Info

2.8K 107 12
                                    

Młodszy Holmes został wplątany przez swojego brata w sprawy polityczne. Z powodu pogarszającej się sytuacji w Polsce Sherlock zostaje wysłany do tego kraju jako... nadzorca z ramienia UE.

Wraz z Johnem i inspektorem Lestradem przylatują do kraju nad Wisłą, by zmierzyć się z tym niecodziennym zadaniem. Na miejscu okazuje się, że nie tylko oni zamienili Londyn na Warszawę, a ich problemy nie będą się ograniczać do zwykłej biurokracji.

Seria zagadkowych przestępstw upewnia ich, że Jim Moriarty naprawdę wrócił.

*

Uwagi: Trzy sezony bez "The Abominable Bride", post-Appledore; Mystrade

*

Przyznam, że rozpoczynając te ff jestem... podekscytowana. Dawno nic nie sprawiło mi takiej radochy przy pisaniu (poza parodią). Pierwszy raz mogłam zrobić research pełną gębą, objeżdżając sobie WWA. Po raz pierwszy cieszę się, że pomieszkuję w Warszawie, bo zazwyczaj stolica rozczarowuje mnie korkami, przez które odechciewa mi się dalszego życia.

Zanim wymyśliłam fabułę to trochę bałam się konkurować z Mofattem i Gatissem, ale no... pozwalam sobie na taką bezczelność, bo uwielbiam pisać komplikować fabułę (ku niezadowoleniu na przykład mojej AnotherJellyTime, która zawsze mi mówi, że się gubi). Być może to rozgrzewka przed pisaniem czegoś własnego... sama nie wiem, zobaczy się.

Aktualnie zapraszam na "Ciężar kryształu"!

Odcinki nie będą jakoś wybitnie często, ale staram się nadrabiać długością (kto mnie nie zna, niech się przyzwyczai, że zazwyczaj w każdym rozdziale "wiele się dzieje" i można mi wybaczyć, że nie ma aktualizacji do kilka dni).

Ciężar kryształu | Sherlock BBCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz