Nisam mogla opisati srecu koju sam osetila, pa on je, on je pored mene. Posle toliko vremena on je ponovo pored mene. Nisam ga videla od onog dana, ono da kada... Kad je bila oceva sahrana. I dalje ne mogu sebi u mozak uturim da on vise nije pored mene. Da me nece zagrliti svaki put kad mi prokleti zagrljaj bude potreban. Da nece biti tu svaki put kad padnem, kako bi me uzdigao gore, kako bi mi bio potpora, kako bi mi rekao one prave reci. Reci zbog kojeg ce mi osmeh ponovo biti na licu.
Uzdahnula sam okrenuvsi se prema Luki koji je sedeo na mom krevetu, gledavsi me njegovim tamnim ocima. Polako je ustao, dosao do mene i nezno prstom obrisao suzu koja mi je skliznula niz obraz.
Ne volim da placem.
Ustvari mrzim. Mrzim pomisao na to da se osecam slabom, da ljudi misle da sam slaba jebeno nisam.
Presao je jos jednom prstom, obrisavsi sledecu koja skliznula za prvom. Spustio je ruke do mojih ramena i velikim sakama me povukao u zagrljaj. To jebeno volim kod njega, mozemo mi da se ne vidimo godinu, dve, on ce i dalje znati sta da kaze i sta da uradi u kojem trenutku. Niko me nikad nije znao tesiti kao on.
Suze su mi jedna za drugom klizile niz lice. Ne znam zasto. Stvarno nisam bila ovoliko emotivna. Nikad nisam zaplakala zbog sitnice. Kada mi je otac umro i sutradan kad je bila njegova sahrana nisam ni suzu pustila. Bila sam tuzna da. Ali koliko god ja plakati nisam mogla. Govorili su da ga nisam volela, da me nije bilo briga za njega, da sam ga mrzela iz dna duse, ali ne. Volela sam ga. Bilo me je briga za njega. Nisam ga ni trunku mrzela. On je bio moj heroj. Princ na belom konju. On je bio moj tata. I nista nikada nece moci da promeni osecaj kako sam se osecala kada bih mu utrcala u zagrljaj ili kada bi rekao da me voli. Da sam samo njegova princezica. Nista. Ali nista, to nije moglo zameniti. Velika toplota mi je prolazila kroz telo dok me je Luka stiskao sve jace i jace. Sa njim uvek mogu pricati o bilo cemu. On je moj. Samo moj.
**
Sedeli smo jedno do drugoga dok smo jeli picu. Prepricavali sam mu sve sto se desilo u vezi bolnice, u vezi skole uopsteno.
Prosla je ponoc kada je on meni pricao kako ga je neka bivsa devojka uhodila. Svuda de bi on bio, bila bi i ona. Pratila bih ga u svaku stopu.
'Jednom mi je cak i kocnice na motoru prerezala, kako nebih isao iz grada.' Uzdahnuo je dok je njegov dubok i hrapavi glas progovorio. Imao je tako muzevan glas. Tako da vas sam glas privuce kod njega. Bio je savrsen u svakom smislu. Mozda kada bi ste ugledali nebi vam izgledao bas drustveno ili dobro kao dobar za prijatelja. Ali to je zato sto nikada ne zeli nekome da pridje i da prica sa njim. Ako neko zeli da mu bude prijatelj, mora mu prici, stati ispred njega i jednostavno zapoceti razgovor, secam se prvog dana kad smo se upoznali...
FLASHBACK
Tata mi je stiskao rucicu dok smo prelazili preko puta kako bi usli u restoran, de bi smo upoznali tatinog druga i njegovog sina. Tatica kaze da je mojih godina, malo stariji od mene i da cemo biti jako jako jako dobri drugari.
**
Stao je ispred mene. Bio je malo visi od mene, to nije fer zasto ja uvek moram biti najniza, nije ferrrrr. Tatica i neki veliki cika su poceli pricati, dok smo se on i ja gledali. Pruzio je ruku i priblizio mi se.
