2./35.

944 39 5
                                    

Justin

-Selena eltűnt.-

-Mi az hogy eltűnt mi a fasz?- csattantam fel

-Vanessa átment hozzátok és sehol sem találja. A bejárati ajtótok pedig fel van törve.- fejemet tenyereimbe fektettem..mi lesz most? Nem kellett volna elmennem arra a rohadt koncerte, egyszerűen éreztem, hogy valami baj lesz. Bassza meg, ezt soha nem bocsájtom meg magamnak. Soha!

-A Kingek.- mondta John gyűlölettel a hangjában. Felkaptam a fejem. Hát persze.

-Indulunk!- felkiáltottam és elindultam kifelé.

-Mégis hova? Kell terv vagy valami.- Mike meg a fölösleges körei....

-Nincs időnk, minden másodperc számít, elindulnánk már?- hihetetlenül ideges vagyok. Minek húzzák az időt?

-Végülis tudjuk hol a raktárjuk, amilyen idióták tuti oda vitték.- mondta Cris majd elindult a kocsija felé. Végre egy ép eszű ember.

-Út közben tudósítsuk egymást, siessünk.- kapta magára John a kabátját.

Selena

A fejem hasogat, nem bírom kinyitni a szemeimet, hangokat hallok. Próbálom megdörzsölni a szemeimet, de nem tudom, mert a kezeim le vannak kötve. Hol vagyok? Mi történik velem?

-Felébredt, felébredt!!!!- lassan kinyitottam a szemeimet. Elkábítottak vagy mi az Isten? -Jó reggelt Selike!- egy számomra ismeretlen hang törte meg a csendet. Amikor már tisztán láttam, egy fekete bőrű,kopasz,tetkós férfit fedeztem fel. Nem ismerem. Biztos vagyok benne hogy még sosem láttam. De akkor ő honnan tudja ki vagyok?

-Ki a fasz vagy?-

-Hú ez a ribanc nem valami kedves.- Mondta egy újabb tag. Amikor körülnéztem vagy öten álltak körülöttem és csak bámultak. Mi a szarba keveredtem már megint?

-Anyád a ribanc esetleg.- gyorsan a nyelvembe haraptam. Nem kellene ilyeneket mondanom, hiszen kitudja mire képesek. De sajnos ilyen a természetem. Ami a szívemen az a számon.

-Mit mondtál? Kibaszott kurva!- hogy mer ez a faszi lekurvázni? Nem tud rólam semmit. Csak megforgattam szemeimet. -Na elég volt, megtanítalak jól viselkedni!- azt hiszem bepöccent. Előkapott a zsebéből valamit. Felemelte a kezét és láttam, hogy egy bicskát szorongat. Egyre csak közeledett az arcom felé. Hirtelen egy éles fájdalom lett úrrá rajtam. A rohadt feka végighúzta nyakamon azt a szart. A szemeim csípni kezdtek, de nem akarok sírni. Nem akarok gyengének mutatkozni, viszont hihetetlenül fáj. -Még ezek után is ekkora lesz a pofád?- ordibált rám..egyre jobban félek. Jobbra-balra mozgattam a fejem, nem bírtam megszólalni és azt mondani 'nem'. -Na azért..-

-Mit akartok tőlem?- össze kell szednem magam. Nem törhetnek meg egy kurva vágással ami még mindig sajog.

-A kis kíváncsi.- nevettek. -Átmenni rajtad. Mindannyian.- megborzongtam. -Szerintem ez elég jó kis bosszú.- pacsiztak le egymás közt. Nem értem, mármint én sose ártottam nekik, szándékosan biztosan nem.

-Milyen bosszú? Miről van szó?- néztem értetlenül.

-Ne csinálj úgy, mintha semmiről sem tudnál. Hiszen te vagy Justin kiskedvence.- és akkor leesett. Justin maffiózós múltja. A picsába!

-Esküszöm nem tudok semmit, engedjetek el kérlek!- próbálkoztam

-Ennyire hülyének nézel minket?- megint azzal a baszom késsel hadonászott. Csinált egy hosszú vágást a trikómon. Most akkor komolyan megfognak erőszakolni? -Skacok, menjetek ki, én kezdem.- Kezdeni mit? -Nefélj kislány, élvezni fogod!- most már szabadjára engedtem könnyeimet. Egy rántással szétszakította a pólómat, olyan mocskosnak érzem magam szoknyában és melltartóban ebben a szituációban. Meg akarok halni. A tag elkezdte fogdosni a melleimet, megrándultam. Fuj, gusztustalan. Kezével elvándorolt a melltartóm alá, bimbóimat simogatta én pedig egyre hangosabban sírtam. Picit később a szoknyám felé vette az utat. Benyúlt alá, combomat simogatta miközben hangosan nyögött. Ez beteg. Amikor a bugyim alatt is éreztem érintését azt hittem itt a vég, de akkor szétrepültek az ajtók.

-Justiiiin!!!-

KOMI, vote jólesik :3

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now