Selena
Amikor már épp becsuktam volna a szemeimet, megcsörrent a mobilom..
-Vanessa kérlek gyorsan, fáradt vagyok, minden bajom van.- Felsóhajtottam.
-Szia Sel.- Most direkt húzza az időt? -Az van, hogy.- Már csak sírást hallottam, Jézusom, mi történhetett? Felültem az ágyamon.
-Vanessa mi van?- Kérdeztem vagyis inkább kiabáltam.
-Búcsúzom. Egy évig nem fogjuk egymást látni.- TEEEEESSÉK????? Azonnal kijött pár könnycsepp a szememből. Mit akar ez jelenteni?
-Tessék? Hová mész? Vanessa ne viccelődj.- Tudtam, hogy nem hülyéskedik, hallottam a hangján és csak úgy nem is sírna.
-Rehabra. A fű miatt, mindegy, majd egyszer elmesélek mindent, most megyek. Majd ha fog lehetni, akkor folyamatosan fogok neked hívni. Szia!-Meg se várta, hogy valamit mondjak, kinyomott. Ezt nem hiszem el. Nem értettem semmit abból, amit mondott. De hát ahogy mondta, majd egyszer megtudom. Addig is alszom. Basszus dehogy. Hogy tudnék így aludni? Most veszítettem el a legjobb barátnőmet, oké, hogy itt van Demi, de őt alig ismerem. Istenem, mi lesz most velem?
Közben a gondolataim elkalandoztak Justinhoz. Milyen szép az a srác, de hát nem csoda, hiszen maffiózó és tudom a magamét. De miért kérte el a telcsi számomat? Ezen a kérdésen elmosolyodtam. Tök hülye vagyok, átkoznom kéne azt a fiút, de közbe meg olyan brutális vonzalmat érzek irányába, hogy az nem igaz.
-Selena fent vagy?-
A tekintetemet az ajtómba álló Demire vetettem.-Persze, honnan tudtad?- Demi leült a szobámban lévő kanapéra, basszus, nekem még ilyenem is van?
-Fura hangokra lettem figyelmes, az egyik percben még valakivel ordibáltál és mintha sírtál volna a másik percben meg már nevetni hallottalak, mi van veled?- Uhh, máskor kicsit csendesebbnek kéne lennem.
-Ja, hát hívott Vanessa és bejelentette, hogy egy évig nem látjuk egymást.-Összeszorult a gyomrom, még mindig nem tudom, mi lesz velem nélküle, ő a mindenem.
-Igen? Nekem is mondta, hát ez nagyon szomorú, de végül is nem halt meg, meg semmi ilyesmi, az az egy év meg remélem gyorsan letelik.-Amúgy tök igaza van. -Na de akkor mi volt az a nevetés?- Hoppá, tényleg..
-Semmi különös csak vissza gondoltam Ju... vagyis miket beszélek, bocsi csak fáradt vagyok és..- Kapkodtam a levegőt, a tenyereim izzadni kezdtek. Hogy lehetek ilyen béna? Nem tudhatja meg, hogy Justinnal voltam....
-Amikor azt mondtad Ju, remélem nem Justinra gondoltál. Baszd meg Selena már elmagyaráztam egy párszor, hogy ő veszélyes, nem neked való és csak a rosszba vinne bele. Gondokat jelent és te ezt tudod.- Annyira igaza van, de nem tudok mit csinálni, Justin rohadt jó pasi.
-Igen tudom, de attól még szép. De nyugi, nincs köztünk semmi, hogy is lehetne, csak egyszer szólt hozzám, azon kívül más nem történt. A nevemet se tudja. Azt se, hogy hol lakom, semmit. Nyugi szívem, nem lesz semmi.- Komolyan mondom, az ilyen előadásaimért Nobel-díjat kaphatnék.
-Na ez a beszéd, most pedig menj aludni!-
-Már nem is vagyok olyan fáradt, melóba kéne ma mennem amúgy, de nem megyek, már küldtem a főnökömnek smst, hogy kilépek. Újra suliba fogok járni, már csak alá kell írnom pár papírt és meg lesz.- Azt hiszem, ezt még nem osztottam meg veletek. Khalil egy kicsit nagyon dühös volt, nem csoda, ilyen táncosnője még soha nem volt, mint én gondolom. A suli? Az igazgató előtt elkezdtem magamat legyezni egy pár Washingtonnal, azonnal be adta a derekát. Tudtam, hogy a pénzel mindent el lehet intézni. Hétfőn már megyek is. Ja és a legjobb, hogy ez az utolsó évem lesz, simán folytathatom, nem kell újra járnom a harmadik osztályt. Jó mi?
YOU ARE READING
NO LOVE JUST SEX
Fanfiction~ Olyanná váltam akitől a szüleim óvtak... ~ | maffiózók | pénz | luxuskocsik | szerelem | szex | áldozatok | kihívások| ...tarts velem❤️ 16+🔥