Jihyo pov
Ikatan di tangan aku sudahpun dilepaskan.. aku bnr bnr bersyukur waktu itu. Sekurang kurangnya, aku masih boleh berjalan walaupun hanya di dalam bilik itu. Aku masih memikirkan cara. Tapi, langsung tiada idea yang datang.
Pintu bilik dibuka. Cikgu Sehun datang menghampiri aku bersama kameranya yang bergantung di leher. Senyuman manisnya dihadiahkan kepada aku.
Pintu bilik itu ditutup semula. Dia menarik tangan aku supaya duduk di sebelahnya.
"Cikgu, cikgu nak apa sebenarnya? Apa kesalahan yang saya pernah buat pada cikgu?" Tanyaku cuba untuk mengawal emosi.
Cikgu Sehun tak membalas sebaliknya dia tersengih seorang diri sambil memandang gambar gambar di dalam kameranya.
"Ni gambar saya ketika berada di London dulu.. cntik tak tempat ni?" Cikgu Sehun bersuara lalu menunjukkan gambar yang berada di dalam kamera itu kepada aku.
Aku mulai marah dalam diam. Mahu saja aku baling kameranya keluar dari jendela tu.
"Mana Hyuna cikgu?" Tanyaku.
"Dia dah mati waktu kebakaran semalam."
Air mata aku dah mengalir ke pipi. Aku sedih. Tapi aku tak mmpu nak menangis di hadapan lelaki durjana ni.
Tiba tiba, cikgu Sehun mengambil gambar aku ketika aku mengelamun. Geram juga aku.
"You look so nice.. i want you to be my model." Kata Sehun lalu mendekatkan wajahnya ke leher aku. Naik gila aku dibuatnya apabila aku menjauhkan diri, tapi tangannya menahan aku drpada bergerak.
"You smell so good..." kata Sehun.
Jihyo! Fikirkan cara! Sekarang! Teriak hatiku seorang diri,.
* * *
Jungkook Pov
Semalam heboh di media tentang kebakaran yang berlaku di sekolah menengah Busan. Heboh juga tentang kehilangan 2 org pelajar dan seorang guru.
Tapi aku yakin yang Jihyo masih hidup. Tapi, aku tak tau macam mana nak beritahu cikgu Jaesuk. Aku tau, dia akan lebih tertekan kerana semua pihak menyalahkannya tentang kes kebakaran ni.
"Jungkook ah.. we havta go now.. pukul 10 ni ada match bola.. tak nak tgk ke?" Tanya Namjoon.
"Nope.. kau pergi lah hyung.." kataku.
"Kenapa ni? Masih ingat pasal Jihyo ke bro? Bro, dia dah mati. Cuba kau tgk Joongki.. awal awal lagi dia dah move on." Kata Namjoon lalu menjuihkan bibirnya ke arah Joong Ki yang sedang bercumbu dengan Jessica.
Apabila menyedari kami sedang memerhati, Joongki segera menutup pintu bilik agar kami tidak dapat menonton wayang free lagi.
"Kedekut." Ujar Namjoon.
Aku hanya ketawa perlahan. Begitu murah cinta kau, Joong Ki.. bisik hatiku lalu duduk di atas kerusi meja makan.
* * *
Jihyo tersedar dr tidurnya. Baru dia sedar, semalam, dia melakukan hubungan intim dengan gurunya sendiri. Guru yang... disangkanya baik itu telah, mmperkosanya.
Jihyo memalingkan tubuhnya dari melihat wajah Sehun yang nyenyak tidur. Dia berusaha mengawal air matanya.. namun, esakkannya didengar juga oleh lelaki binatang itu.
YOU ARE READING
Stalker
RomanceJihyo seorang gadis yang berusia 19 tahun. Pelajar senior di sekolah menengah Busan. Orang cakap, Jihyo cantik macam bidadari yang turun dari kayangan. Tapi, siapa sangka,.. kehidupan Jihyo sdh dipenuhi ketakutan. Bermula dari nota nota misteri yang...