Глава 7

535 28 0
                                    

Всички ги гледаха въпросително.Катрин проследи погледите на всички и стана.

-Не може да бъде!-възкликна Катрин и тръгна към тях с бърза крачка и ги прегърна много силно.

Виктор последва примера ѝ, а Джо и Алекс бяха готови да изкарат пистолетите си и да ги застрелят, чакаха само да направят нещо.Двете момчета се отделиха от Катрин и Виктор, забелязаха как Джо придвижва ръката си отзад и разбраха, че ще изкара пистолета си.

-Спокойно, тигрее. Ние сме от добрите-с тези думи по едрото момче се усмихна и спечели още един страшен поглед от страна на Джо.

-Кои сте вие, момчета?-попита приближавайки се Доминик.

-Ние сме ..... Пиърс!Братята Пиърс!- "представи" ги най-малкия от двамата с тона на Джеймс Бонд.

-Ти сериозно ли ?!-зашлеви брат си по врата-Аз съм Брандън, а това е по малкия ми брат Адам.Ние сме братята на Катрин и Виктор.-усмихна се дружелюбно и подаде ръка на Дом.(На снимката са Брандън и Адам)

-Аз съм Доминик, а това са братята ми Алекс и Джо-посочи братята си-Сара моята приятелка, нея няма да я пипате-момичето им се усмихна топло и се изчерви от изказваното на Дом-Лидия-посочи я и тя им се усмихна приветливо-а ето я и нашата принцеса

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Аз съм Доминик, а това са братята ми Алекс и Джо-посочи братята си-Сара моята приятелка, нея няма да я пипате-момичето им се усмихна топло и се изчерви от изказваното на Дом-Лидия-посочи я и тя им се усмихна приветливо-а ето я и нашата принцеса..-посочи слизащото момиче по стълбите-това е сестра ни Кристин.-момичето замръзна на място,когато видя двете красиви момчета,които и се усмихваха-сестричке това са братята на Кат и Виктор, Брандън и Адам - представи ги на сестра си.

- Здравейте!-усмихна им се Кристин и се обърна към братята си-Най-накрая избрахте ли какво ще ядем,защото аз съм мнооогооо гладна.

-НЕ!-казаха в тон братята ѝ и се изкикотиха.В отговор на това те получиха само извъртане на очи от страната на Кристин

Всички пак почнаха да се карат за храна отново.Някои искат пица, някои спагети, някои нандос, а пък други лазаня. Двете ново дошли момчета седяха си на мястото и им се хилеха, но накрая на Брандън му писна от тази караница.

My BOSSWhere stories live. Discover now