Jungkook berusaha menghubungi appa dan eomma Jihyo.. namun, eomma dan appa Jihyo langsung tidak menjawab panggilannya.
"Inspektor Han! Ada kebakaran!" Jerit seorang pegawai polis cemas apabila melihat api yang marak itu.
"Ya Tuhan.. tulah kediaman baru Sehun. Hubungi appa dia.." kata Inspektor Han.
* * *
Sehun duduk di sebelah Jihyo. Tangisan Jihyo langsung tidak diendahnya. Namun, dia tersentak apabila Jihyo berkata sesuatu yang mmbuatkan dia berubah fikiran.
"Oppa.. let me go! Sy janji akan jadi kekasih yang baik... sy snggup kahwin dengan oppa.. but please, untie me! im scared!" Kata Jihyo.
"Promise me, you won't leave me..."
"I promise.."
Sehun terus membuka ikatan di tangan Jihyo. Setelah ikatan tangan dibuka, Jihyo terus menolak Sehun seluat hatinya sehingga lelaki itu jatuh terbaring ke lantai.
"Sorry,... Saem.. i just cant love you." Ujar Jihyo lalu berlari keluar dari apartment Sehun.
* * *
"Itu Jihyo!" Jerit Sora lalu memeluk sahabat karibnya. Terhinjut hinjut bahu Jihyo.. dia sendiri tidak sangka, dia selamat dari kebakaran yang dirancang oleh sehun sendiri.
"Kau ok? Ya Tuhan! Aku betul betul ingat kau dah mati dalam kebakaran tu!" Kata Sora sambil menahan esaknya.
"Jihyo, awak ok?" Tanya Jungkook lalu memeluk Jihyo.
"He raped me!" Ujar Jihyo.
"Who?""Joong Ki?" Teka Sora.
Jihyo geleng kepala. "Then? Tell us.. who?" Tanya Jungkook.
"Cikgu Sehun... dia culik aku waktu kebakaran tu.."
"Wait.. is that mean Hyuna is still alive?" Tanya Sora.
"No, shes dead.." kata Jihyo lalu menangis semahu mahunya. Dia mahu lepaskan segala keluhan hatinya..
"Cik Jihyo,.. kami baru terima laporan yang ibu bapa cik terlibat dalam kemalangan.." ujar seorang anggota polis.
Jihyo rebah ke tanah. Air matanya tak berhenti henti mengalir. Sepatutnya, eomma dan appanya yang akn mmluknya sekarang ini.. tp,..
"Song Jihyo! Song Jihyo!" Jungkook segera menggoncangkan tubuh gadis itu.. namun,.. langsung tiada respons
* * *
Jihyo tersedar semula.. satu persatu memori yang hilang tadi datang kembali.
"Kau dah sedar?" Ujar Sora.
"Eomma dengan appa aku, mana?" Tanya Jihyo cemas.
"Jihyo, relaks.. relaks.." ujar Sora.
"Jawablah!" Marah Jihyo.
"Mereka dah tak ada..." kata Sora.
YOU ARE READING
Stalker
RomanceJihyo seorang gadis yang berusia 19 tahun. Pelajar senior di sekolah menengah Busan. Orang cakap, Jihyo cantik macam bidadari yang turun dari kayangan. Tapi, siapa sangka,.. kehidupan Jihyo sdh dipenuhi ketakutan. Bermula dari nota nota misteri yang...