-Ти?!-каза тихо и беше много изненадан.Той си помисли, че никой не го е чул, но не беше съвсем така.Дом беше го чул и се изкикоти тихо.
-Ти?!-и тя си го каза тихо и усмивката и беше замръзнала.
Дом протегна ръка за здрависване и се представи-Здравей!Аз съм Доминик Морган.-каза той със секси глас и усмивка
-Аз съм Катрин-подаде ръка и му се усмихна.
-Младежи аз ще ви оставя сами. Все пак трябва и аз да работя.-усмихна им се мъжът и излезе.
Настъпи неловка тишина.Двамата веднага се познаха от случилото се снощи.
-Май...май ще Ви оставя да си поговорите.Без това ще дойдат едни момичета за пробните снимки на рекламата..А между другото след 10 минути ви чакам долу в студиото, за да ми помогнете да избера двете момичета.-усмихна се и на двамата, но включи и намигване към брат си и излезе.
След като останаха сами настъпи неловка тишина.Джо реши да я наруши.
-Така значи...-проговори Джо.- мисля, че не се запознахме официално.Името ми е Джоузеф Морган...-подаде ѝ ръка.-Аз съм новият ти шеф и .... Съсед.
Джо опита да се усмихне, но вместо това, той направи доста странна физиономия.Беше му твърде неудобно, та той цяла вечер не беше спрял да мисли за „досадната, но пък и секси съседка", която имаше наглостта да го прекъсне и ядоса много.
Катрин стисна ръката му без желание, защото докато го правеше, тя си мислеше как е пипал онази курва със същите ръце миналата нощ.
Чудеше се къде ли е сложила гел-дезинфектантът ѝ за ръце.
-Съжалявам за случката сно..-не успя да се изкаже, защото Катрин го бе прекъснала.
-Мисля, че трябва да слезем вече долу.Брат ти сигурно ни чака.-каза тя с никаква емоция.Тръгна към вратата , но той я изпревари, за да и отвори вратата по джентълменски.
Слязоха долу и видяха някъде към 15 момичета наредени една до друга. Катрин така и не беше разбрала за какво е рекламата.Всички момичета зяпнаха към тях и започнаха да се усмихват мръснишки на Джо.Той също не остана назад.
-Здравейте, хора! Ето това са момичетата.Сега трябва да избера две от тях, дано с ваша помощ да стане по бързо.-усмихна се нервно и в очите му се четеше,че има нужда от огромна помощ.
YOU ARE READING
My BOSS
FanfictionНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...