaya başladı. Ben yolun karşısına geçtim. Oda peşimden gelirken yolun ortasında durmasıyla arabanın çarpması bir oldu. Kaldırıma oturdum hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Arda'nın omzuma dokunması ile kendime geldim.
- Asya iyi misin?Ne oldu?
- iyi değilim beni hastaneye götür.- Tamam hadi kalk arabaya binelim.
- Tamam.
- Az önce ne oldu neden yolun karşısına geçtin?
- Sonra anlatırım.
- Tamam.Bu konuşmadan sonra ikimizi de sessizlik aldı. Yol boyunca hiç konuşmadık. Hastaneye geldiğimizde Arda bana sen içeri git ben arabayı park edip geliyorum dedi. Bende başımı tamam anlamında salladım. Ağır adımlarla hastaneye doğru ilerlemeye başladım. Hastanenin içine girdiğimde asansöre doğru ilerledim. Asansörün düğmesine bastım. Asansörün gelmesini beklemeye başladım o sırada Arda geldi. Asansörün kapısı açıldı. İçerisi doluydu.
- Asya sen asansöre bin ben merdivenlerden çıkarım.
- Tamam Arda.Asansöre bindim 4. Kata kadar asansör boşalmıştı ve ben asansörde tek kalmıştım. Asansörle çıkarken arkamda birini hissettim korkuyla düğmelere rastgele basmaya başladım. O kişi ise bana dahada yakınlaşmıştı. Ensemde nefes alışverişini hissediyordum. bütün bedenim korkuyla irkildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR KIZ ÜVEY ABİ
Roman d'amourAsya eve dönüş yolunda babası ile yaptığı bir trafik kazası sonucunda kör olmuştu ve bu kazada babası hayatını kaybetmişti. Hayatındaki her şey bu kazadan sonra değişmeye başladı. Bir üvey abisi ve başkasına ait olan gözlere sahip olmuştu. Ama sahi...