23.

1.3K 43 0
                                    

Justin

Selivel az éj folyamán egy párszor lefeküdtünk. Hála Istennek a sztárságos szart nem említette többször. Én épp most keltem fel, Seli még mellettem alszik, vagy mégsem.

-Jó reggelt!-

-Neked is Jay, mióta vagy fent?-

-Pár perce ébredtem fel. Készítek reggelit, oké?- Kérdeztem Selenától, miközben átöleltem. Ő megpuszilt, majd válaszolt.

-Oké, én addig megyek tusolni.- Elsétáltam a konyhába. Elővettem öt tojást és készítettem nekünk rántottát, úgy tudom, szereti.

...

-Ma elmehetnénk bulizni. -  Csodálkozom, hogy ezt mondja, hiszen akár hányszor felhozom a buli témát, mindig idiótáskodik, hogy már unja az állandó bulizást, stb.. De örülök, rég buliztam.

-Hát ha szeretnél, ismerek erre egy csúcs szuper szórakozó helyet.-

-Azt gondoltam, na de mit fogunk egész nap csinálni??- Ez egy jó kérdés.

Crrrr crrrrrrr ...Selenának megszólalt a telefonja.

Selena

Jézusom, ezt ne. A nagyi hív.

-Szia nagyi, mit szeretnél?-

-Szia arany bogárkám, rég nem hívtál, nem tudom mi van veled, hogy vagy? Mikor látlak?- Jézusom, ennyi sok kérdés egyszerre. Fogalmam sincs mit mondjak neki. Most itt vagyok Justinnal ezen a kiránduláson, nem hagyhatom csak úgy itt, hogy ja bocs  programom van, viszont a nagyimhoz sem vihetem, mit gondolna. Ő azt hiszi szűz vagyok és az is leszek életem végéig szerintem.

-Nem tudom nagyikám, most nem nagyon tudok elmenni hozzád, talán a jövő héten.-

-Drágám az nem fog menni, mivel gyógyfürdőbe megyek egy hónapra. Szeretnélek előtte látni.- Hjaj Istenem, nem tudom mit csináljak. Nem akarom őt megbántani, hiszen annyira szeretem és tudom, hogy ő is engem. Ő egyedül.

-Mindjárt vissza hívlak jó?-

-Jólvan kicsi szivemcském, várom a hívásodat.- Basszus, egyátalán nem tudom mit fogok csinálni, vagy hogy miért mondtam azt neki, hogy majd visszahívom, nincs semmi tervem.

-Ki volt az? Ha jól hallottam a nagymamád.- Minek kérdezi, ha úgy is tudja? Gondolom hallott mindent.

-Igen ő volt az, azt kéri látogassam meg, mondtam neki, hogy oké majd jövő héten, de ő nem lesz otthon. Szóval nem tudom mit csináljak, azt mondtam neki, hogy majd visszahívom, de fogalmam sincs mit fogok neki mondani.-

-Gondolom tényleg rég láthattátok egymást, mivel mi már egy jó hónapja ismerjük egymást és még egyszer sem hallottam, hogy találkoznál vele. Szerintem ma menyj el hozzá!- Hogy mi? Szóval csak úgy hagyjam itt, vagy mi legyen? Nem azt nem csinálhatom meg vele.

-Nem Justin nem hagylak itt, és hát.. most mondanám azt, hogy gyere velem, de a nagyim nem tud arról, hogy nekem lenne valakim. Nem mintha járnánk vagyis hát na tudod...- Jézusom, totálisan lejáratom magam. -Mindegy. Lényeg, hogy nem tudom mit szólna ahhoz, ha csak úgy beállítanék veled hozzá.- Remélem megértette. Nem csodálkoznék ha nem. Össze-vissza beszélek, mint egy fogyatékos.

-Értelek, hát nekem nem gond eljátszani a barátodat.- Hogy mi? Jól hallottam? Nem tudom mit mondjak, de lassan vissza kellene hívnom a nagyit, de még mindig nem tudom mit csináljak. Mennyek oda Justinnal? Játsza el a barátomat? Mi legyen?

-Tessék? Biztos vagy benne, hogy képes lennél erre? A nagyimat nem könnyű becsapni, olyan mint én.- Most ezen miért nevet? Engem komolyan nem könnyű becsapni. Vagy igen?

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now