Selena
A Justinnal való szex eléggé kifárasztott, így úgy döntöttem zuhanyzás helyett inkább fürdök. Justin úgy is Crissel dumál már vagy egy éve, biztos fontos megbeszélni valóik vannak, de ebbe inkább bele se gondolok, mert megint elcseszném a kedvem.
Megengedtem tehát a fürdőkádat vízzel, majd egy csomó tusfürdőt nyomtam a csap alá, hogy hab keletkezzen. Mikor mindezzel készen voltam, megváltam ruháimtól, majd beleültem a kellemesen forró kádba. A testem azonnal ellazult. Nagyon gyorsan rájöttem, hogy ez egy jó ötlet volt. Kb. húsz perce sem voltam a kádban, amikor meghallottam, hogy cseng a telefonom. De ez nem egy akármilyen csengés volt. Az a dal szól, amit apámnak állítottam be, hogy tudjam ha ő hív. Kiugrottam a kádból, úgy ahogy megtörölköztem és futottam a hang után. A csengés abbamaradt, de pár másodpercen belül újra szólni kezdett.-Haló?- szólaltam meg kissé félénken.. nem beszéltünk már vagy ....nem is tudom mióta.
-Selena? Te vagy az ?- itt már biztos voltam benne, hogy ő az.
-Igen apa, mit akarsz ? - mondtam hidegen..
-Igaz a pletyka? Justin Biebberel jársz már egy ideje? Mert ha igen...- várjunk csak.
-Honnan tudsz te erről?-
-Bulvár kislányom, bulvár.- Basszus elfelejtettem a sok történések közepedte, hogy Justin híresség.
-Ja, igen.- helyeseltem
-Szóval igaz?- kiváncsiskodott tovább.
-Igen, de minek kérdezősködsz ennyit? Nem mindegy neked kivel járok? Már vagy egy éve együtt vagyunk ha nem több. Eddig nem érdekelt akkor most?- félbeszakított
-Csak most tudtam meg, nem nagyon olvas erre fele senki pletyka rovatokat, nem tudtam, hogy te ezzel a fiúval randizgatsz.-
-Nem randizgatok apa, komoly kapcsolatom van, de kibökhetnéd már mit akarsz, tudom, hogy nem a szerelmi életem az, ami téged igazán érdekel.- mondtam idegesen.. csak az időmet pocsékolja
-Nem járhatsz azzal a fiúval !- jelentette ki lassan, de határozottan.
-Ezt meg miért mondod? Nem is ismered, bár nem mintha nagyon érdekelne a véleményed, már ne haragudj.- forgattam meg szemeimet.
-Mert úgymond kolléga. És nem tesz jót az üzletemnek.- a szívem megállt.. egy három másodpercre biztosan ... meg se bírtam szólalni. -Ő nem jó ember kincsem, szerintem csak miattam tart maga mellett. Hagyd őt el, költözz ide.- a torkom kiszáradt, alig kaptam levegőt. Fel sem fogtam miket beszél, nem is hallottam..csak egy valami járt a fejembe.
-Maffiózó vagy apa?- a telefonon át is tisztán hallottam, ahogy egyre szaporábban veszi a levegőt.
-Neked Justin elmondta, hogy... hogy ő..- elcsuklott a hangja, majd egy sípolós hang jelezte, hogy vége a hívásnak. Na jó, ez a furábbnál is furább volt. Ha most kiderül, hogy apa maffiózó én nem tudom mit csinálok. Egy módon tudhatom meg a választ a kérdésemre. Megkérdezem Justintól. Vizes hajamat egy törölközőbe csavartam, egy másik törölközővel pedig rendesen megszárítkoztam. Felkaptam egy egyszerű fekete pólót és legginst. Ideje félbeszakítani Cris és Justin meghitt beszélgetését.
-Hé fiúk, apám hívott és egy elég fura dolgot mondott amit nem tudok hova tenni. Ő is ez? Ő is ...- elcsuklott a hangom, amikor megláttam arckifejezésüket. A válasz rá volt írva az arcukra. -maffiózó- mondtam halkan.
-Selena én ...- Justin próbált volna mentegetőzni, de nem nagyon ment neki. Nem tudta mit mondjon. Most már biztos vagyok benne. Végem.......
Justin
Köpni, nyelni nem tudtam. Honnan tudta meg? Nem hülye az apja, vagy hát úgy tűnik mégis. Szúrós tekintetet vetettem Crisre, mi a szarért nem segít ? Vette az adást.
