Mă uit în jur și văd oameni care se distrează. Oare o să pot să fac și eu asta vreodată? Viața lor e atât de ușoară, au tot ce își doresc. Eu trebuie să muncesc zilnic ca să mă întrețin. Nu pot zice că duc lipsă de unele lucruri, doar că nu am timp de nimic. Dimineața trebuie să mă trezesc devreme și să merg la birou, iar apoi să vin la acest club. Când eram în țara mea mergeam și eu în cluburi, doar că acum nu mi se mai pare deloc interesant. Vreau doar să am o viață liniștită, fără griji și să fac ceea ce vreau.
Mark mă strigă și realizez că încă sunt la serviciu. Îmi dă niște sticle și mă trimite la masa unde sunt Kai și ceilalți. Au băut deja mult. Mă întreb cum vor conduce până acasă. Câteva fete mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate stau pe canapea lână băieți. Nu îmi pot lua privirea de la o roșcată a cărei rochii e mai degrabă o bluză multicoloră. Tocurile ei sunt mult mai înalte decât ar trebui să fie, iar machiajul puternic îi acoperă toată fața. Stă călare pe Kai și îl sărută pe gât și pe față. Imaginea din fața mea mă blochează. Adică nu sunt împreună cu el, dar sunt așa de geloasă. Aș vrea să sar pe ea și să îi șterg rânjetul ăla jegos de pe față, dar nu vreau să îmi creez probleme și să fiu dată afară. Kim mă atinge pe umăr și mă întorc, oferindu-i un zâmbet forțat.
- Ești bine, Amy? mă întreabă ea.
- Da. De ce nu aș fii?
Văd că Kim e cam neîncrezătoare în cuvintele mele, dar îmi zâmbește și mă trage după ea pe canapea. Se așează lână Baekhyun, iar eu mă așez lângă ea. Exact în fața mea roșcata aia e încă pe Kai. El mă ațintește cu privirea, iar eu privesc în altă parte. Nu am de ce să fiu geloasă, poate face ce vrea el. Adică nici nu mă așteptam la altceva de la el. E un afemeiat. M-au anunțat despre asta, dar nu i-am ascultat. Mă ridic rapid și vreau să părăsesc masa. Sehun mă prinde de mână.
- Unde pleci, Amy?
- Sunt la serviciu, Sehun.
Mă îndrept repede spre baie. Nu o să plâng, chiar dacă sunt rănită. Deabia acum realizez că nu însemn nimic pentru el. Nu vreau să fac greșeala de a mă îndrăgosti. Îmi aranjez părul și merg din nou la bar și continui să duc comenzile. Kim se apropie de mine și mergem pe scaunele de la bar.
- Mă duc să o bat pe roșcata aia, serios.
- Stai calmă, Kim. Sunt ok. Oricum nu suntem împreună. Poate face ce vrea.
- Of, Amy. E un nesimțit. O să ieșim mâine, nu?
- Da. De ce nu?
- Mă cheamă Mark. Stai aici.
- Nu plec nicăieri.
Suho și Chen dansează cu 3 animatoare. Sunt beți, dar măcar se distrează. Văd cum roșcata îl ia pe Kai pe ringul de dans. El nu se opune. Îi privesc cum încep să danseze. Ea se lipește de el și se mișcă haotic, iar Kai îi prinde fesele în mâini.
- Hei, Amy! La ce te uiți? mă întreabă Sehun.
- Ãă...la nimic. De ce nu dansezi?
- Am venit să văd ce faci. Știu că te enervează să îl vezi cu fufa aia.
- Ba nu. Poate face ce vrea.
- V-ați certat?
- Nu suntem sau am fost împreună, Sehun.
- Deci...am o șansă?
- Ce vrei să spui?
- Vreau să spun că te invit la o întâlnire. Ce zici?
Îmi întorc capul și mă uit la Kai și la roșcată. Continuă să danseze la fel. Kai se uită la mine și la Sehun, dar nu îmi pasă. Îmi întorc privirea la Sehun.