2./42.

451 25 6
                                    

Justin

-Ezt most nem mondom komolyan?- kérdezte hitetlenül Vanessa. -Miért nem mentek csak ti el? Amióta itt vagytok csak a sok szar történik ! Annyi minden zajlott le ebben a pár napban mint máskor egy év alatt.- körülnéztem és vártam míg valaki bevéd, de síri csend volt.

-Oké, ha ezt akarjátok. Gyere Selena, cuccolunk.- Sel csak megforgatta szemeit, ideges lettem, tudtam hogy nem fogja szó nélkül hagyni.

-És ti nevezitek magatokat barátnak? Elküldtök minket amikor veszélyben vagyunk és szükségünk van rátok?- elkezdett tapsolni. Őszintén, azt hittem zagyvaságokat fog dumálni a levegőbe, de nem... meglepett.

-Igaza van !- Tudtam, hogy Cris észbe kap. Ő ismer minket legrégebb óta, ja meg Vanessa, de annak most valahogy fura időszakja van. -Emberek, Justin is azonnal ide sietett ahogy megtudta gáz van, pedig már rég nem a banda tagja. Hála helyett mit kapott? Elrabolták a barátnőjét, most meg megmérgezték...emberek vagytok ti?- mindenki lehajtotta a fejét, bűnbánást fedeztem fel. Egyedül Vanessa sétált ki a szóbából.

-Szóval mi a terv?- kérdezte Mike.

-Ne hamarkodjuk el a döntést, igaz, hogy veszélyes itt, de nagyon át kell beszélni az új hely részleteit.- mondta John majd mindenki Selenára nézett, mivel megcsörrent a telója, de ő csak nézett a semmibe.

Selena

Újra az a csengőhang, újra apám keres.

-Miért nem veszed fel?- kérdezgettek

-Apám az.- páran elsápadtak, csak John volt nyugodt.

-Vedd fel, majd hangosítsd ki.- úgy tettem ahogy mondta

-Haló? Szia apa!- próbáltam a lehető legnyugodtabbnak tűnni.

-Szia kislányom, szakítottál már azzal a szerencsétlennel?- Justin közbe akart szólni, de mutattam hogy ne, legyen kussba.

-Ezért hívtál?- témaváltás..mindig jobb mint válaszolni.

-Igazad van, nem.- megnyugodtam -Hazaköltözünk.- mindenki megdöbbent, velem az élen.

-Dehát miért? Mi lesz Ciarával? Az egyetemmel? A régi házba akartok vissza menni? És ....

-Sok a kérdés kislányom, majd mindent elmagyarázok. A lényeg, hogy bárhogy is vagy csomagolj, hazaköltözöl.- nem tudtam mit lépni, annyira lesokkolt ez a hír. Kinyomtam a hívást, mert már nem bírtam úgy tenni mintha minden rendben lenne.

-Nem kell oda vissza menned, elmúltál 18, ott élsz ahol akarsz.- kezdte Mike

-Hazaköltözik.- mondta Justin, majd leült egy székre mint aki jól végezte a dolgát.

-Tessék? Nem én !!!!- tiltakoztam

-De igen! Nem biztonságos velünk maradnod, plusz az apád kellő képpen megvéd majd.- tudom, hogy igaza van, de egész eddigi életem fel kell majd adnom, nem lesz semmi beleszólásom a dolgok menetébe, szabadságom, akármi ..hiába vagyok elég idős, az ő házukban fogok élni az ő törvényeik szerint. Kétségbe estem.

-Bárki is mérgezett meg, sajnálom, hogy nem sikerült neki.- mondtam ironikusan.

-Ne beszélj így, inkább hallgas apádra és csomagolj. Nyugodj meg végig kapcsolatban leszünk veled.- nyugtatgatott John. Igazából leszarnám, hogy a szüleimmel kell élnem, meg azzal a kis ribanc Ciarával, de hogy fogom túlélni azt, hogy nem Justinnal lakom? Hogy nem mellette alszom el, hogy egyedül ébredek, hogy ....Úr Isten.

-Justin bazdmeg- felkiáltottam, majd homlokon csaptam magam.

-Mivan?- a többiek közben kisétáltak.

NO LOVE JUST SEXTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang