Cele mai bantuite hoteluri din lume

668 21 1
                                    

E vara. E vacanta. Ce-ati zice de o excursie? Va propunem ca destinatie un tur al celor mai bantuite hoteluri din lume. Raspundeti sincer, ati avea curaj sa innoptati in vreunul din hotelurile de mai jos?

10. Hotel Castello Della Castelluccia, Roma, Italia

  Nu e niciun secret ca Roma e scaldata in sange. Daca nu credeti, cercetati mai in amanunt istoria antica. Castello Della Castelluccia, e o cladire superba, care dateaza din secolul XI. Pereti grosi din piatra, adapostesc secole de istorie si...multe fantome. Vizitatorii s-au declarat de multe ori nemultumiti de zgomotul produs de aparitiile spectrale ale cailor care inconjoara hotelul. Dar nu doar fantomele cailor de alta data sunt legate de hotelulCastello Della Castelluccia. Numerosi martori au declarat ca l-au vazut insusi pe Nero bantuind holurile hotelurile. Se pare ca sangerosul imparat nu si-a gasit nici pana in ziua de astazi odihna.  

9. Hotel Le Pavillon, New Orleans, SUA

Le Pavillon, construit in 1907, se spune ca ofera cea mai luxoasa experienta din New Orleans. Oaspetii pot sa guste din plin din spiritul sudist si de asemenea sa...comunice cu mortii, pentru ca nu mai putin de 5 fantome diferite bantuie Le Pavillon. Adda, o tanara care a fost ucisa de o diligenta la inceputul secolului trecut, obisnuieste sa se ciocneasca de vizitatori pe holurile hotelului si sa dispara in neant. Le Pavillon e casa si pentru o vaduva batrana imbracata in negru, un cuplu care isi petrece noptile plimbandu-se de mana pe holuri si chiar a unei fantome "tinere", un hipiot din anii '70, care alearga pe langa vizitatori si apoi dispare fara urma, intrand in pereti.  

8. Hotel Roosevelt, Los Angeles, SUA

Hotelul Roosevelt gazduieste una dintre cele mai celebre fantome din lume, nimeni alta decat Marilyn Monroe. Se spune ca voluptoasa blonda nu s-a putut desparti nici dupa moarte de hotelul in care a locuit timp de doi ani, atunci cand cariera sa fulminanta era abia la inceput. Multi i-au vazut silueta dansand pe coridoare sau in sala de bal. O alta fantoma celebra este cea a actorului Montgomery Clift, care a locuit la hotel in 1953.  

7. Akasaka Weekly Mansion, Tokyo, Japonia

  Mai stiti cand va povesteam despre fantomele japoneze? Daca nu, aruncati un ochi , inainte de a citi mai departe despre Akasaka Weekly Mansion. Revenind la hotelul nostru bantuit, povestile care circula despre Akasaka sunt absolut infricosatoare. Martorii au raportat intalniri cu fantome, care din spate par persoane absolut normale, dar fata le este desfigurata sau le lipsesc complet trasaturile faciale. De asemenea, multi s-au trezit in mijlocul noptii inconjurati de o ceata alba ciudata, au simtit pe brate atingeri ale unor maini navazute sau s-au simtit pur si simplu urmariti de o prezenta invizibila.  

6. Myrtles Plantation, Louisiana, SUA

  Se spune ca Myrtles Plantation gazduieste nu mai putin de 12 fantome. Cea mai celebra dintre ele este Chloe, o sclava de culoare care a muncit aici, atunci cand Myrtles Plantation apartinea lui Mark si Sarei Woodruff. Chloe a murit spanzurata dupa ce a otravit din greseala pe cele doua fiice ale familiei Woodruff. Otrava era destinata lui Mark Woodruff, care a abuzat-o pe Chole in nenumarate randuri. "Familia" de fantome mai cuprinde doi copii, care adesea apar pe veranda, William Drew Winter, care a fost ucis aici, si totodata numerosi sclavi, care pot fi zariti plimbandu-se prin gradina si apoi disparand in neant.  

