2./48.

485 24 14
                                    

Justin

Reggel arra ébredtem, hogy rohadtul fáj a fejem. Elszoktam már ezektől a dolgoktól, bár koncertek után sokkalta rosszabbul szoktam lenni mondjuk. Még aludni se tudtam rendesen, mert az extazi még hatott és teljesen pörögtem.

- Na mizu? - pacsizott le velem Cris, amikor a konyhába értem.

- Semmi, minden oké mondhatni. - mosolyogtam. A tegnapi est na vagyis a ma éjjel fergeteges volt. Amit Selenával átéltünk. Egy szó: hihetetlen! - Éhes vagyok ! -

- Ott van a kaja a hűtőben abba a rózsaszín edényben, szolgáld ki magad. - majd kisétált.

- Jó reggelt! - sétált be Ciara kómásan. Tegnap a vége felé eléggé túlzásba vitte az alkoholt. Ő gondja.

- Neked is. - mondtam unottan. Egész idő alatt bámult, próbáltam figyelmen kívül hagyni. Megmelegítettem a kaját és mivel még mindig nem tűnt el a konyhából úgy döntöttem, hogy az ebédlőben reggelizek meg. Amikor leültem, két kis kezet fedeztem fel a vállaimon. Felnéztem, Selena.

- Megijedtem, amikor láttam, hogy nem vagy mellettem. - ült le mellém, majd lopott a kajámból.

- Nem akartalak felébreszteni, annyira édesen aludtál. - mondtam mosolyogva, bár ez nem teljesen igaz. Átakartam gondolni a mai programot. Megakartam beszélni a srácokkal, hogy mi lesz. Nem gondoltam volna, hogy a buli után ő is ilyen könnyedén felkel.

- Te kis aranyos ! - arcon puszilt. - Ez nagyon fincsi, megyek szedek én is magamnak. - csak bólintottam egyet majd tovább ettem. Amikor elsétált pont bejött John.

- Szóval? - tudtam mire gondol

- Szóval nem tudom, eléggé veszélyes. Bár mikor nem az. Ha felveszek egy maszkot meg kicsit másképp öltözök nem ismernek fel. Csak ha elkapnak lesznek gondok. -

- Ha úgy állunk hozzá, hogy elkapnak, akkor nem is mennénk. Akkor nem is lenne munkánk. - ez mondjuk igaz.

- Oké akkor veletek megyek, csak mi lesz Selenával? - sóhajtottam egyet, majd a kajámra néztem. Teljesen elment az étvágyam.

- Mióta érdekel ennyire a véleménye? -

Selena

Borús lett az arcom, amikor ezt John megkérdezte Justintól. Mi a baja velem? Amúgy meg mint az idióta itt hallgatózok, de leszarom. Ha másképp nem, így megtudok több dolgot.

- Mindig is érdekelt! Csak egy idő után valahogy természetesnek vettem, hogy velem van és hogy úgy is megbocsájt. - ja, ez nagyon Selenás. Lelki szemeim előtt legalább tizenötször megforgattam a szemeim. - De most már tudom, mim van, ezért nem akarom magamra haragítani. Semmi olyat nem tudok mondani, ami megérné azt, hogy elveszítsem. - elmosolyodtam, annyira szerelmes vagyok, de annyira. Ekkor úgy döntöttem oda sétálok.

- Szia John! - mondtam határozottan.

- Szia ! - mondta kissé megszeppenve, biztos azt hiszi mindent hallottam, ami igaz, de úgy teszek mintha nem.

- Mizu? Mi a gond? Úgy nézel rám, mintha szellemet láttál volna. - nevettem.

- Semmi, semmi. Most megyek .. - és ezzel kisétált.

- Hát ennek meg mi baja? -

- A bizniszről beszélgettünk amikor idejöttél. - mondta Justin majd tovább túrt a kajájában.

- Figyelj életem, ha úgy érzed, hogy ott a helyed és kell a segítséged, akkor menj velük. - Justin felemelte a fejét, de nem mert rám nézni. Megfogtam tehát az arcát és magam felé fordítottam. - Bízok benned, csak vigyázz magadra ! -

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now