Гледна точка на Джо
На излизане от фирмата майка ми, ми звънна,за да ми каже,че ще ли сме да ходим на вечеря със семейни приятели.Колкото и да ѝ отказвах,тя ми каза,че трябва да отида и да правя компания на дъщеря им.Без да ме остави да ѝ отговоря ми затвори телефона в лицето.Прибрах се до апартамента и се преоблякох на бързо.
А сега,седя в един от най-известните ресторанти със семейството си.
Седяхме от 10 минути тук,а аз си поръчвам втората чаша скоч. Огледах помещението,а то беше пусто,защото бяха го затворили за нас.След няма и две минути в ресторанта влезе някой.Обърнах си главата към вратата, а от там влязоха мъж и жена,след тях двамата влязоха и две доста млади момичета.Сигурно това са им дъщерите.Здрависахме се с тях и си седнахме на местата.
Охх...Най-накрая след двучасово мъчение тази вечеря завърши.През цялото време на вечерята едната от дъщерите, ми се натискаше,милваше ме с крака си и тем подобни.Ако бях в добро настроение бих я опънал.Защо пък не?Все още никой не беше станал от мястото си.Погалих бедрото на момичето до мен.Потрепна леко, а аз се усмихнах самодоволно.Ръката ми се качи още по нагоре до интимното ѝ място,издаде тих стон и ме погледна с прехапана устна.Намигнах ѝ и направих знак да ме последва.Станах от мястото и се насочих към тоалетните.Момичето ме последва след една минута,за да не заподозрат нещо.Не,че ми пука де!
Бутнах момичето в женската тоалетна и я сложих върху мивката.Нападнах вратът ѝ,а ръцете ми галеха бедрата ѝ. Тя се зае с копчетата на ризата ми,а после ѝ с панталона ми.Целувах доста грубо устните ѝ,а тя забиваше ноктите си в гърдите ми.Вече не можех да чакам,защото там долу ми беше станало доста тясно.Повдигнах роклята ѝ и свалих бикините ѝ. Извадих пакетчето от джоба на панталоните си и го разкъсах със зъби,сложих си го и влязох в нея без предупреждение.Забивах се в нея като луд,а тя крещеше.Цялата тоалетна се огласи от нейните стенания.С всяко нейно стенание се забивах все по-бързо и по-бързо в нея.След няма и много време тя свърши,а след няколко бързи тласъци и аз.Излязох от нея,махнах презерватива,пъхнах го в пакетчето и го изхвърлих.Дръпнах си панталоните и боксерките си нагоре,оправих си ризата и се погледнах в огледалото.Щом бях готов излязох от тоалетната,а след това и от ресторанта,без да казвам нищо.Качих се в колата си и от праших към вкъщи.
YOU ARE READING
My BOSS
FanfictionНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...