Miley
-Justiiiiiiiin, végre itt vagy- alig vártam hogy itt legyen, amikor megláttam az ajtóban állni, hű, legszivesebben azonnal rávetettem volna magam.
-Na cica, gyerünk, most nem fogunk játszadozni-
-Őőő hát jó, oké- meglepődtem, de igazából örültem is, olyan hosszú ideig vártam rá, rámfér már a közösülés, vele, a hercegemmel.
Hirtelen felpörögtek a dolgok, azt vettem észre, hogy már teljesen csupaszon fekszem az ágyban, ránéztem Justinra, ő sem volt rajta másképp. Olyan teste van, hogy az nem evilági és azok a szemek. Az a haj, tetkók, SZÁJ, basszus nekem már most orgazmusom van. Elmosolyodtam.
-Mi olyan vicces?- Kérdezte enyhe mosollyal
-Elgondolkodtam- próbáltam nem elnevetni magam azon amilyen vágy sugárzik az egész lényéből. -Kis kanosom- ezután azonnal rávetettem magam és megcsókoltam. Justin lassan áttért a nyakamra, majd elindult lefelé, felfedező útra indult. Hirtelen éreztem a leheletét az intim testrészemen, majd belémhatolt 2 ujjával. Picit fájt, mert hirtelen ért de igazából nagyon élveztem. A szobában csak a neve zengett.
-Imádom amikor a nevemet kiabálod közben- remélem nem vette észre, hogy elpirultam ...
Egy idő után abbahagyta az ujjazást, pedig már majdnem orgazmusom volt. Felnyögtem, aztán már éreztem a hímvesszőjét magamban. Sóhajtoztunk, szaporábban vettük a levegőt.
-Reklamálnunk kellenne ezt az ágyat-mondtam teljesen váratlanul. Nem kéne hangosan gondolkodnom. De hihetetlen módon recsegett, ropogott, zörgött..pár másodpercig abbahagyta azt amit csinált, mivel olyan viccesnek vélte, hogy már megint kinevetett..
-Juuuustiiin, ezaazz, méééég, most kérlek ne hagyd abba!!!!-
Justin:
Imádom amikor szex közben a nevemet kiabálja, ettől még jobban beindulok.
-Na most készülj- már éreztem rajta, hogy elfog menni, ezzel én sem voltam másképp. Éreztem, hogy a teste befeszült az orgazmustól, kicsit lelasítottam, hogy intenzívebb legyen az ő és az én orgazmusom is.
-Ez is meg volt- jelentette ki. Újra elnevettem magam, nem hiszem el, hogy még szex közben is tud viccelődni, ő az egyetlen ilyen aki még szex közben is tud szórakoztatni, persze nem csak a vicces beszólásaival..alsó ajkamba haraptam.
-Csak nehogy belém szeress!- persze viccnek szántam, de olyan vággyal, olyan szemekkel nézett rám, mintha a kezemet akarná épp megkérni.
-Ettől nem kell félned, amúgyis, nem te vagy az egyetlen ágyasom, de mondjuk azt be kell vallanom, hogy te vagy a leghelyesebb, és veled a legjobb a szex. Kibaszottul vonzó vagy, de ennyi-
-Jó nyugi, csak vicceltem-láttam rajta, hogy ezt tényleg így gondolja, megnyugodtam, hiszen nem hiányzik, hogy egy ilyen ribanc belém szeressen. Mondjuk oké, szeretem, úgy a magam módján, legjobban felettem, vagy alattam, de igazából szép belső értékei is vannak amellett, hogy szép. És amúgy tökre bírom, jó spanom. Szeretem a beszélgetéseinket, de főleg a szexet na, ezt azért be kell látnom.
-Miley bébi én megyek a fiúk már várnak, majd jelentkezem.- megpusziltam az arcát és kiverettem a hotel szobából.
YOU ARE READING
NO LOVE JUST SEX
Fanfiction~ Olyanná váltam akitől a szüleim óvtak... ~ | maffiózók | pénz | luxuskocsik | szerelem | szex | áldozatok | kihívások| ...tarts velem❤️ 16+🔥