Глава 13

345 20 3
                                    

В клуба влезе и Джо,който търсеше с очи приятелите си.Погледна и към бара.Сканира всеки до един, а щом стигна до момичето и момчето,което се прегръщаха кръвта му закипя.Стисна ръцете си в юмруци и стегна челюстта си.

В другия край на бара, Брандън тъкмо излизаше от тоалетните.Обърна се към бара и видя една „двойка",която се „прегръща"(по точно, момичето се смее в ръцете на момчето пред нея).Присви очите си,за да може да види кои са.Щом позна кое е момичето, беше в същото положение като на Джо. Само, че Брандън реагира по-бързо и тръгна към „двойката".Щом стига до момичето и момчето ги раздели, и изпрати заплашителен поглед на момчето.

-Какво става тук?-проговори със студен тон Брандън.

-Оо... Нищо, просто се забавляваме с момичето. – каза момчето без да поглежда към брюнета до него.

-Пак ли ти?! По-рано не ти ли казах,да се разкараш?!-издърпа момичето от ръцете на момчето пред него.

-Да, пак съм аз!А аз не ти ли каза, че няма да слушам един самозванец?- каза и бутна брюнета с една ръка.

-Разкарай се,преди да съм си изпуснал нервите.-леко го побутна,Брандън.

Джо си поправяше път към края на бара, където е Брандън. Щом стигна до тях хвана рамото на момчето и каза:

-Някакъв проблем ли има момчета?-попита Джо и се обърна към чернокосия,чиито рамо държеше.

-Да! Иска да ми вземе курвата за нощта.-каза чернокосия и се обърна към Джо.

Джо се засмя иронично, стисна му рамото и каза:

-Тази курва-посочи момичето зад Брандън- е СЕСТРА МИ!-изкрещя му в лицето и си стовари юмрука върху лицето му.-Разкарай се! И повече да не съм те видял около това момиче.-изплю гневно и посочи изхода, за да се разкара.

-Няма да оставя нещата така. Ще си платите за това!-заплаши ги момчето и се махна от там.

Брандън се обърна към момичето стоящо зад него и проговори:

-Човек, да не те остави за пет минути и намираш с кого да се забъркваш.

-Хахах.. Защо не ме оставихте да се позабавлявам със сладура?-залитна леко, но успя да се задържи на крака.

-Кристин, колко си пила?-попита брат ѝ.

-Амиии...-започна да брои на пръстите си-Не знам.. Мноооого-започна да се хили отново.

My BOSSWhere stories live. Discover now