Глава 1

1.6K 49 0
                                    


В богатата част от Холивуд, живее една от най-успелите жени в Калифорния. Името ѝ е Катрин. Тя е висока, красива има дълга,гъста кафява коса c тъмнокафяви очи. Работи като мениджър на една от най-големите рекламни компании. Няма човек, който да не е чувал поне един път името на тази жена. А и да не споменаваме, че красотата ѝ, и създава още повече известност. В този път към славата, Катрин има късмета да работи заедно с най-добрият си приятел и секретар Уилям , който винаги е твърдял, че не е гей. Той държи на това, че любовта няма пол. Нищо, че понякога побягва и към мъжете.
По навик, те винаги се разхождат заедно. Уилям вече почти цял ден се влачи подир Кати от магазин на магазин. Толкова е уморен, че вече му се иска да я заболят краката и да седнат някъде. Случи се така, спряха точно пред любимото им място „Бонгос Кубан Кафе" . Уил помоли да седнат, и тя нямаше как да откаже. Поръчаха си лате и онези "специални" кексчета, които обожават, защото са „Sugar Free".

-Кати, трябва да потвърдиш билета си за Ню Йорк. - любезно и припомни Уилям-И трябва да си избереш тоалета за вечерта.

- Да...да...ще се заема щом се прибера Уил. - Забравила си, нали?
- Попита я леко разочарован.

- Какво да съм забра-....О-о не, напълно бях забравила за благотворителния бал! Не може ли да го пропусна...поне тази година? - погледна го с кучешките миловити очи.

- Не , Кати не може да го пропуснеш! Ти си една от V.I.P гостите, една от най-важните дарители на фонда! За това, миличка, трябва да си там довечера.

-Ох... Какво ли ще правя без теб в Ню Йорк?!- оплака се тя.

- Ще се справиш и без мен.

- Няма да има кой да ми натяква къде да отиде и какво да правя!- прекъсна го правейки тъжна муцуна и го прегърна. - Ти си ми най-добрия приятел от както съм в този бранш...свикнах да те имам около мен.

-Ще си наемеш нов асистент, но аз като приятел винаги ще съм на едно обаждане разстояние!- прегърна я и я целуна по челото.- Хайде,стига толкова драма за сега. Да си изядем кексчетата и да те оставя във вас да си избереш тоалет за вечерта!

Катерина си разглеждаше из дрехите, за да си избере най-красивата и най-изящната рокля за вечерта. Имаше чувството, че някъде там трябва да е оставила новата си рокля. Тъкмо я бе намерила и телефона ѝ звънна . От другата страна е секретарката на бъдещия ѝ шеф в Ню Йорк.

My BOSSWhere stories live. Discover now