'Cao, ja sam Luka.' Progovorio je tiho ali ipak nekako kao sto tatica prica, samouvereno. Gledala sam ga dok sam ga proucavala. Nosio je zelenu majcu sa spajdemernom na njoj i neke pantalone. One mi nisu bile vazne. Nosio je majcu sa spajdermenom. Wow, oci su mi zacaklile dok sam mu skocila u zagrljaj.
END OF FLASHBACK
Znam da je to tada bilo cudno... Ali volela sam spajdermena, niste me mogli krivite. On je bio moj heroj, jebi ga. Volela sam spajdermena.
**
Jutro je. Luka je otisao sinoc oko tri, pola cetiri, nije zeleo da ostane da prespava valjda zbog moje majke, ne znam ni ja. Nikad ga nije volela kao ni ja nju. Terala ga je od mene uvek, govorila da bi me unistio, a juce kad je otisao rekla je ledenim glasom. "Nije te on unistio, sama si to uradila, glupaco."
Ceo dan nisam izlazila iz sobe. Lezala sam na prokletom krevetu i razmisljala.
Sta bi bilo da tata nije mrtav? Dali bi mama bila sa Markom? Da li bi ikada videla Luku ponovo posle svega? Dali cu ikada saznati kako je umro, kako kazu.. ? Dali cu ikada saznati zasto me majka prezire? Zasto? Hah... Toliko pitanja a ni jedan odgovor. Rekla sam majki da zelim da nadjem dedu, rekla mi je da ako tako odlucim da se vise nikada ne vracam kuci. Ne zelim da odem. Ali zelim da ga pronadjem. I ocu. Ona nece znati. Niko nece znati. Samo zelim da znam, zelim da znam zasto mi je pevao one pesme. Zasto je onaj dan onako uleteo u kucu i trazio me.. Zasto mi tata nije dao da ga vidim..
-----------------------------------------------
E znam da je kratko, izvinite stvarno..
Zelim da se pocne desavati ono 'zanimljivo' ali ne zelim da previse ubrzam, ali ne zelim ni da se smorite i vise ni ne znam sta zleim..
IZVINITE STO NISAM POSTAVILA NASTAVAK PREKO NEDELJE...
U nedelju sam stigla kuci oko pola 18h i odma sam zaspala, i probudila se ujutru u 6:20 kako bih isla u prokletu skolu.
SMRT SKOLI!!!
Imala sam pismeni iz matematike verovatno cu dobiti 4, i kontrolni iz hemije i tu cu dobiti 4..
E da sad, za ovo samo Adela zna, ali htela sam da izbrisem pricu.. U poslednje vreme citam jako puno knjiga, a manje prica na wattu.. I kad sam putovala u vozu krenula sam da procitam jos par prica na wattu.. I ja tim devojkama zavidim kako neverovatno pisu. Kao da citam pravu knjigu profesionalnog pisca, greske nigde, gramatika citka, prelepo izrazavanje reci, ideje fantasticne..
Pricu koju sam u vozu procitala vec po 4-5 put je bila Nirvana od SamoTinanina993 , ja nju obozavam, kako ta devojka pise to je neverovatno..
Izgubila sam samopouzadnje jednostavno u vezi price, i kada vidim kako drugi pisu, jednostavno ZNAM da mi je prica sranje...
Ali neka, nastavicu samo zato sto jos nisam bila u Londonu a zelim da idem pre nego sto me Adela ubije..
E ovk odlucila sam da zahvalim svima koji su ikada komentarisali...
Barbara_Medi prase_u_suknjici SidnyMedison Anesa_1D Myworldmystars13 tinaodobasic SerbianGlader @dark_lady3 Jjocii slomljeni_snovi kapy97 user75918594 Marioneta_99 Luxcli nespretna special_993 vaniaivb Elena10964 @_Maretheboss_
I moje najdrze ljubavi
Burekodbanane ivastyles94 adela_lovato bezimenko_del_rey
U subotu ide duzi i redovan nastavak obecavam...
Ly. ♥
YOU ARE READING
Revival
Teen Fiction'Slab je onaj koji ne zna kako da se brani u zivotu. Slab je onaj koji ne zna kako da kontrolise zivot.' - Danielle 'Cause everybody...