Глава 11 - част 2

373 20 0
                                    

Неутрална гледна точка

Петте двойки вече бяха във фоайето на хотел "Gritti Palace" и чакаха да дойде и Адам.Всички двойки бяха разпръснати в отделен край на хотела без да си говорят и поглеждат, за да не се набиват много на очи.Момчето се появи и всички един по един се запътиха към входа на залата.Пред огромните врати стояха двама от охраната в ръцете си държаха папка със снимките и имената на босовете. Адам се запъти към тях и им се усмихна дружелюбно.

-Здравейте, момчета!-поздрави ги Адам, те го погледнаха и после погледнаха и листите в ръцете си.

-Здравейте, господин Робъртс!Заповядайте, дано Ви хареса Гала вечерята.-отвориха вратите и му направиха път.

Гледна точка на Адам

Щом двете горили ме пуснаха вътре в залата.Започнах да оглеждам хората вътре.Покрай мен мина келнер с табла с алкохол.Взех си една чаша шампанско и се запътих към масата в ъгъла.Загледах се в тълпата скъпо облечени хора.Никой не ми е познат освен домакините и гръцкият наркобос,с когото отдавна работи баща ми. Огромните врати се отвориха и от там влязоха Джо и сестра ми, а след тях и другите.

Нека шоуто да започне!

Изкарах си телефона от вътрешния джоб на сакото си и тъкмо щях да си го отключа, огромните врати отново се отвориха и от там влезе..... ВИКТОРИЯ?!Тя какво търси тук?! Братовчедка ми беше облечена с дълга червена рокля и с изправена коса.Обходи цялата зала с поглед и ме видя. Насочи се към мен с мазна усмивка.Как мразя тези нейни усмивки.Сега като дойде пак ще започне да се заяжда с мен.

                               -На снимката е братовчедката на Адам, Виктория Пиърс-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                               -На снимката е братовчедката на Адам, Виктория Пиърс-


Докато си размишлявах, тя вече беше до мен.

-Здравей,скъпи ми Адам! Тази вечер аз съм ти партньорката.-осведоми ме тя.

My BOSSWhere stories live. Discover now