Глава 14

237 16 3
                                    

Гледна точка на Сара

Русокосата се отдръпна от момчето и все още се усмихваше широко.В момента ми се иска да и разбия глава в асфалта.

-Скъпи,защо не ми се обади вчера? Каза сутринта,че ще ми се обадиш като излизаше от нас,но така и не го направи.-проговори с пискливия си глас и се нацупи като пет годишно дете.

-Имах много работа и за това, не можах да ти звънна.-отговори ѝ той като се почеса зад врата.

-Добре тогава,прощавам ти.-надигна се на пръсти и го целуна страстно.

Аз останах с отворена уста.Не мога да повярвам как така се съгласих да изляза с него,като си има приятелка.Такава съм глупачка.Но това ще свърши,още сега.Сложих си една фалшива усмивка и се обърнах към момчето до мен.

-Доминик, аз мисля да се прибирам.-погледна стреснато и се опита да каже,но приятелката му го изпревари

-Здравей,аз съм Мелани! Ти трябва да си секретарката му,нали?-подаде ми ръката си.

Погледнах я неразбиращо,но поех ръката ѝ.

-Не, аз съм Сара.-направих кратка пауза-Стара приятелка.-здрависахме се-А сега трябва да тръгвам,беше ми приятно да се видим.-обърнах се към Дом с безизразно лице,а после и към приятелката ми с фалшива усмивка-Беше ми приятно да се запознаем.

-И на мен също.Бих искала да излезем някой път на вечеря.-усмихна ми се топло тя.

Замръзнах с усмивката на лицето си,погледнах Дом,който преглъщаше тежко и не дума нищо.Както е от лявата ми страна,където е и чантата ми така искам да го ударя,но се въздържам.

-Не приемам отговор „Не мога!".-проговори тя.

Тъкмо щях да отговоря,когато телефона ми звънна.Извадих телефона си от задния джоб. На екрана изписа името на Кристин с нейна снимка.Погледнах учудено, а с периферното си виждане видях,че Дом надниква, за да види кой ми звъни.Плъзнах пръста си по екрана и го сложих на ухото си ,като се отдалечих малко от тях.

-Ало?

-Халооуу...-чу се гласа на Кристин от другата страна.

-Здравей,Крис! Как си?-проговорих аз с лека усмивка на лице.

-Амиии... Супер,имам много енергия и се чудя какво да правя.Ти как си? Къде си? Защо не си ми казала,че с брат ми ще излизате на среща? Как върви срещата? Добре ли се целува?-засипа ме с въпроси.

My BOSSWhere stories live. Discover now