Ik had een mooie jurk gekocht voor vandaag. Ik wou dat Thomas er was zodat het zou lijken dat ik een prinses was die de trap af liep. Maar dat gaat helaas niet gebeuren. Ik liep naar mijn kast en pakte de jurk. Ik deed mijn bijpassende hakken aan en liep naar Joans kamer. "Joan kom naar mijn kamer" zei ik. Ik liep terug naar mijn kamer en wachtte op Joan. "Je bent prachtig" zei ze toen ze binnen was. "Heb jij iets leuks?" Vroeg ik. Joan schudde haar hoofd. "Ik heb nog wel wat" zei ik. Ik pakte een blauwe jurk uit mijn kast.
"Hij is echt prachtig" zei Joan. "Weet ik hier trek aan" zei ik. Ik draaide me om. "Ik heb hem aan" zei ik. "Hij staat je echt prachtig" zei ik. "Dankje" zei Joan. "Hoe gaat het tussen jou en Percy?" Vroeg ik. "Nou we hebben al een keer bijna gezoend maar toen kwam jij binnen dus ja" zei ze. "Sorry maar misschien vandaag" zei ik. "Ja misschien" zei Joan. Ik gaf haar hakken. "Kom we maken ons entree" zei Joan. Ik voelde me best stom toen ze dat zei, maar ik liet niks merken. We liepen de trap af en Percy keek met open mond naar Joan. Ik wou dat Thomas er was om zo naar mij te kijken. We gingen op de bank zitten. De bel ging en ik liep naar de deur. Ik zag mijn moeder en mijn vader. Ik gaf ze een knuffel en liet ze naar binnen lopen. Ik pakte een paar stoelen. Toen ging de bel weer en waren mijn opa en oma er. Ik gaf ze ook een knuffel. Toen ik de deur dicht wou doen hoorde ik een hard getoeter. Ik zag een onbekende auto staan. Thomas stapte uit de auto. Hij had een pak aan. Ik kneep mezelf heel hard en deed mijn ogen dicht om zeker te weten dat het geen droom is. Ik deed mijn ogen weer open en zag dat het geen droom was. Ik rende naar hem toe. Ik gaf hem voorzichtig een knuffel. "Ik dacht dat je niet meer zou komen" zei ik. "Ik kom altijd en stop met huilen anders dan loopt je make-up uit" zei Thomas. "Oh en die auto is je cadeautje dan kan je ook met je eigen auto" zei Thomas. "Dankje" zei ik. Ik gaf hem een kus en toen liepen we samen naar binnen. "Mam pap dit is mijn vriendje" zei ik. Mijn vader en moeder stelde zich voor en Thomas ook. "Hé Thom weet je moeder dat je een spion bent?" Vroeg ik. "Ja hoezo?" Vroeg hij. "Nou toen ik bij je was kwam je moeder en die zei iets over een aanslag op kantoor" zei ik. "Oh dat heb ik de dokter verteld" zei hij. "Oh oké" zei ik. "Hoezo?" Vroeg Thomas. "Ik wit niet wat ik wel en niet kon zeggen dus ik heb niks over jou en mij verteld" zei ik. "Oh dat weet ze ze weet alleen nog niet dat jij het bent" zei Thomas. Ik pakte zijn hand. "Ik hou van je" zei ik. "Ik ook van jou zielsveel" zei Thomas. "Je ziet er trouwens nog mooier uit dan dat ik had verwacht het is nog beter dan perfect, maar dat ben je ook zonder die jurk aan" zei Thomas. "Dankje" zei ik. "Dat is het enige niet oh Thomas je bent zo lief ik smelt bij elk woord dat je zegt" zei Thomas. "Oké oh Thomas je bent zo lief ik smelt bij elk woord dat je zegt" zei ik. Thomas lachte. We gingen bij de groep staan en gingen gezellig mee praten.
Toen het feest af was ging iedereen naar huis. Joan, Thomas, Percy en ik ruimde de boel een beetje op. "Thomas wij hebben nog veel om over te praten dus laten we naar boven gaan" zei ik. Ik en Thomas gingen naar boven. "Waar over dan?" Vroeg Thomas. "Oh ik wil gewoon dat Percy en Joan gaan zoenen" zei ik.
*Joan*
Thomas en Katie liepen naar boven en Percy en ik bleven achter. Percy keek me aan en kwam iets dichterbij mij. Zijn lippen raakte die van mij. Ik legde mijn handen in z'n nek en zijn handen lagen op mijn middel. Ik voelde iets nats tegen mijn lip. Ik opende mijn mond en ik speelde een spelletje met Percy's tong. Toen we stopte om adem te halen hoorde ik iemand op de trap. Dat was sowieso Katie. "Laten we gaan slapen" zei Percy. "Ja is goed" zei ik. We liepen naar boven. We trokken onze pyjama's aan en gingen slapen. Ik vond wel dat Percy goed kon zoenen.
JE LEEST
Uncover
FanfictionKatie was een gewaardeerde spion. Ze was één van de beste spionnen die ze hadden. Maar net ze als iedereen maakte Katie een fout alleen bij haar was het bijna haar dood. De baas vond dat ze hulp nodig had. Ze moest gaan samen werken met iemand die z...