Jihyo pov
Aku dah macam perempuan murahan. aku pernah bagi tubuh aku kepada Joong ki tanpa rela.. dan sekarang, Cikgu aku sndiri yang memaksa aku lakukakn hal yang sama.
Sehun kelihatan nyenyk tidur dibuai mimpi.. Jihyo! Inilah kesempatan yang kau ada! Teriak hatiku.
Perlahan lahan aku keluar dari bilik. Aku mesti keluar dari sini. Aku tak mahu berada di sini..
Pintu itu aku tutup. Aku menuruni tangga rumah itu. Cuak juga aku apabila mengenangkan Sehun akan marah dengan tindakanku ini.
"Song Jihyo!"
Aku terkejut. Suara Sehun. Mahu atau tak mahu, aku terus menaiki tangga itu semula. Dengan keadaan aku yang sekarang, mana mungkin aku boleh melarikan diri.
Pintu bilik aku buka. "Nae, oppa?" Kata Jihyo.
"Kau pergi mana tadi ha? Nk lari?!" Teriak Sehun lalu menarik rambut Jihyo.
"Aduh! Oppa!"
Jihyo ditolak ke atas katil. Jangan hrplh dia dapat lari.
* * *
"Kau dah kenapa? Macam hilng bini aje.." kata V lalu duduk di sebelah Jungkook.
"Aku masih tunggu Inspektor Han. Dia langsung tak call aku.."
"Jihyo dah tak ada.. kau tak nak move on macam si Joong Ki tu? You still young, dont waste your time for that girl." Nasihat V.
"Hyung, I dont want to be like him.. let me love Jihyo as long as i want.." ujar Jungkook lalu beredar.
"Hes so stubborn," omel V sndiri.
Jungkook mnuju ke ruang tamu.. ada Jessicaa dan juga Joong Ki yg sdng seronok berpelukkan.
"Yah, Jungkook ah.. where u going?" Tanya Joong Ki.
"Police station, maybe.." kata Jungkook sendiri tidak pasti.
Joong Ki tersengih.. lantaklah.. biarlah rasa kehilangan itu bagaimana..
* * *
Jihyo melihat kesan lebam lebam itu di dalam cermin. Air matanya mengalir lagi. Mahu saja dia meronta ronta agar dilepaskan.. tapi, mustahil Sehun akan lepaskan dia.
"I'm sorry.." kata Sehun lalu mncium pipi Jihyo. Dia rasa kesal kerana bertindak kasar terhadap kekasih hatinya.
"Jangan buat lagi, please.." rayu Jihyo.
"Yea.. oppa janji.. mianhe.." kata Sehun lalu mencium tangan Jihyo. Baginya, Jihyo bagaikan seorang puteri yg tak boleh disakiti atau disentuh melainkan raja.. dn raja itu sudah pastilah dia sndiri.
Jihyo baring di atas katil. Sehun menyuruhnya berehat. Sehun segera meninggalkan Jihyo agar gadis itu dapat berehat.
Tapi, dia lupa telefon bimbitnya. Jihyo yang perasan ada telefon bimbit di atas sofa terus mengambilnya. Nombor telefon polis didail.
"Hello.."
* * *
Sora dan juga Jungkook duduk di atas sebuah kerusi. Masing masing masih mendiamkan diri. Mereka sndiri tdak tau knpa Inspektor Han menghubungi mereka.
"Tadi Song Jihyo mnghubungi kami... skrng, dia berada di Ilsan.." ujar Inspektor Han.
"Ha? She's alive? Macam mana boleh pergi jauh sangt?" Ujar Sora tak percaya.
"Dia diculik oleh cikgu kamu sndiri.. sila maklumkan kepada ibubapanya yea."
"Is that mean cikgu Sehun yang kidnap Jihyo?"
" Ya. "
* * *
Jihyo mngunci pintu bilik itu. Dia berharap yang pihak polis cepat sampai.. Dia sanggup berkurung diri daripada terpaksa berhadapan dengan Sehun.
Tiba tiba, Sehun mengetuk pintu bilik itu kasar. "Eh perempuan! Kau bukak pintu ni?!" Teriak Sehun marah dengan sikap Jihyo.
"I already called the police! So, leave!" Jerit Jihyo.
Sehun naik berang. Dia fikir, dengan ancaman gadis itu dia akan takut? Huh! Dia seorang lelaki, dia mmpunyai tenaga yang cukup utk pecahkan pintu itu.
Sehun memecahkan pintu itu. Dia tersenyum jahat apabila melihat Jihyo yang terduduk di atas lantai."Im not leaving.. we're gonna stay here forever.."
Sehun mencium bibir Jihyo secara paksa.. dia peduli apa kalau bibir gadis itu terluka kerana gigitannya tadi.
Ya, mmg benar.. bibirnya luka.. baju Jihyo direntap kasar. Huh, skrang atau nanti, dia takkan lepaskan Jihyo.
"Cikgu, please.. let me go! I still have a family.."
"Are you afraid of me?" Tanya Sehun sambil mncium wajah Jihyo.
"Saem.. please! Stop!!" Jerit Jihyo berusaha untuk melepaskan diri.
"Why you stop calling me 'oppa'? Ha?"
Sehun membuka zip seluarnya. Jihyo menangis sekuat hati. Sampai mati, dia takkan mahu bercinta dengan lelaki itu.
* * *
1 Jam kemudian.. Sehun duduk di birai katil.. Jihyo pula masih terbaring dengan selimut yang menutupi tubuhnya.
"Im not going to forgive you." Ujar Jihyo sambil matanya memandang siling.
"i dont care.."
"Im sure you gonna.."
"We'll die together.. in this apartment.." sampuk Sehun.
"Ha? Dont you,..."
Sehun mengikat tangan Jihyo di katil. Dia peduli apa! Yg penting, dia takkan pergi tanpa Jihyo.
"Its ok,.. we still together, ok baby.."
Sehun menyimbah minyak ke merata rata tmpat.. setelah itu, mancis dihidupkan.
"Saem! Jangan! Jangan!" Jerit Jihyo takut.
- - - - - -
Oh my gad! What happen nxt? Jangan lupa baca
YOU ARE READING
Stalker
RomanceJihyo seorang gadis yang berusia 19 tahun. Pelajar senior di sekolah menengah Busan. Orang cakap, Jihyo cantik macam bidadari yang turun dari kayangan. Tapi, siapa sangka,.. kehidupan Jihyo sdh dipenuhi ketakutan. Bermula dari nota nota misteri yang...