Justin
Végre otthon vagyok. Selenának sikeresen vissza vittem a cuccait. Ja tényleg, van egy pár újdonságom. Én ugyebár vissza tértem a régi életemhez, csak más a főnököm. Még piszkosabb munka. Két új lakótársunk van. Mike és John. Mike velem egyidős, John harmincnégy éves. Ő amolyan maffia apuci -féle. Régóta ismerjük őket, csak eddig nem dolgoztunk együtt. Cris azt mondta, hogy ő ezt a munkát nem nagyon szeretné folytatni de nincs más választása. Most épp az ebédlőmben ülünk és gondolhatjátok, a bizniszről beszélgetünk.
-Szóval, mi a terv mára?- Kérdeztem a többiektől, majd beleittam az italomba. Még mielőtt kérdeznétek, nem, nem alkohol, hiszen ma bevetésünk lesz. Ilyenkor nem ihatunk.
-Van egy kisebb meló. Vagy is bocs srácok, nektek ez nagy lesz, mivel nem öltetek még sok embert.- Mondta John, majd elnevette magát. Igaza van amúgy. -Szóval. Van egy idióta, aki tartozik nekem jó pár millával. Már rég meg kellett volna adnia a pénzt, de nem tette.- Miért néz pont rám? -Justin? Bevállalod?- Ahh, már értem.
-Persze, nem gond. De ti is ott lesztek nem?-
-Ott leszünk, nem kell félned.- Ki mondta, hogy félek basszus??!! Justin Bieber nem fél semmitől.
-Annyira félek, hogy mindjárt összepisikélem magam. Inkább mondd, hogy mikor és hol! -
Még egy ideig beszélgettünk erről az ügyről, majd elmentünk felkészülni. Tudjátok, hogy meg vannak-e a fegyverek, elég töltény van bennük, ilyesmi. Amikor készek voltunk, elindultunk.-Mehetünk srácok?- Kérdeztem, mindenki bólogatott. Bestartoltam, John bepötyögtette a navigációs rendszerbe a címet, majd lassan elindultunk. Amikor a helyszínen voltunk, meglepődtem. -Most komolyan a Walkstreetre jöttünk?-Kérdeztem idegesen. Ide szoktam járni szórakozni és ha jól látom, most is buli van itt. Hogy fogok én itt embert ölni?
-Nyugi. Csak itt parkolj le. Elmegyünk egy kicsit bulizni, hogy ne legyünk feltűnőek, tudod, kell az alibi kis okos. Kihurcoljuk onnan a pasast, akit amúgy Brucenak hívnak, majd elvisszük egy tisztásra. Ott fogod elvégezni a piszkos munkát.- Mi a faszt sérteget engem ez az idióta??? Attól még hogy régebben van a bizniszben, nem kell nagyképűsködnie. Bementünk a partyra. Milyen szar így itt. Nem is ihatok, meg semmi.
-Na skacok, láttok itt ismerős fejeket? Tudjátok, ha gondunk lenne a rendőrséggel, tudjon minket ki igazolni.- Mike nem mond hülyeséget.
-Ja, ott azok a srácok látjátok? Mennyünk hozzájuk.-
-Oké.- Elmentünk pár srác után, beszélgettünk velük, majd megláttam Selenát. Épp lehúzott egyszerre három dl vodka narancsot. Tényleg nem emlékezhet semmire, hiszen én őt nem így ismertem meg. Az a ruházata, az a smink. Még az arckifejezése is más, de jó őt újra látni.
-Ott van Bruce, mennyünk!!- Hirtelen felszólalt John.
-Mindjárt megyek, addig kapjátok el.-Lil, Mike és John elindultak a fiú után. Én Selenához vettem az utat. -Ezt szépen csináltad, a többi csaj erre nem képes ebben a körzetben.- Mondtam neki. Ő hátrafordult. Istenem, még mindig ugyan olyan gyönyörű, csak valahogy mégis más. Láttam, hogy egy kicsit meglepődött azon, amit épp mondtam neki.
-Hát ühhm köszi?- Mondta kicsit megszeppenve. Észre vettem, hogy totál befigyelt. Lehet, hogy nem emlékszik rám, de szemei azért vannak. Látja, hogy én vagyok a legszexibb pasi a buliban, sőt.
-Igazán nincs mit.- Mondtam neki, majd levettem a napszemüvegemet. Rákacsintottam, majd mentem Lilék után. Odavan értem, nem csoda.
Kimentünk a házból, ahol a buli volt, majd az utca végére vettük az utat. Ott egy ilyen park féleség volt. Megfogtam a gyereket, odabasztam neki, repült vagy három métert.
YOU ARE READING
NO LOVE JUST SEX
Fanfiction~ Olyanná váltam akitől a szüleim óvtak... ~ | maffiózók | pénz | luxuskocsik | szerelem | szex | áldozatok | kihívások| ...tarts velem❤️ 16+🔥