18.

1.7K 45 0
                                    

PÁR NAPPAL KÉSŐBB

Justin

Selenát már nem láttam egy ideje, ment a családját meglátogatni Angliába vagy hova, ha jól tudom ott élnek, nem tudom miért, nem kérdezősködtem. Ja és ha most azon gondolkodtok, hogy Mileyval múltkor mi volt ...kibasztam belőle még a lelkét is. Azóta többször is. Seli nincs itt. Amiről nem tud, az mintha meg sem történt volna. Ma fog haza jönni, hihetetlen, de azért eléggé hiányzott. Azt tervezem, hogy elviszem őt pár napra valahova. Tudom, hogy most sem volt otthon, de egy hosszabb hétvégét még csak kibír velem valahol. Itt állok a reptéren és várom, hogy megpillantsam. Már látom is, szebb, mint valaha.

- Sziaaaaaa Jay!! - Azonnal a nyakamba ugrott, hát én is hiányoztam neki? Justin ugyan már ne hülyéskedj. A belső hangomnak igaza van.

- Szia Seli!! -

- Mehetünk? - Elő akartam hozni a kirándulás témát, de inkább majd akkor, amikor már úton leszünk hazafelé, nem szeretném azt, hogy taxival menjen, ha rossz néven venné a meghívást. Kinyitottam az ajtaját, mert hát ugye gentleman vagyok. Se

- Na mesélj, mi volt? -Pár percen belül megszólaltam, mivel amióta elindultunk csönd van.

- Hát jó, láttam sok érdekes dolgot. Hihetetlen, de a családomat is jó volt újra látni. - Ezt nem értem, nem azért ment oda, mert hiányoztak neki a szülei, és ha jól tudom, tesója is van!?

- Akkor jó, miért hihetetlen az, hogy jó volt őket újra látni? Hiszen biztosan hiányoztak. - Láttam Selenán, hogy ezt a témát nem akarja nagyon boncolgatni, de kíváncsi vagyok. Meg szeretnék róla tudni több dolgot. Alig ismerjük egymást.

- Nem voltam velük jóba, sőt még most sem valami fényes a kapcsolatunk, de ezen a látogatáson rájöttem pár dologra - Nagyon örülök, hogy így megnyílt nekem. Ez nem nagyon mondható el rólunk, hogy így beszélgetünk. Tudom, hogy a kapcsolatunk csak a szexről szól, de örülök, ha valamit megoszt velem, ez bizalmat sugall.

- Ja értem.. hát akkor, jót tett ez a kis kiruccanás, nem de? - Tudom, hogy sok a kérdés, de kíváncsi természetű vagyok.

- Igen, igen.. de most mondj te valamit, a te családoddal mi van? Sosem beszélsz róluk. - Meglepett, hogy így visszakérdezett, csak ne pont ezt a témát boncolgatnánk.... ahhhh..

- Nem beszéltem róluk, mert nekem nincs családom, vagyis van.. de hát.. A szüleimet nem ismerem, nem is akarom. De ugyanúgy vannak tesóim, nagyszüleim. Ők tudják, kik a szüleim, de én nem vagyok kíváncsi rájuk. Amikor megszülettem eldobtak maguktól, gyermekotthonban nevelkedtem, majd évek múltán rátaláltam a tesóimra, rajtuk keresztül a nagyszüleimre. Ők nagyon szeretnek, én is őket. Tartjuk a kapcsolatot, de nem igazán találkozgatunk. Ők Európában élnek, én pedig Amerikában. Szeretek itt lenni, de inkább élnék Amerika valamelyik másik részén. Például New Yorkban, vagy Los Angelesben. Kanada nem nekem való, főleg nem Sratford, unalmas. - Próbáltam észrevétlenül témát váltani, nem szeretek a családomról beszélgetni.

- Értem. Hát én is élnék inkább valahol máshol, de hát ez van, ezt kell szeretni. -Örülök, hogy nem kérdezősködött tovább a családommal kapcsolatosan, az nekem egy fájó pont, az egyetlen dolog, ami miatt tudom, hogy ember vagyok, a fájdalom érzet. Na tessék, megint állatot csinálsz magadból. Kibaszott lelkiismeretem, mindig igaza van.

- Ez így van, na itt is vagyunk. - Sajnos elég hamar Selihez értünk. Meg sem kérdeztem a kirándulást.

- Köszi, hogy elhoztál, nem jössz föl? -Akkor még is csak hiányoztam neki, vagyis tudom, nem én, csak a szex velem.

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now