6.

3.5K 81 0
                                    

Selena

Ideje felöltöznöm, mit vegyek fel? Most úgy se szándékozom senkibe se beleszeretni, persze máskor se, szóval jó lesz valami egyszerű. Fekete farmer, bordó felső, bőrdzseki, convers tornacipő..

...

-Selenaaaaaa, valaki kopog!!!!!!!!-

-Jól van Ciara mit uvítgatsz itt nekem, inkább húzzál tanulni, mást nem tudsz- lefutottam a lépcsőn egészen a bejárati ajtóig.

-Sziaaa Taylor, mehetünk is nem? Még útközben megállunk Vanessáért-

-Oké, aztán majd útközben meséld el milyen fiúval is találkoztál tegnap- Jézusom, Justin.. El is felejtettem, hogy éjjel még smseztem Taylorral. Kitudja miket írtam neki, nem voltam épp józan, inkább meg sem nézem.

-Na itt is vagyunk, oh már jön is, szia Vanessám- köszöntöttem. Fura hogy nem kellett várni rá.

-Szia Vanessa-Taylor is köszöntött

-Sziasztok, mehetünk?-

-Persze, induljunk! -mondtam lelkesen, alig várom hogy magamba dobjak egy kávét. Jót fog tenni.

-Itt is vagyunk, na milyen kávét iszunk?-kérdeztem.. Közben a pincérnő is odaért az asztalunkhoz.

-Tök mindegy, lényeg, hogy legyen erős- mit bámul ez a pincérnő? Nem hallotta?

-Hozzon valami erőset, de gyorsan baszd meg- nem hiszem el, hogy lehet egy ilyen pincérnő, semmi kedvesség benne, nem ugrik a kívánságunkra stb....

-Mindjárt jövök csajok, megyek a mosdóba- mondta Taylor mosollyal az arcán

-Jólvan szivem, siess vissza, kihűl a kávéd.- válaszoltam neki, majd beleiitam a kávémba.

....

-Selena nem azért, de Taylor már elment több, mint tizenöt perce, ez nagyon fura.- igaza van, kitudja mi történt, vagy mi a helyzet.

-Elmegyek utána, lehet hogy rosszul lett vagy valami-

-Igazad van, megyek inkább veled, hátha kell segítség.-

-Taaylooor? Hooooool vagy? -Elkezdtem kiabálni, miután megláttam, hogy a mosdóban nincs senki. -felhívom-

-Selena felesleges, itt hagyta a telefonját a mosdón, szóval tényleg járt itt, de most.. Most hol van?- nagyon félek, mi történt, hol van?

-Nem tudom baszd meg ne idegesíts még te is a kérdéseiddel, kajak szétbaszok valamit, hol a picsában van? Mennyünk el hozzá vagy valami, lehet hogy valami közbejött neki és haza kellett futnia.- ja, igen, és biztos nem szólt volna, mit áltatom magam? dehát.. a remény hal meg utoljára.

-Most az a lényeg, hogy megőrizzük a nyugalmunkat, valahol csak megtaláljuk, nem nyelhette őt el a föld.-hát mondjuk ez igaz.

-Mi ha elrabolták?-

-Majd pont Taylort fogják elrabolni, aki sosem keveredett bele egy balhéba, vitába sem. Sosem volt senkivel semmi baja, mindenki szereti őt, ezt felejtsd el, ezt az egyet szerintem kizárhatjuk- totálisan igaza van, de akkor hol van????

Lil

-Na Cris, itt vagyunk a kávézónál, látsz innen valamilyen csitrit?- kérdeztem érdeklődően, mivel ő magasabb, jobban belát, én kurva alacsony vagyok. Dehát azért vagyok alacsony, mert a jóból csak keveset osztanak. Megráztam a fejem, hogy kiűzzem az ilyen hibás másnapos gondolatokat.

-Hát van itt egy pár, kettő így hátulról valahogy nagyon ismerős, de szerintem csak beképzelem..Aha, egy szőke épp a mosdóba készül, nem is néz ki rosszul, simán belehetne őt tanítani, gyerünk, kapjuk el, ott a hátsó bejárat!- mondta nekem Cris és már futott is. Én persze utána.

-Szia szépségem- jézusom ..Cris ezt most komolyan gondolja? Fogjuk le, tömjük be valamivel a pofáját, hogy ne tudjon ordibálni, majd cipeljük észrevétlenül ki a hátsó ajtón, ahol már vár a kocsink. Minek ez a nyálas szar?

-Heló fiúk, nem tudom észre vettétek-e, de ez a női mosdó, úgyhogy astala vista!- na most már végképp felbaszott, mit fogok itt szarakodni vele, intettem Crisnek, hogy ha nem siet, esküszöm pár lövéssel a kezén fog kurváskodni.

-Sajnálom, de ezt meg kell tennünk-hogy ez nekem miért nem jutott az eszembe.... Cris altatószert önttött egy zsebkendőre és a szájához tette a csaj pár percen belül kifeküdt.

-Na, ez a munka, végre! Azt hittem, hogy még itt helyben meghúzod előttem úgy néztél rá- fuj, hogy gondolhatok ilyenekre..

-Elég volt a szórakozásból, segíts! Kikell őt vinni, betesszük a csomagtartóba, de én vezetek, mert amilyen őrült vagy, tuti mennél háromszázzal a csaj kipurcanna a csomagtartóban és még a rendőrök is közbelépnének.- kurvásul igaza van, de szeretem a gyorsaságot. Ha már valaki megengedhet magának egy porchet, akkor miért menne mondjuk ötvennel? Beültünk a kocsiba és elindultunk Twisthez.

-Na hívd fel Justint- jaa tényleg, Justin , még azt is fel kell hívnom, remélem nem fogom őt semmiben megzavarni, mivel tudom, hogy Mileyhoz készült.

-Cső Justin, meg van a csaj, visszük Twistnek, már írtunk neki sms.t, hogy nem kell fáradoznia hozzánk, majd mi elvisszük neki.- jaaaaj, kérlek Istenem, csak mondd, hogy nem zavartam meg!

-Oké tesó, remélem minden simán ment.- túl nyugodt, akkor még otthon lenne?

-Ja persze, sima ügy, figyu te még otthon vagy?-kérdeztem, mert kíváncsi voltam, hogy miért nincs még Mileynál.

-Ja otthon, nem volt még kedvem elmenni, mivel korán felvoltam ébresztve, picit visszaaludtam, de most már fent vagyok, lassan készülődök.- na, most olyat beleröhögtem a telefonba, hogy szerintem tuti megsüketült, meg is vakult meg minden.

-Óóó, akkor jó készülődést, majd később ütközünk!- elég gyors tempóban mondtam, mert közben már Twist háza előtt álltunk.

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now