-Honnan veszed?-
-Hát azt mondta Justin kollégája és gondolom nem popsztár.- Bakker hát oké, már tagadni sem tudjuk.
-Te nem tudtad?- kérdeztem gúnyos mosollyal.
-Úgy nézek ki mint aki tudta?- értetlenkedett.
-A sok utazás, apád kiruccanásai a nagy világba. - nevettem - a több ezres zsebpénz...- folytattam volna, de Selena félbeszakított.
-Te jó ég. Igazad van.- csapott homlokára. -Fel sem tűnt..- jobban fogadta a kelleténél,vagy már nem lepi meg semmi?
-Miért mondta pont most el?-
-Mert megtudta, hogy veled járok és ..-
-Hogy mi ? Az apád tudja, hogy mi egy pár vagyunk?- még a nyálam is beugrott.
-Ja . És azt mondta csak miatta tartasz magad mellett. - szomorkodott
-Nehogy elhidd neki. Manipulálni próbál. Pár nappal ezelőttig foggalmam sem volt, hogy ő a te apád.-
-Vagy hogy Ciara a húgod.- adta hozzá Cris. Remélem magában már adott egy kurva nagy pofontot magának ezért. Miért kell mindig megemlíteni azt a kis picsát?
-Aha.- mondta Seli, majd összecsuklott. Mi a fasz?
-Selenaaaa- kiabáltuk szinkronba Crisel, mikor megláttuk mi van. -Mi történt? Mi a bajod? Fáj valamid? Rosszul vagy?- bombáztam őt kérdésekkel.
-Kussolj már tesa, magán kívül van, szerintem tisztába sincs vele miket hablatyolsz itt. - igaza lehet. -Hívom Johnt, te addig maradj itt vele! - úgy tettem ahogy Cris mondta. Selena meg se szólal és már a szemeit is lehunyta. Úr Isten, mi lehet vele? Szerencsére lélegzik és a pulzusával sincs semmi gond.
-Hé hé hééé mi van itt?- futott be John.
-Nem tudom, összeesett, semmiből semmi.-
-Justin, az emberek nem esnek össze csak úgy jó kedvükből. Mi történt?- próbáltam vissza emlékezni az utolsó pár órára. Akár milyen erősen is próbálok gondolkodni, csak a szex jut az eszembe. Halálra keféltem volna vagy mi a szar? Mosolyogtam aztán azonnal abbahagytam, amikor rájöttem mi a szitu.
-Nem tudom bazdmeg, nem tudom. Felkelt, narancslevet ivott aztán
-Narancslevet? Milyen narancslevet?- kérdezte John. Mi az hogy milyen narancslevet, most komolyan ez a legfontosabb?
-Ami a hűtőbe volt bazdmeg, de inkább mondd, mi baja?!-
-Elvesztette az eszméletét, segítsetek behozni az irodámba, van pár cuccom, amitől még egy halott is felébredne ha úgy van. Ja ami meg a narancslevet illeti, reggel voltam boltba és azt elfelejtettem venni. Nem volt itthon narancslevünk. Abba a hűtőbe- rámutatott a konyhában lévő hűtőre. - nem volt narancslé, legalábbis reggel még nem.- tágra nyílt szemekkel néztem Johnra. De ha ő nem vett narancslevet akkor ki ? Csakis ő jár bevásárolni, amúgy már rég éhen-szomjan halnánk. Odafutottam a hűtőhöz és kivettem belőle a narancslevet, miközben Johnék elvitték Selenát. Kinyitottam és beleszagoltam. Hú, ennek nagyon érdekes, szúrós szaga van. Ekkor észre vettem, hogy oldalt van rajta egy pici lyuk. Kb. akkora, mint egy..... és ekkor rájöttem mindenre. Belefecskendeztek valamit a narancslébe és pontosan tudták, hogy Selena fogja meginni. Johnékhoz siettem és megnyugodtam, amikor láttam, hogy Seli magánál van, majd újra elszomorodtam, amikor rájöttem kurva nagy pácban vagyunk.
-Itt már nem biztonságos, tovább kell újra lépnünk, messze-meeeeesszeeee innen.- kiabáltam. -Megmérgezik Selenát a saját lakásunkban? Na nem, pakoljátok össze a holmitokat, tipli van.-
YOU ARE READING
NO LOVE JUST SEX
Fanfiction~ Olyanná váltam akitől a szüleim óvtak... ~ | maffiózók | pénz | luxuskocsik | szerelem | szex | áldozatok | kihívások| ...tarts velem❤️ 16+🔥