Неутрална гледна точка
На сутринта Джо,Дом,Брандън и Алекс бяха се изкъпали и бяха само по долнища на анцуг и се разхождаха така из цялата къщата докато Адам и момичетата си спяха сладко.Часът все още беше 8:30, самолетът им излита в 12:30, все още имаха 4 часа до тогава.
По едно време решиха да направят закуска.С единодушие решиха да направят палачинки,гофрети и омлет.Алекс започна да изкарва всички необходими продукти за приготвянето им. Брандън се зае с гофретите, а Джо с палачинките.Алекс приготвяше омлетите, а Дом си седеше на мястото и ги гледаше как готвят. Доминик стана от местото си и отиде до хола, пусна уредбата на МАКС и се върна на мястото си.
Момчетата се обърнаха и го погледнаха объркано.
-Не ме гледайте така. Стана ми скучно, а и с музика се готви по-добре.-каза и им намигна Дом.
-Нали знаеш, че не сме сами?! Има хора,които все още спят.-проговори Алекс като забъркваше поредния омлет.
-Няма да се събудят на толкова малък шум.-усмихна му се и си взе една ябълка от купата.
Всички се засмяха на логиката на Дом и отново се заеха с това,което правеха преди това.
Гледна точка на Катрин
Какъв е този шум по дяволите? Протегнах си ръката към нощното шкафче, за да си взема телефона. Отключих го и видях, че все още е 8:40. Има още 4 часа до полета. Кой е станал толкова рано и от къде му е хрумнало да пусне тази музика толкова силно?
Станах от леглото си, отидох до банята, за да си измия зъбите и лицето. След като приключих с това слязох долу от където се чуваше музиката.
Отидох в хола и нямаше никого. Приближих се към уредбата и я изключих. Обърнах се, за да се кача горе в стаята си, но чух силен смях от кухнята и се запътих там да видя какво става. Влязох в кухнята и там бяха момчетата само по долнище на анцуг, които готвят нещо и се смеят гръмогласно.
Неутрална гледна точка
На земята нещо падна и всички се обърнаха към източника на шума. Там беше Катрин, която беше по пижама и им се хилеше. Джо като я видя ококори очи и замръзна на мястото си.
KAMU SEDANG MEMBACA
My BOSS
Fiksi PenggemarНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...