E deja dimineață. Se pare că încă nu a sunat alarma, dar eu sunt deja trează. Kai doarme liniștit. Câteva fire de păr stau pe fruntea lui. Chiar și cu părul răvășit arată atât de bine. Pot zice că e prima dată când îl văd atât de liniștit. Are un zâmbet senin pe față. Aș vrea să văd imaginea asta în fiecare dimineață. Mă ridic foarte încet din pat, nu vreau să îl trezesc. Merg în baie și îmi fac un duș. După ce termin mă înfășor într-un prosop ce îmi ajunge până la jumătatea coapselor. Mă spăl pe dinți și îmi usuc părul.
Când ajung în cameră, Kai încă doarme. Stau în tocul ușii și îl privesc. Mă bucur că a venit aseară, chiar mă bucur mult. Chiar dacă nu știu exact ce suntem noi doi, mă bucur când e lângă mine. Mă îmbrac repede și pun mâna pe telefon. Nu pot să plec fără să îi fac o poză. Potrivesc unghiul și fac poza. A ieșit perfect. Îmi iau geanta și ies din apartament. Jos mă așteaptă Kim. Nu am vorbit cu ea să vină după mine, dar nu mă deranjează deloc că a venit.
- Amy! M-am gândit să vin să te duc. pentru că știu că mergi cam des cu autobuzul.
- Nu-i adevărat! Uneori mai merg și cu Chanyeol.
- Kai era atât de beat aseară. A plecat târziu de la club și a zis că merge la tine. L-ai văzut ieri?
- E la mine, Kim. Încă doarme.
- Serios? Formați un cuplu frumos, pe bune. Ar trebui să ieșim într-o zi la o întâlnire dublă, nu?
- Nu suntem împreună, Kim. Defapt nici nu știu ce suntem.
- De ce nu încercați?
- Nu știu, Kim. Adică știi ce s-a întâmplat și de ce sunt în Korea. Nu pot risca să îl pierd și pe el. Nu vreau.
- O să te facă să te îndrăgostești de el, Amy.
- Cel mai bine e să încetăm acum. Oricum pleacă în America.
- Da, știu asta. Ce zici să mergem undeva weekend-ul ăsta?
- Bine. Vorbim vineri. Mulțumesc că ai venit.
- De asta suntem prietene, Amy. Succes!
Intru în birou cu gândul la conversația cu Kim. Mă întreb dacă nu îl plac deja. Trebuie să încetez cu asta, el o să plece. Chiar dacă nu mi-a spus încă, l-am auzit când a vorbit la telefon. Nu pot să mai risc, nu pot să o mai fac. Telefonul îmi vibrează, semn că am primit un mesaj. Zâmbesc instantaneu: e de la el.
" Mulțumesc pentru cafea. Eram treaz când ai plecat, dar am vrut să mai rămân. De ce toate seturile tale de lenjerie sunt albe sau negre Te iau la 8? - Kai"
" Ce cauți în dulapurile mele, Kai???"
Simt că obrajii îmi ard. De ce s-a uitat la lenjeria mea? Și ce problemă are cu albul și negrul? Oricum, fetele cu care a fost sigur au avut o lenjerie mult mai sexy. Oh Doamne! Acum vorbesc singură...despre lenjerie. Kai, Kai. Mă apuc de muncă. Nu vreau să îl las să mă aștepte.
Orele trec foarte repede și e aproape 8. Mă îmbrac, îmi iau lucrurile și îl aștept pe Kai în fața companiei. Nu știu de ce, dar deabia aștept să îl văd. Îi văd mașina. Parchează pe partea opusă, iar eu mă grăbesc să urc în mașină. Își trece mâna prin păr răvășindu-l.
- Îți e foame?
- Da. Unde mergem?
- Ce zici de fastfood-ul unde lucrează Kim?
- E perfect!
Pornește mașina și ne îndreptăm spre fastfood.
- Nu ai fost azi la serviciu? îl întreb curioasă.