Глава 10

406 24 2
                                    

Гледна точка на Катрин

Той ме придърпа отново в мечешка прегръдка,стояхме така докато не чухме някакъв шум идващ зад нас.Това беше Джо,който е пуснал сака си на земята и ни гледаше ядосано.Той се приближи и леко ме бутна на страни, за да се здрависа с най-добрия ми приятел.По лицето на Джо беше се появила една широка и лъчезарна усмивка. Боже, колко бързо му се смени настроението! До преди няколко секунди ни гледаше така сякаш ще ни убие, а сега се усмихва и говори най-нормално с Уил.

Гледна точка на Джо

С Доминик взехме куфарите на момичетата и се запътихме към къщата.По пътя до там говорихме за плановете ни за дните,които ще сме тук.Влязохме вътре и какво да видя, някакъв мъж е прегърнал Катрин.Това няма да го бъде!Несъзнателно пуснах сака си на земята и пред очите ми минаха всякакви сцени как пребивам шибаняка,който е прегърнал Катрин.Но се опомних бързо.Сега не е нито времето, нито мястото да покажа кой е истинският  Джоузеф Морган. Ще се държа мило и възпитано.

Отидох при тях и леко бутнах на страна Кат, за да мога да се запозная с мъжът пред мен.С периферното си зрение видях неразбиращото изражение на Катрин, но се направих, че не съм забелязал това.

-Здравей!Аз съм Джо, а ти си?-подадох си ръката и си сложих най-фалшивата усмивка,която имах и добре, че никой не я забеляза.

-Здравей!Аз съм Уилям Смит.Аз съм най-добрия приятел и бивш колега на Кат.А ти сигурно трябва да си новият ѝ шеф, нали така?-усмихна се най-мазно, как ми се иска да изтрия тази усмивка, но ще се въздържам за сега.

-Да, точно така!-стиснах още по силно ръката му, но от негова страна не получих никакво потрепване, а само една самодоволна усмивка.

-Уил, бихме се радвали, ако останеш за вечеря.-проговори Сара от другата ми страна.

-С удоволствие бих се присъединил към вас на вечеря.-усмихна ѝ се,а аз се замислих дали да не му изпържа лицето във фритюрника.

-Тъкмо ще наваксаме тези няколко месеца.-каза Катрин и подскача на мястото си и запляска с ръце.

-Добре, тогава. Да се качим в стаите се, за да се приготвим. След  един час всички долу.- каза Лидия.

Гледна точка на Катрин

Разбрахме се за вечерята. Погледнах мило към Уил и го целунах по бузата,но Джо отново ме погледна странно.

My BOSSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin