Sedela sam u jednom od mnogih kafica u ovoj ulici. Videla sam ga danas kada sam isla sa Markom da se upisem u skolu. Kafic mi je odmah bio zapao za oko, imao je neku svetlu auru. Iznutra je bio crne boje, ali po zidovima su bile okacene svetle i lude slike. Sank je bio drecave zelene boje, a stolovi koji su se postrali svuda po kaficu su bili razlicitih boja. Sve te boje napravile su savrsen kontras sa crnim zidom. Po plafonu su visile na tankim slojom konca su visile zvezde, srca, cvece.. Stvarno je bio zanimljiv kafic, na jednom zidu su cak bile i polepljene slike svih gostiju koji su ikada bili ovde. Jedna za drugom, Bile su tu devojke koje su se grlile i smejale. Momci koji bi se bradski zagrlili za sliku. Parova koji su se ljubili. Cak i starijih ljudi koji bi seli pored mladjih, i onda bi se snjima salili. Kafic je sam u sebi sa ulice bio u crtezima, bolje reci grafitima. Grafiti u bili nacrtani svuda po njemu. Jedan preko drugog, stvarali su savrseno umetnicko delo.
Stvarno mi se dopao ovaj kafic na prvi pogled. A kada sam usla i sela za sank iznenadila sam se kada sam videla da ovaj kafic ustvari vode jedan stariji par. Mogla bih reci da su u pedesetim godinama. Bili su dosta veseli, i dosta dobri. Druzili su se svim gostima u kaficu, dok nisu skidali osmeh sa lica.
Pila sam ili bolje receno jela svoju toplu cokoladu, bila je poprilicno gusta. Bas onakva kaku volim. Kafic je bio polu pun. u jednom cosku je bilo oko 7-8 momaka koji su gledali utakmicu na tv-u. Iza njih su bile neke cure koje su se smejali kao retardi dok su merkale i odmerivale momke ispred njih.
Nasmejala sam se i krenula dalje da istrazujem kafic, stvarno mi je bio zanimljiv. Pogled mi je pao na momka koji je upravo usao u kafic. To je bio Liam. Nosio je obicne crne farke sa belom majcom, nisam mogla da ne kazem da nije bio lep i zgodan. Pored njega je bila jos jedna koliko vidim mladja devojka od njega. Imala je roze helanke, sa belom majcom na kojoj je bio Patrik, na nogama je imala roze ungice i rozi dzemperic. Imala je kratku braon kosu, sa jednim rozim pramenom. Okej. Ona je volela rozu boju. I to puno.
**
Oblacila sam crne uske farke, dok sam trcala po sobi. Sta se desilo? Desilo se to da sam zaspala, a Mark i mama me nisu budili za skolu. Imala sam pola sata da se spremim za skolu. Sto bi mi uobicajno bilo dovoljno, ali sada kada moram da nosim uniformu i sva ta sranja, ne bas. Brzo sam otrcala do ormana i navukla belu majcu sa crnim straftama, imala je cetvrtaste rukave. Potrcala sam do stolcica sa sminkom. Sela sam na stolicu i pocela stavljati, sloj koretkora, jer o poducnjicima nisam htela ni pricati. Kad sam ga nanela kako treba, stavila sam tanku liniju iznad oka sa ajlajnerom, i malo maskare. Brzo sam stavila obicno labelo i naparfemisala sam se sa 'billionaire' parfemom. Znam da je muski, ali prokleto dobro mirise.
Navukla sam crne cizme na noge, i sisla dole. Neka zakasnim ne zanima me. Ne idem nigde bez kafe.
Usla sam u kuhinju i uzela moju omiljenu solju sa miki mausom, natocila sam je punu kafe i pijuckala sam je dok sam se penjala nazad u sobu. Spustila sam solju na stolcic sa sminkom. Polako sam izvadila kosu iz visoke pundje, a ona mi je pala na ledja u velikim lavovima. Nasprejala sam malo spreja od morske soli na kosu, da dobije sjaj i da ostane ovaka u loknama ceo dan. Stavila sam mindjuse sa crnim krsticima na usi. Dve, tri crne narukvice na levu ruku, dok sam na desnu moju srebrnu narukvicu i crni sat. Ako do sada niste skontali volim crnu boju.
Uzela sam koznu crnu torbu i u nju stavila jednu svesku, mobilni, slusalice, i olovku. Ubacila sam novcanik i vodu za svaki slucaj. Stavila sam torbu na rame, popila ostatak kafe na eks i polako krenula niz stepenice. Izasla sam iz kuce i usla u taxi koji me je cekao nekih 5 minuta.
Nisam mogla reci da nisam bila nervozna, ipak nova skola i sve to. Ali ipak nisam zelela toliko da se izdvajam, mislim samom mojom pojavom cu se izdvajati.
Kao 1. Dolazim u drugom polugodistu i to nemam ni jednu ocenu.
2. Dolazim u jebenim farkama i obicnoj majci. Zasto? Zato sto je Mark zaboravio da mi uzme uniformu.
3. Jebeno sam nova.
Dok sam ja bila duboko u svojim mislima, taxi je vec dosao ispred skole. Zahvalila sam mu se, platila i izasla. Stojala sam ispred najlepse i najbolje skole u celoj Velikoj Britaniji. 'Diamon Ajsland' bilo je ime te skole. Neverovatno zar ne. Ovo je nekada bila tvrdjava, ali kako se iz generacije u genericiju nasledjivala, postala je skola.
Krenula sam zestokim i brzim korakom ka skoli. Zelela sam da izgledam kao da sam puno samopouzdanja. Sto pored svega ovoga, i nije tako lako imati. Prosla sam kroz velika drvena vrata, koja su bila sirom otvorena i usla u veliki skolski hodnik koji je bukvalno bio pun.
-----------------------
Nastavak je jako kratak, ali bukvalno sam svaki dan dodavala po jednu recenicu jer nisam imala inspiracije nikako.
Prijavila sam se za onaj mini #BWWA nzm ni ja kako da kazem. Iskreno nzm zas sam se prijavila, posto tamo ima toliko dobrih prica..
Novi cover je od Hazzastory_
I imam nekoliko pitanja za vas :
1. Da li mislite da ce prica uspeti ?
2. Da li vam se svidja novi cover?
3. Da li da radim trailer za pricu?
4. Da li mislite da je dobro ili lose to sto sam se prijavila za BWWA
Toe to ...
Izvinite na greskama i na kratkom nastavku, sledeci ce biti duzi, obecavam.
Srecan dan zaljubljenih :3
koi je sutra..
YOU ARE READING
Revival
Teen Fiction'Slab je onaj koji ne zna kako da se brani u zivotu. Slab je onaj koji ne zna kako da kontrolise zivot.' - Danielle 'Cause everybody...