Mesaje subliminale Disney

630 19 0
                                    

Ați încercat vreodată să revedeți, mari fiind, desenele animate din copilărie? Nu știu despre voi, dar mie mi s-a părut că aproape fiecare scenă transmite de fapt alte mesaje decât cele adecvate unui copil de șase ani.

Inițial, am zis că este vina mea, că interpretez totul în mod greșit când nu este cazul, însă, după puțină cercetare, am ajuns la concluzia că acele elemente pornografice de-a dreptul sunt înserate în desenele animate cu foarte multă luciditate.

Elementul seX își face simțită prezența în atât de multe secvențe încât începi să te întrebi dacă te uiți la desene animate sau la filme porno pentru copii. Sunt sigură că v-o mai aduceți aminte pe seducătoarea domnișoară Sara Bellum, asistenta primarului din „Fetițele Powerpuff ", știți voi, „femeia fără cap". Din bust, că nu putem spune cap, până în picioare, acest personaj pare scos dintr-un cartier de prostituate animat. Până și Mojo Jojo, de la care aveam mai multe pretenții, m-a dezamăgit prin, hai să zicem, limbajul corpului.

 Până și Mojo Jojo, de la care aveam mai multe pretenții, m-a dezamăgit prin, hai să zicem, limbajul corpului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

„Două piscuri de munte!". Da, Vinnie, sunt absolut sigură că asta a vrut să reprezinte desenul tău! Țin minte că încercam să înțeleg aceasta scenă, eșuând de fiecare dată. Totuși, îmi pot imagina că sărutul siropos pe care mătușa și directorul Basser l-au executat în fața hazliului personaj din „Copiii de la 402" (și a noastră, bineînțeles), în episodul „Unchiul Cap de Mort", a avut astfel de efecte negative asupra sa.

Însă, în fruntea listei rușinii se află chiar lumea magică a lui Walt Disney. Faimosul creator de filme și desene animate a fost orice numai model nu, pentru toate generațiile de copii care l-au idolatrizat pentru opera sa. Walt era un fumător înrăit, fapt ce i-a și provocat cancerul pulmonar, și a fost acuzat în nenumărate rânduri de antisemitism, spionaj, ocultism și chiar pedofilie. Însuși logo-ul Disney ar ascunde trei cifre de șase. Ironic, nu-i așa?

În filmul „Aladdin", Genie șoptește la un moment dat „Good teenagers, take off your clothes". Însă, potrivit scenariului, replica ar fi trebuit să sune așa: „Good kitty, take off and go", dezvăluie „Listverse".

Textul „Sex" se poate observa în multe dintre producțiile Disney, dar cea mai semnificativă este cea din „Regele Leu". Tot „Listverse" afirmă că penisul care este vizibil pe posterul „Mica Sirenă" este făcut intenționat de către artistul care l-a realizat, știind că urma să fie concediat. Iar exemplele pot continua până mâine.

De asemenea, Disney este un susținător atât de înfocat al homosexualității, încât a organizat „Gay and Lesbian Day at Walt Disney World". Mai mult, Mickey Mouse și Donald Duck sunt portretizați ca un cuplu de homosexuali, în timp ce Minnie Mouse și Daisy Duck, drept lesbiene. Participanții acestui eveniment îl văd drept o metodă excelentă de a-și revendica anumite bucurii ale copilăriei, pierdute odată cu manifestarea homofobiei.

Întorcându-ne la desenele noastre, cercetătorii spun că aceste mesaje subliminale au o influență destul de mare asupra psihicului uman, afectând comportamentul individului. Și ne mai întrebăm de ce fetițele de 12 ani arată de 18, se comportă de 21 și rămân însărcinate la 16.

Dulce, acrișor și ceva fermecător! Acestea sunt ingredientele pentru a crea „fetitele perfecte". Însă, știm cu toții că profesorul Utonium a adăugat din greșală elementul X, care schimbă cu totul povestea. Îmi place cum genericul animației „Fetițele Powerpuff" caracterizează perfect aceste povești pentru adulți, mascate de înfățișarea nevinovată a personajelor. De ce nu puteau rămâne lucrurile la nivelul inocenței și visării puerile? Este o întrebare căreia nu i-am găsit un răspuns, din păcate.
P.S.: Îmi pare rău dacă tocmai v-am distrus copilăria.

Legende Horror de peste totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum