Глава 6

563 31 0
                                    

Джо знаеше, че Виктор има братя и сестри, но нямаше и на представа,че Катрин му е сестра.Нямаше и как да знае, защото той никога не е виждал снимки на сестрата на най-добрия си приятел.Виктор винаги е говорил хубави неща за сестра си и колко се гордее с нея.Казвал му е, че тя следва маркетинг-мениджмънт.Виктор беше му споменал, че сестра му е в Калифорния и че тя се е издигнала там.Последно, когато говори за сестра си Виктор беше му споменал, че са се скарали яката, и че тя не му говори и от там насам не беше чувал нищо за сестра му.

Виктор усети напрежението между Кат и Джо, но не знаеше от какво е породено това. След зловещите погледи отправени от Катрин към Джо, Виктор реши да ги разсея с нещо.

-Такаа.... Кат защо реши да се присъединиш?-беше станал от мястото си и обикаляше стаята.

-Защо толкова се заинтересува от мен?

-Защото си ми сестра и искам да знам какво се случва с теб и дали вземаш правилните решения за живота си.-мина зад нея и я хвана за раменете.

-Не се прави на загрижен.-остро му отговори и стана от мястото си отивайки до шкафа с алкохола.

Джо само седеше на мястото си и ги гледаше.Катрин беше коренно различно от дните, които бяха заедно.Сега беше секси опасна мацка,която може да използва оръжие, но той се надяваше тя да не знае как се използва оръжие.

Някой влезе в стаята и го изкара от мислите.

-Кат време е да тренираш по стрелба.Момчета и вие отивате с нея.-съобщи им секретарката на Филип (бащата на Катрин и Виктор) и намигна на момчетата.

Катрин само кимна и върна погледа си към момчетата,които оглеждаха момичето на вратата.

-Ъгхм...-изкашля се Катрин и с това тя спечели вниманието на момчетата.-Виждам, че нещо те мъчи Джо. Излей си душата.-усмихна му се и отпи от уискито,което си беше сипала.

-Не мога да разбера само едно.Как така от доброто момиче,което беше в деня, когато се запознахме официално в компанията се превърна в това,което си сега?-беше с много сериозна гримаса,която накара Катрин да настръхне някак си.

-Това,което си виждаше през тези няколко седмици и това,което виждаш в момента съм АЗ!-остави чашата си върху голямата маса.-Сега е мой ред.Как така си един от най-големите босове в тази държава?

My BOSSWhere stories live. Discover now