2./36.

1K 41 4
                                    

Justin

Amikor elindultam a kocsival megnyomtam a GPS mellett egy gombot. Ez arra van, hogy kapcsolatba tudjak lépni a fiúkkal. Nekik is van ilyen készülékjük a kocsijukban.
-Fiúk hol tartotok?- kérdeztem és vártam, hogy valaki válaszoljon.

-3 kilométerre vagyok a raktártól.- mondta Cris.- A bal kezemmel a kórmányt fogtam a jobbal pedig csapkodtam. Legyünk már ott, öljünk meg mindenkit! A többiek már nem is válaszoltak, hiszen John kielőzött, Cris mögöttem jött, Mike pedig mellettem. Lassan megálltunk, mivel már közel voltunk, nem akartuk, hogy felfigyeljenek ránk. Kiszáltunk a kocsikból és körülnéztünk.

-Sehol senki..- suttogta John.

-Minden megvan? Fegyverek,bombák,sokkolók?- kérdeztem

-Minden itt van a táskában.- Mike elénk dobott egy tasit jobb és jobb gyilkoló eszközökkel. Elmosolyodtam. Jó újra itt lenni és akciózni. De a mosoly azonnal lefagyott a képemről amikor belegondoltam miért is vagyunk itt. Selena...

-Én jobb oldalról támadok, Cris te velem jössz, John, Mike ti pedig a bal oldallal próbálkozzatok. Mennyünk!- mondtam határozottan és elindultam. Út közben feltekertem a fegyveremre a hangtompítót. Halkan akarok Selenához férkőzni. Amikor ott álltunk az ajtó előtt, hátra néztem Crisre, aki olyan 20 méterre állt tőlem. Fedezett. Bólintott egyet én pedig berúgtam az ajtót. Sehol senki. Ezek ekkora pöcsök? Amikor a következő szobába akartam belépni felém futottak ketten.

-A nigger az enyém!- mondta Cris és elkapta hátulról az egyiket. Én a másik tag felé vettem az utat, lábon lőttem ő pedig kiejtette pisztolyát kezéből. Majdnem elesett, amikor oda futottam és megfogtam, hogy rám essen. Ahogy mondtam nem akarok hangoskodást. Befogtam a száját majd fejbe lőttem. Azonnali halál. Szépen lassan lefektettem a földre. Ez nagyon hosszadalmas szarakodásnak tűnt, pedig pár másodperc volt az egész. Körülnéztem és láttam, hogy Cris áldozata is kifeküdt. Akkor ez ennyi lett volna. A folyosó végén egy lépcsőre lettem figyelmes. A fejemmel intettem Crisnek aki azonnal utánam jött. Remélem Mike és John jól vannak. Amikor felértünk az emeletre sírást hallottam. Pontosan tudtam kitől származik. Futni kezdtem a hang felé. Berohantam egy helyiségbe, elszorult a gyomrom. Seli, mit tettek veled?

-Justiiiiin!!!- Selena kétségbeesetten felkiáltott. A pasas, aki pár másodperce még a csajom testét fogdosta mocskos kezeivel, lassan megfordult.

-Dwayne!- azonnal felismertem azt a buzeránst.

-Ó Justin, te itt vagy? Már azt hittük nem jössz el Mr. popsztár.- gúnyolódott.

-Van kb. 3 másodperced, dumáld csak ki magad.-

-Azt hiszed félek tőled?- kirántotta rám a pisztolyát. A picsába, miért nem puffantottam őt le azonnal ahogy bejöttem? Faszom. Cris azonnal lépett és Dwaynre szegezte fegyverét. -A helyedben ezt nem csinálnám.- nevetett. Mi a faszért van ekkora önbizalma? Hiszen egyedül van, azt hiszem.

-Hagyd őket békén nigga!- Selena sose tudja mikor kell befogni, de megértem őt. Félt minket. Dwayne odafordult Selenához és a pisztollyal ami a kezében volt, leütötte. Selena székestől a földre zuhant.

-Selena bassza meeg.- kihasználtam, hogy Dwayne nem figyel és egy golyót eresztettem a hátába. Azonnal összecsuklott, de nem úgy ahogy azt én előre elképzeltem. A fegyverét felém tartotta és amikor már azt hittem itt a vég, meghúzta a ravaszt, de nem jött golyó. Hallottam ahogy Cris próbálja visszatartani a nevetését. -Amatőr!- röhögtem és még párszor rá lőttem. Túl nem éli. Gyorsan Selenához futottam, Cris addig megnézte, hogy annak a paraszt gecinek van-e pulzusa. Úgy sincs. Kikötöztem Selena kezeit és lábait, levetettem a dzsekimet és feladtam rá. Karjaimba vettem és elakartam indulni kifelé amikor Cris megállított.

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now