Катрин и момчетата помогнаха на Джо да се изправи.Тъкмо щяха да се насочат към колите, чуха зад себе си звук на кола,която се приближи към тях и спря.Те се обърнаха към колата и зачакаха човекът от вътре да слезе. Брандън вдигна поглед към тавана на сградата и видя,че Адам все още е на пост и беше насочил снайпера си към колата.Върна погледа си отново върху колата.
Докато чакаха някой да слезе от колата,пристигнаха още няколко коли, от които слязоха много едри и мускулести мъже.
Шофьорът слезе от първата кола и отвори задната врата, от там слезе мъж на около годините на Джо.Той имаше кафява коса надигната нагоре и имаше сини очи. Беше облечен с черни прилепнали дънки,черно палто,което му стигаше до колената, а от под палтото се виждаше бялата му тениска (горе на снимката е той).
Момчето направи знак на хората си да хванат Джо,Дом,Алекс,Брандън и Катрин.Мъжете приеха заповедта и се насочиха към тях.
Хванаха първо Катрин.Тя се опита да се освободи от хватката на мъжа,но без успех.Другият пък хвана Джо,който не направи никакъв опит, за да се отбранява просто падна на колене и погледна към другите.Брандън пък нямаше намерение да се предаде така лесно и започна да се отбранява и сритва задника на единия,но вследствие на това много по едър от него мъж го удари с пистолета си по главата на Брандън и той падна на земята замаян.Алекс и Дом се отбраняваха до някое време и накрая се предадоха като видяха, че няма как да се справят с толкова мъже на веднъж и то грамадни мъже.
Момчето,което даде заповедта на едрите мъже да хванат всички се приближи грациозно към Катрин.Огледа я от глава до пети и се усмихна лукаво.
-Махни се от нея,Никсън!-проговори Джо вбесен от действията на момчето.
-Ооо ... На фамилии ли ще си говорим вече Морган ?! -погледна към Джо със самодоволна усмивка.
-А кога сме си говорили на малки имена?-направи опит, за да стане от пода, но мъжът зад него му попречи да го направи.
-Ооо .. Стига,Джо! Не винаги сме били врагове.-отдръпна се леко от момичето.
-Бяхме приятели, но ти реши да ми откраднеш най-скъпото,Шон.Това не беше никак приятелски!-изцъка след последните си думи Джо.
-Не само за тебе бе най-скъпа.Тя за мене беше безценна!Обичах я,но ти ми я отне!-започна да се изнервя Шон.
YOU ARE READING
My BOSS
FanfictionНай-успешната жена в Холивуд се мести в родния си град Ню Йорк . Неволно се озовава в черните работи на шефа си.Тя също има голяма тайна,която крие от всички,но последствие трябва да я разкрие пред приятелите си и любимия човек. Какво ще се случи с...