Mă trezesc foarte târziu. Am uitat aseară să îmi pun alarma. Voi întârzia la serviciu! I-am spus și aseară lui Chanyeol că mă duce Kim. Mă pregătesc repede, mă îmbrac cu primele haine pe care le văd și ies grăbită din casă. Alerg până la stația de autobuz, ajungând într-un timp record. Mă urc repede în mijlocul de transport și tocmai îmi amintesc că mi-am uitat telefonul acasă. Sunt deja în întârziere, deci prefer să aștept liniștiă până ajung la destinație. Odată ce autobuzul oprește cobor repede și alerg în clădire. Îl salut din mers pe Chanyeol și mă apuc de lucru. Azi am o zi plină, sunt de serviciu și la club. Am o durere de cap insuportabilă, probabil se datorează faptului că am băut aseară cu Chanyeol. Nu mă pot concentra deloc la lucrurile pe care le am de făcut.
Tocmai îmi amintesc că am neglijat-o pe Kim de ceva timp. Trebuie să mă revanșez cumva. O să o invit să bem o cafea în pauza mea. Planul meu se năruie când realizez că mi-am uitat telefonul acasă. O să vorbesc cu ea la club, sigur nu e supărată pe mine. Adică serviciul și Baekhyun îi ocupă tot timpul.
Termin de tradus ce mi-a fost încredințat și plec spre autobuz. Ajung acasă și îmi fac un duș scurt. În ultimul timp mă neglijez cam mult pe mine, ar trebuie să am mai mult timp pentru propria persoană. Mă îmbrac cu o rochie neagră, mulată, nu foarte scurtă care mi se potrivește de minune. Am primit-o de ziua mea de la Kim și Baekhyun. Adaug la această ținută un colier argintiu și niște cercei lungi. Mă încalț cu niște pantofi negri lucioși. Îmi las părul lung pe spate. Îmi fac un machiaj simplu și drăguț: o coadă cu tuș și un rimel, iat pentru buze folosesc un ruj roșu. Îmi iau geaca și arunc o privire fugitivă în oglindă. Chiar îmi place cum arăt astăzi.
Ies din apartament și mă duc la autobuz. Ajung în fața clubului și intru. Niște fete ușuratice dansează provocator pe bar, iar jos stau și le privesc niște bărbați beți morți, dornici de o aventură. Nici nu știu de ce m-am angajat aici, dar câștig destul de bine, nu am de ce să mă plâng. O văd pe Kim și alerg repede spre ea, îmbrățișând-o.
- Kim! Ce faci?
- Îmi fac datoria, dragă Amy. Tu?
- Eu..deabia aștept să plec de aici.
- Te duc eu?
- Sigur. Vrei să ieșim mâine în pauză la o cafea? Simt că nu am mai ieșit de mult timp.
- Mă suni și vorbim atunci.
- Bine. Mă duc să-mi încep munca.
Îmi pun șorțul de lucru și încep să servesc. În club e un fum atât de des încât îl poți tăia cu cuțitul. Merg la bar și Mark îmi spune să servesc un bărbat ce stă pe un scaun la bar. Mă îndrept spre el...îmi pare foarte cunoscut. Se întoarce cu fața la mine și atunci îl recunosc: e Suho.
- Hei, Suho! Ce faci aici?
- Bună, Amy! Același lucru vreau să te întreb și eu.
- Eu...eu lucrez aici ca ospătăriță.
- Oh...deci o să ne mai întâlnim. Vin des pe aici. Peste 2 săptămâni plec în Japonia, deci trăiesc la maxim timpul care mi-a mai rămas.
- În Japonia? Trebuie să fie frumos acolo.
- Nu ai fost niciodată? Trebuie să te duc cândva.
- Mi-ar plăcea mult.
- Ce s-a întâmplat la petrecere? După ce ai băut aproape toată sticla nu te-am mai văzut.
- Păi...e o poveste lungă.
- Eu am timp.
Încep să îi povestesc cu lux de amănunte ce îmi amintesc, îi spun de Kai și sperietura pe care am tras-o dimineață când m-am trezit cu Kai în pat. Suho râde cu poftă.