Глава 20

138 7 2
                                    

Неутрална гледна точка

В центъра на града,в луксозен ресторант,младият мъж ,без да има подозрения от случващото се около младото момиче,обядваше с новите си сътрудници. Разговорът се беше задълбочил,но бе прекъснат от звънящия телефон на Джо.Той погледна към екрана и намръщи вежди от име надписано на екрана.

-Някакъв проблем ли има г-н Морган?-попита един от сътрудниците.

-Не!Вие продължавайте,аз трябва да вдигна на обаждането.-каза и стана от стола си отправейки се към усамотено място.

-Ало?-каза с нотка изненада в гласа си.

-Ало? Джо? Мисля,че става нещо много лошо.-усещаше се треперенето на гласа на човека от другата страна на телефона.

-Какво има? Какво се случва?

Уил му разказа всичко от началото до край. Джо го изслушва внимателно и несъзнателно започна да стиска свободната си ръка в юмрук Младият мъж от другата страна на линията свършви с разказването и изчака Джо да каже нещо.След няколко секунди мълчание Джо реши да проговори.

-Добре Уил.Ти сега се успокой и отиди в дома на Катрин, и разкажи всичко това на баща ѝ.Аз ще се опитам най-скоро да бъда там.

* * * * * *

Катрин от половин час се опитваше да си измъкне ръцете си ,но за съжаление нищо не се получаваше.Резултата,който получи е само наранени китки.Беше дочула,че шефа им бил на път към тук,той щял да се погрижи за нея.Докато се опитваше да се измъкне, се чу шумът на отварящата се врата.С леки и предпазливи движения си вдигна главата.Първоначално пред краката си видя черни,лачени мъжки обувки ,върху тях падаха крачолите на елегантния черен панталон на мъжа.Погледа ѝ се покачваше постепенно нагоре по тялото на мъжа. Събеседника ѝ беше със стройно,не толкова мускулесто, тяло.

-Здравей,красавице!-каза мъжът пред нея.

Катрин си вдигна главата към лицето му,но я заслепяваше светлината зад него.Тя присви очи ,за да може да го види,но не успея.Мъжът направи знак на охраната зад него,за да затворят вратата. След затваряне на вратата,Катрин имаше възможност да огледа лицето му.Пред нея стоеше мъж с кафява коса и очи.

-Е,Катерина!С теб не се запознахме официално.Да ти се пред ставя.Аз съм Лорензо  ди Вайор!-каза обикаляйки около нея с усмивка на лице.

My BOSSWhere stories live. Discover now