Wuhuu! thnks readers smua sbb snggup follow crita ni.. hehe.. terharu neh.. :')
* * *
"Ada apa nak jumpa hyung?" Tanya Jungkook apabila mendapati Kwang Soo menunggunya di luar rumah.
"Jihyo ada dtg tak? Sbb,.."
"Apa kau nak?!" Sampuk Joong Ki. Pegangan tangan Jessica dileraikan. bnci betul dia tgk Kwang Soo.
"Joong Ki hyung.. bagilah dia ckp dulu.."
"Mwo? Bagi dia ckp dulu? So,.. kau sebelah kan dia lah?"
"No.. I wanna hear it because it is about Jihyo!" kata Jungkook.
"Ok, continue.." kata Joong Ki lalu menyilangkan kedua belah tangannya. Dia tahu jessica tgh marah.
"Jihyo tak ada.. aku rasa tak sedap hati.. jangan jangan dia kena culik tak?" Teka Kwang Soo sndiri.
"Siapa nak culik dia? stop fooling us, boleh tak?"
"Kau pernah kena belasah depan perempuan tak?" Kwang Soo mulai hilang sabar..
"Uii, garang.. maybe thats a reason why Baekhyun gila kan kau.." kata Joong Ki.
"Ish! Kau pahal ah?" Marah Kwang Soo lalu menolak dada Joong Ki.
"Hyung! Stop.. Encik Kwang Soo, saya minta maaf.. jom kita cari Jihyo.." kata Jungkook lalu segera menarik tangan Kwang Soo.
"Jungkook ah.."
Jungkook menoleh. Setelah itu, dia segera pergi tanpa berkata apa apa.. peristiwa 2 minggu lepas mmbuatkan dia geli terhadap Jin.* * *
Jihyo Pov
"Beautiful..."
Kata kata Sehun buat aku rasa jijik. Aku betul betul takut bila Sehun mulai mendekatkan dirinya dengan aku.
"Do you know how much I miss you?" Tanya Sehun sambil memeluk aku. Dagunya diletakkn di atas bahuku.
"Saem,.. please.. let me go.." rayu ku..
"Why should I? Lepas apa yang aku dah buat,.. kau nak pergi tinggalkan aku?" Air mata Sehun mulai mengalir.
Tiba tiba, gadis yang teruk dibelasah Sehun semalam terbangun. Namun, dia juga tidak dpat buat apa apa untuk selamat dari situasi yang ngeri ini.
"Hi Jinri,.. ni lah girlfriend saya.. her name Is Jihyo.." kata Sehun.
"Sehun ah.. stop doing this! Let us go! You.."
"Pervert? Jerk? Psycho? What else?"
Aku diam.. aku takut bila tengok Sehun marah. Aku tak suka.. aku takut kalau dia apa apa kan gadis itu."Why you doing this? Apa salah dia sampai kau hukum macam ni?!" Kata Jinri.
* * *
YOU ARE READING
Stalker
RomanceJihyo seorang gadis yang berusia 19 tahun. Pelajar senior di sekolah menengah Busan. Orang cakap, Jihyo cantik macam bidadari yang turun dari kayangan. Tapi, siapa sangka,.. kehidupan Jihyo sdh dipenuhi ketakutan. Bermula dari nota nota misteri yang...