10.

3K 74 1
                                    

Selena

Ezt nem hiszem el, ez hihetetlen. Találkoztam Justinnal. Nagyon durva, olyan érzéseket keltett fel bennem, hogy az nem igaz, a taxiban egész úton hazafele másra nem is tudtam gondolni, csak is rá. Mi a fene bajom van? Ilyen még sosem voltam, amikor rá gondolok, alapból elmosolyodom. És szomorú vagyok, ha arra gondolok, nem lehetek vele. Jézusom, úgy csinálok,mint egy kis tini csaj aki először szerelmes. A gondolataim már megint veszekednek. Vagy a szívem és az eszem? Megráztam a fejem és Vanessa felé fordultam, mert valamit kérdezett, de foggalmam sincs, hogy mit, mivel nem figyeltem rá.

-Bocsi Vanessa, mit mondtál? Nem figyeltem.- láttam a fején azt az önelégült mosolyt, most a sok faszságával fog jönni.

-Látom nagy hatással van rád Justin, el kell ismernem kurvára szexi.- na ezt most fejezze be. Mi az, hogy kurvára szexi? Ő ilyeneket ne mondjon különben szétszaggatom. Justin csak is az enyém. Vagyis mi?? Dehogy az enyém... Miért akarom, hogy csak hozzám tartozzon? Miért vannak egyátalán ilyen gondolataim???? ááááááááááá

-Igen, tényleg nagyon helyes, akarsz tőle valamit?- Kérdeztem mérgesen.

-Ajaj, csak nem vagy féltékeny?-elkezdett nevetni, kurvára hogy ne nevessen, mert esküszöm, hogy lekeverek neki egyet. Tudja, hogy a faszságaival csak felidegesít.

-Én? Féltékeny? Kire? És miért? Ne nevettes, ez csak egy egyszerű kérdés volt.- Próbáltam kivágni magamat a kissé ciki helyzetből.

-Jó, csak hülyülök, nagyon szexi, meg nagyon bejön, de nekem a haverja kell. Hogy lehet ilyen szerencséd, hogy pont egy ilyen helyen találkozol vele? És Cris miért nem volt vele? Ahhhh- láttam rajta, hogy szomorú. Istenem, látszik hogy még nem felnőtt, gondolom azonnal beleszeretett a srácba, akinek csak egy éjszakára kellett. Mondjuk én sem várhatok többet Justintól, de nekem ez így megfelel.

-Jaj de nagyot fogsz te még koppanni, na mindegy. Gyere el velem este, gondolom Justin nem egyedül fog jönni, és ha múltkor jól értettem, akkor Crissel egy házban élnek. Szóval gondolom vele jön.- Egyszer az életben lehetek én is kedves nem? De ilyet tőlem többször ne várjon.

-Ez egy nagyon jó ötlet, köszönöm szivem, imádlak! - Láttam, ahogy felragyogtak a szemei, Istenem, de összefogja törni a szívét az a Cris gyerek. Néztünk egymásra és csak röhögtünk, mint akik be vannak tépve.

-20$ lesz.- Hirtelen megszólalt a taxis nagy mosollyat az arcán. Észre sem vettem, hogy mi még mindig a taxiban ülünk a taxis meg mindent hallott.

-Tessék és köszönjük.- Odanyújtottuk neki a pénzt ,majd kimásztunk a kocsiból.

-Vanessa ez mindent hallott, mit gondolhat rólunk?- nevettünk

-Na oké mennyünk már inkább haza, nehéz est áll előtted.-  igaza van, csak engedjék őt el. Bár megtudja oldani.

-Jólvan drágám, szia, akkor majd érted jövök, vagy inkább talizzunk a helyünkön.-Bólintott egyet beleegyezés jeléül. -Na szia!- elindultam hazafelé.

...

Végre otthon vagyok. Megnézem mit tartalmaz az a táska amit a főnököm adott. Húúú milyen szexi rucik. Ma melyiket vegyem fel? Perszehogy a legszexisebbet, hiszen ma találkozok Justinnal. El is készítem az összeállítást. Szóval, hmm combfix, rövidnadrág amiből fél seggem kint van..legjobb.. és végül crop top, hú ez jó lesz. Na de mit látnak szemeim? Cipőket is tartalmaz a tasi, elvettem onnan egy fekete platformos cipőt, szuper lesz. Rátettem őket az ágyamra, majd a fürdőszoba felé vettem az utat. Levetettem a ruháimat, majd beléptem a tusolóba. Megengedtem a vizet, majd megfogtam a tusfürdőt. Nyomtam belőle egy keveset a kezemre, majd szétkentem a testemen. Magamba masszíroztam, majd vízzel leöblítettem. Megfogtam a sampont is és nyomtam belőle egy kicsit a hajamra, a helyére tettem, majd a kezemmel körkörös mozdulatokat csináltam, hogy mindenhová jusson és alkosson habot. Amikor ezzel kész voltam szintén leöblítettem, majd elzártam a csapot. Kiléptem a fülkéből és megtörölköztem. A hajamat leginkább, hogy úgy ahogy száraz legyen. Elővettem a szekrényből a hajszárítót és szárazra szárítottam a hajamat, végül nagy nehezen kifésültem. Már 19:00 van és 21:30kor a színpadon kell lennem. Akkor bele is kezdek a sminkelésbe. Most valami jó kihívó smink kell. Vagyis nem, nem akarom, hogy Justin kurvának nézzen. Már a "munkahelyem" miatt szégyenkeznem kéne, dehát, ez a munkahely szerencsét is hozott. Na akkor alapozó, fekete szemceruza, fekete tus, piros rúzs, egy kis pír. Na végülis rohadtul, hogy nem lett kihívó, sőt, tiszta Marilyn Monroe lettem, csak barna hajjal, kussolj agy!

NO LOVE JUST SEXOnde histórias criam vida. Descubra agora