5. Hotel Burchianti, Florenta, Italia

  Daca aveti drum prin Florenta hotelul Burchianti e de neratatat. Interioarele luxoase si mobila de tip antique cuceresc instant orice vizitator. Problema e ca multor oaspeti le-a placut atat de mult hotelul Burchianti incat au refuzat sa plece, iar asta... dupa ce au murit. Printre locatarii permanenti se numara fantoma unui copil, doamna in varsta care tricoteaza sau menajera care se plimba pe coridoare si dispare in ziduri. Mai mult decat atat, oaspetii au raportat o multitudine de experiente paranormale, de multe ori trezindu-se priviti in miez in noapte de o entitate misteriosa.  

4. Karosta Prison Hostel, Letonia

  Fosta inchisoare Karosta ofera astazi o experienta extrema celor care cauta un altfel de turism. Cei care sunt suficient de curajosi sa inopteze la Karosta, sunt tratati de personalul hotelului exact ca detinutii, iar in loc de o camera de hotel au parte de o celula. Dar turismul extrem nu se opreste aici. Si altceva se intampla la Karosta, caci fosta inchisoare militara se pare ca abunda in fantome si activitate paranormala. Miile de detinuti care au sfarsit aici nu si-au gasit inca odihna. Se pare ca usile se inchid si se deschid singure, lumina se stinge din senin iar piesele de mobilier isi schimba locul in mod misterios.  

3. Hotel Russell, Sydney, Australia

Hotelul Russel ascunde o istorie destul de sumbra, fiind folosit pe post de spital in timpul epidemiilor de pojar si ciuma bubonica. Ceva mai tarziu, a devenit un hostel destinat in special marinarilor si prostituatelor. De camera 8 este legata fantoma unui marinar, care se pare ca isi petrece timpul holbandu-se la turisti si apoi disparand fara urma. Oaspetii au raportat de asemenea, zgomote de pasi care se aud continuu pe timpul noptii, scartaituri si voci, care se aud de nicaieri si apoi se sting in noapte. Multi cred ca activitatea spiritelor s-a intensificat in ultimii ani, in urma renovarii hotelului.  

2. Hotel Stanley, Estes Park, SUA

Hotelul Stanley, vechi de peste un secol, ascunde numeroase mistere. Culoarele labirintice, care amintesc de hotelul Overlook, sunt bantuite de fantoma fondatorului Freelan Oscar Stanley si de cea a sotiei sale. Aceasta din urma, si-a pastrat si dupa moarte pasiunea pentru pian. Pianul din sala de muzica incepe uneori sa cante singur, clapele fiind apasate de maiastre degete invizibile. Afara de cuplul Staley, hotelul mai e bantuit de un grup de copii, care se aud adesea chicotind pe coridoare, si de o menajera batrana care inca isi mai face meseria, curatand camerele oaspetilor. Fantomele din Stanley Hotel l-au inspirat pesa scrie The Shining. Ne intrebam pe buna dreptate, ce anume a experimentat maestrul horror in acest hotel?  

1. Hotel Langham, Londra, Anglia

  Unul dintre cele mai luxose hoteluri londoneze, Langham a fost deschis in 1865 si a gazduit personalitati celebre ale vremii, cum ar fi Mark Twain, Oscar Wilde si Sir Arthur Conan Doyle. Dar hotelul nu este celebru doar pentru personalitatile care i-au calcat pragul ci si pentru ca musteste de fantome. Un distins domn imbracat in haine victoriene inca e cazat in camera 333, dar asta doar in luna octombrie a fiecarui an, iar la etajul patru, un tanar in uniforma militara priveste in gol din dreptul unei ferestre. Fantoma din urma a fost identificata ca fiind un principe german care s-a sinucis la Langham inainte de primul razboi mondial. Cam fiecare etaj are fantoma lui la Langhamsi surprinzator chiar si subsolul, care e bantuit de o celebritate, Napoleon al III lea . Acesta a locuit la Langhamatunci cand se afla in exil. Ce anume atrage spiritele la Langham? Probabil impozanta cladire victoriana cu interioarele ei luxoase isi lasa amprenta asupra tuturor celor care i-au pasit vreodata pragul. De ce sa nu revii laLangham, chiar si daca nu mai esti in viata?  

Legende Horror de peste totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum