Гледна точка на Катрин.
-Пуснете ме!Пуснете ме,горили такива!Знаете ли коя съм аз?-никой от тези двама,които ме влачеха към някаква сграда, не ми обръщаше някакво внимание.
Все още крещях да ме пуснат,когато влязохме в помещението.Спрях да си дера гърлото и огледах къде се намирам.Вътре беше широко и просторно,но също така беше и мръсно и влажно.По средата на помещението имаше само един стол,а над него висеше лампа,освен тях нищо друго нямаше вътре.
Задърпаха ме към стола и ме накараха да седна,но аз се гърчех,дърпах се,ритах,но така и нищо не помогна.Завързаха ръцете ми зад гърба на стола,а след това завързаха и краката ми за краката на стола.–Какво искате от мен?-изсъсках срещу русия мъж.
Не ми отговори,а ме гледаше с мръснишка усмивка.Вдигна ръката си на опак и я насочи към лицето ми. Допря ръката си към бузата ми,но аз се отдръпнах бързо и го погледнах на кръв.
-Оуу трудна,а?Харесва ми!-направи една крачка към мен и се чу отварянето на вратата.
-Да не си я докоснал!-чу се силен дрезгав мъжки глас.
Виждах само тъмна висока фигура.Направи още няколко крачки към нас,но все още виждах тъмна фигура.
-Тя ни трябва непокътната.Все пак ще сме доста дълго време тук,заедно!-каза и се засмяха с негодника пред мен.
************************************************************
Преди 10 часа...
Гледна точка на Катрин.
-Джо?
-Хмм..-каза и ме погледна очакващо.
-Момичето от миналата вечер,която дойде до вратата ми и ви видях... Както бяхте...Каква ти е?-зададох си най-накрая въпроса.
-Приятелка!-отговори и отново се зае със закуската си.
-Приятелка?-попитах,а в гласа ми можеше много лесно да се усети изненадата от отговора му.
-Да,Катрин!Какво искаш да ти кажа?Курвата,която изчуках за една нощ ли?-повиши леко тона си.
-Добре бе!Какво викаш?!Нищо не съм казала,млъквам!-казах троснато и започнах да се храня.
Чух как се засмя,но не му обърнах внимание.След около тридесет минути станахме от местата си.Джо отиде да плати,а аз излязох да го изчакам навън.Време беше студено и леко духаше,но и беше слънчево.Докато чаках Джо да излезем,усетих как телефонът ми извибрира в ръката ми.Отключих го и видях,че имам ново съобщение от същия скрит номер.Отворих го и го прочетох.Този път замръзнах на място и усетих как една сълза се спуска по лицето ми.Този път ме намери!Нямаше как да се отърва от него!Как ме намери?Съобщението беше така:
YOU ARE READING
My BOSS
FanfictionНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...