-Елена Уинчестър и си партнирам с Джо.-погледнах баща си.Беше ред на Джо да отвори и да го прочете на глас.
-Дийн Уинчестър и пише, че с Катрин сме женени от една година.-ококорих очи и погледнах към баща ми, който се усмихваше невинно, а после погледнах и Джо, който все още гледаше плика в ръката му с ококорени очи.
-Мой ред е!-проговори Виктор.-Сам Гилбърт и съм с прекрасната си годеница.-целуна Алена по челото.
-Алана Гилбърт, съпруга на Сам Гилбърт.-прочете на свой ред Алена.
-Стефан Стилински,партнира ми прекрасната Сара.-усмихна се дяволите на Сара.
-Серина МакКал, годеница на Стефан Стилински.-намигна на Доминик.
-Николай Петровски, и съм с Кристин ?! - проговори учудено Брандън.
-И аз не умирам от желание да работя с теб!-каза през зъби Кристин.- Кристина Петкович, приятелка на Николай Петровски.
-Илайджа Майкълсън , чест е за мен да партнирам с красавица като Лидия.- усмихна ѝ се нежно Алекс.
-Лора Нилсън, приятелка на Илайджа Майкълсън.-отвърна на усмивката му Лидия.
-Охх... Най-сетне дойде и моя ред!Иначе щях да пукна от любопитство какво име си ми избрал!-проговори от едната ми страна Адам и отвори плика си.-Антъни Робъртс?! Сериозно ли? И защо нямам партньорка?
-Ще отговоря на всичките ти въпроси.Първо да Ви разкажа плана си!-проговори сделовития си тон баща ми.
[...]
Десет часът сутринта е, а ние тъкмо влизаме в хотелската ни стая с Джо във Венеция.Очакваше се днес да ни е полета, но го сменихме за снощи, за да имаме достатъчно време да се приготвим за вечерта.Гала вечерята ще започне в 20:00 часа, за това ще трябва да се съберем по-рано и да обсъдим за последно планът ни.
Отворихме вратата на стаята и пред нас се разкри всекидневна.Стените ѝ бяха залепени със златисти тапети бродирани в бяло.Мебелите бяха съчетани с тапетите.На едната страна имаше вградена секция, а по средата ѝ беше големият плазмен телевизор. В стаята обладаваше златисти и бели нюанси.Влязохме вътре и пиколото ни донесе куфарите, Джо му даде бакшиш и момчето излезе.
YOU ARE READING
My BOSS
FanfictionНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...