Opresc alarma și mă ridic cu greu din pat. E vineri și deabia aștept să se termin lucrurile pe care le am de făcut la birou. O să am un weekend liber și o să îmi acord timp mie. Doar dacă Kai nu vrea să mergem undeva...aș accepta cu plăcere. Are idei foarte bune și ieșirile cu el mă relaxează. Sincer, e exact ce am nevoie. Mă bucur de fiecare clipă petrecută alături de el.
Îmi fac rapid rutina de dimineață. Aleg să mă îmbrac lejer astăzi. Părul îl las pe spate. Îmi iau geaca și ies din apartament. Afară e foarte frig; nu mă mir, e iarna. Văd mașina lui Chanyeol în fața blocului. El stă afară și vorbește la telefon. Nu i-am dat deloc importanță săptămâna asta și mă simt prost. Îmi observă prezența și închide apelul. Se uită la mine zâmbind și mă ia în brațe. Ne urcăm în mașină și pornim spre birou.
- E frig afară...m-am gândit să te duc eu. Ai uitat de mine săptămâna asta. spune râzând.
- Am fost foarte ocupată. Ce zici să mergem să mâncăm ceva sâmbătă seară? Fac eu cinste. Putem merge și la mama ta.
- Hmm...bine. Poți să îmi dai și câteva sfaturi despre articolul pe care îl scriu.
- Trebuie să scrii un articol?
- Va apărea pe prima pagină a revistei.
- Wow. Asta e minunat. Felicitări, Chanyeol.
- Mulțumesc!
Ajungem în fața clădirii și coborâm din mașină. Un vânt puternic îmi face părul să se așeze dezordonat. Îl aranjez și îmi închei geaca.
- Mai avem 10 minute. Vrei să intrăm să bem o cafea?
- Mi-ar plăcea. Oricum nu am avut timp să beau cafea dimineață.
Intrăm în cafenea și ne așezăm la o masă oarecare. Comandăm și bem cafeaua destul de repede. După ce plătim nota mergem în clădire. Mă duc în biroul meu și mă apuc de muncă. Privesc pozele de pe masa mea de lucru. Prima e o poză cu mine și Kim. Îmi amintesc foarte bine acea zi: Baekhyun ne-a făcut poza. Era ziua lui Kim și a vrut neapărat să facem o poză împreună. Ea zâmbea dulce la cameră și eu mă uitam zâmbind la ea. A fost o seară perfectă. Știu că i-am dat un cadou care i-a plăcut mult. Dacă mă gândesc mai bine peste o săptămâna este ziua ei. Chiar nu știu ce să îi iau...mai am timp să decid. Mă întreb dacă se distrează. Încă nu m-a sunat, dar sunt sigură că e bine și că părinții lui Baekhyun o plac mult.
A doua poză e cu mine, Baekhyun și Xiumin. Poza asta ne-a făcut-o Kim. Era prima mea zi de muncă la club. Eram îmbrăcată cu o rochie roșie. Toți 3 am făcute fețe amuzante pentru acea poză. În acea seară, după ce am terminat programul, am mers pe ringul de dans și am dansat toți 4. Eram singuri în tot clubul și chiar ne-am distrat în acea zi.
Iar ultima poză e cu mine și Chanyeol când am primit jobul aici. Zâmbeam larg, la fel ca el. Ziua aceea a început foarte prost, dar s-a sfârșit foarte bine. După ce am fost angajată mergeam spre noul meu birou și m-am trântit în Chanyeol, scăpând toate lucrurile mele. El m-a ajutat să le ridic și a observat o carte care a spus că a citit-o de foarte multe ori și că îi place mult. M-a ajutat să îmi aranjez biroul, după care ne îndreptam spre ieșire. La parter era un fotograf ce făcea poze pentru o expoziție. Chanyeol m-a luat de mână și l-a solicitat pe fotograf să ne facă o poză. Eram amândoi foarte veseli. Acea poză a fost pusă în expoziția fotografului.
Aceste poze au fost făcute în momente fericite și speciale pentru mine. De curând m-am gândit să pun și poza pe care i-am făcut-o lui Kai când dormea. Mă întreb ce face acum. Îl sun, dar nu îmi răspunde. Probabil are mult de lucru. Îi trimit un mesaj în care îi spun să mă sune când are timp.