Not:
Bölümleri sileceğimden bahsetmiştim. Fakat bazı sorunlardan dolayı silemedim ve geciktim. Bu yüzden tarih 1 ay ileri alındı. Yani 29 şubatta bölümler silinecek ve düzenlenmiş hali buradan devam edecek.Biliyorum bazılarınız eski kurgu diyor ama ben eski halini içerisinde bıraktıkça düzenlemem gerektiği hakkında yorum alıyorum. Oysa zaten hikaye düzenlemede. Herkes düzenlenmiş olarak eski halini sanıyor.
Ozan kendisine gelen telefondan sonra içine umut tohumlarının artmasına izin vermişti. Sonunda kızının hayatı kurtulacaktı.
Bu düşüncelerle daha az önce çıkardığı takımı üzerine hızla geçirip hastanenin yolunu tutmuştu bile.
Ne kadar hızlı sürüyorsa da hastane yolu bir o kadar daha uzuyordu. Ya da kendisine öyle geliyordu.
Sonunda hastaneye girip doktorun kapısına kadar geldiğinde o telaşla doktorun odasını nasıl bulduğuna şaşmıştı.
Kapıyı tıklatıp içeriden onay gelmesini bekleyemeden dalmıştı içeriye.
Doktor Can bey karşısında Ozan'ı görür görmez ayağa fırlayıp masasının önünde bulunan koltuğa geçtiler.
"Can Bey kimmiş bu kişi ?"
"Sakin olun lütfen. Şimdi size anlatacaklarımı can kulağıyla dinleyin. İlik örneği için gönüllü bağışçı oldu bu kişi fakat prosedür gereği şu anda size bu kişiyi açıklayamıyorum. Ancak şunu belirtmeliyim ki kızınızla olan ilik uyumu istediğimiz düzeyde. Kendisinin hiçbir sağlık problemi yok ve her an ilik bağışında bulunabilir."
"Neden kendisi ile görüşemiyorum?"
"Görüşmeniz ancak her iki taraf da istediği takdirde, naklin üstünden 1 yıl geçmesinin ardından tanışma sağlanabilir."
"Tamam. Öyle olsun sonuçta ilik tutuyor beni de ilgilendiren bu. Peki bu durumda biz nakil için ne kadar bekleyeceğiz? "
"Nakil için beklememize gerek yok. Tabi kızınızın hastaneye yatırıp genel durumu hakkında bilgi almamız gerek. Eğer kızınızın değerleri de nakil için yeterli seviyedeyse işlemler başlayacak. Ancak yine de kızınızın vücudu iliği kabul etmeyebilir. Ama bu alasılığı düşünmeyelim şimdi. "
"Tutacak" Ozan'ın ağzından çıkan tek kelime buydu. Başka ihtimal olamazdı.
*Karşılaşmaları( donör ve alıcı) konusundaki bilgi ve daha fazlası
1. http://www.kokhucrebagisla.com/G%C3%B6n%C3%BCll%C3%BCVericiKayd%C4%B1.aspx
2. http://hematoloji.baskent-adn.edu.tr/?page_id=253
********
Eliz BENER
Eliz evde öğle yemeği hazırlarken birden odayı dolduran telefonun sesi ile işine ara verdi. Bilmediği bir numaraydı ve günlerdir hastaneden beklediği telefon da olabilirdi.
"Alo"
"Alo. Eliz hanımla mı görüşüyoŕum?"
"Evet buyrun."
"Ben ....... Hasanesi'nden arıyorum. 3 gün önce yapmış olduğunuz test ile ilgili doktor bey sizinle görüsmek istiyor."
"Peki ne zaman gelmem gerekiyor?"
"Eğer uygun iseniz randevunuzu yarın saat 11.00 yapıyorum."
"Tabi,uygun"
"İyigünler Eliz hanım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİMİ SANA ADADIM
Roman d'amourOZAN EŞİNİ KIZININ DOĞUMUNDA KAYBETTİKTEN SONRA KENDİSİNİ TAMAMEN KIZINA ADAR FAKAT KIZI İLİK KANSERİNE YANİ LÖSEMİYE YAKALANIR.YAPILAN TESTLER SONUCUNDA DONÖRLERİN İLİĞİ TUTMAZ. BUNUN ÜZERİNE DOKTOR ONA İKİ SEÇENEK SUNAR YA KIZINA UYGUN DONÖRİ GÜNL...