Capitolul 10

103 11 5
                                    

Mă trezesc și realizez că sunt încă în spital. Chanyeol doarme. Nu vreau să îl trezesc. Mă uit la ceas și e deja ora 12. Văd că am câteva apeluri și mesaje, dar nu le deshid. Am nevoie de liniște mai ales după cele întâmplate ieri. Mă ridic și ies încet din cameră. O să îl sun mai târziu pe Chanyeol și o să îi spun că am avut ceva urgent de rezolvat. Chiar mă bucur că am fost cu el la mama lui. Acum știu de unde are trăsăturile frumoase, o moștenește. Ies din spital și merg încet, fără nici o grabă. Nici nu aș avea de ce să mă grăbesc, azi nu am nimic de făcut. Mă îndrept spre singurul loc care mă liniștește: parcul din apropierea blocului meu.

Ajung acolo și mă așez pe banca pe care am stat data trecută. Din nou, aceeași liniște și pace, e un loc relaxant. Văd oameni bucuroși, fără stresul zilei de mâine. Aș vrea și eu să mă bucur de această zi. Probabil prietenii mei încă dorm, aseară a fost petrecerea. Oare a mers și Kai? Normal că a mers, doar nu a stat acasă pentru că eu am făcut la fel. O sun pe Kim. Vreau să vorbesc cu ea.

- Amy! Mă suni în sfârșit! Ce s-a întâmplat? De ce nu ai mai venit?

- Am avut ceva de rezolvat. Am fost ocupată până acum. Voi sunteți încă acolo?

- Nu, suntem acasă la Baekhyun.

- Sunteți?

- Da, sunt eu și toți băieții.

- Ne putem întâlni să vorbim ceva? Doar noi?

- Oh...da, sigur. Vin la tine să te iau....în 10 minute.

- Bine. Ne vedem curând.

Mă îndrept spre casă. Intru în apartament și mă îndrept direct spre dulap. Îmi iau o pereche de blugi, niște teniși și un hanorac. Părul mi-l las pe spate și folosesc doar puțin rimel și ruj. Aud un claxon și sunt sigură că e Kim. Cobor repede și urc în mașină.

- Kim. De ce ești așa obosită?? Te-ai cam distrat aseară, nu?

- Să știi că da. Păcat că nu ai venit, toți au întrebat de tine.

- Serios? Credeam că nici nu s-a observat apsența mea.

- S-a observat. Nici tu nici Kai nu ați venit.

- Nici Kai?

- Nu, nici el. De ce pari surprinsă? Nu ai fost cu el aseară?

- Nu...

- Acum e la Baekhyun cu ceilalți.

- Oh..

Ajungem la o cafenea și ne așezăm la o masă. Comandăm două cafele și ne continuăm discuția.

- Ai ajuns în siguranță în seara aia când te-a dus Kai?

- Exact despre asta vreau să vorbim. Kai m-a rugat să rămân la el. Era rănit, așa că am acceptat. Nu am făcut nimic, poți fii sigură de asta.

- Deci...ai rămas la Kai. Știam eu că e ceva în neregulă când nu mi-ai răspuns la telefon.

- Nu s-a întâmplat nimic între noi. Oricum, am văzut o altă latură de-a lui Kai. Poate fii foarte drăguț când vrea.

- Da, așa este. Totuși o să plece peste ceva timp în America.

- Da, știu asta. Tu ai ajuns bine cu Sehun?

- Da. Am mers la Baekhyun acasă. Noi l-am bandajat pe Sehun și am rămas toți acolo peste noapte.

- E bine.

- Amy?

- Da.

- Simți ceva pentru Kai?

- De ce mă întrebi așa deodată? spun și roșesc.

ImprevizibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum