2./49.

356 17 5
                                    

Selena

- Na jó, nem kell nekem ezt hallgatnom. - kisétáltam a kertbe és a földre rogytam. Mennyire gyűlölöm Ciarát, te jó ég mennyire!

- Ms. Gomez! - sietett utánam Rebecca.

- Mondtam már hogy Selena baszki! - csúszott ki a számon. - Elnézést, csak ideges vagyok. -

- Minden oka megvan rá, mármint tudom hol a helyem és nem kéne beleszólnom a dolgokba, de --

- Te Jézus Isten. - felkiáltottam, majd összeszedtem magam és felálltam. Megtörölgettem a ruhámat majd Rebeccára néztem. - Ez valami elcseszett latin-amerikai sorozat vagy mi? - csaptam homlokon magam. - Nyugodtan szólíts Selenának, ahogy mondtam fiatal vagyok, nem vagyok férjnél, nincs gyerekem mit tudom én s a többi. Te pedig nem egy kutya vagy, hanem házvezető nő. -

- Maga, vagy is te nagyon jó lelkű vagy. Nehéz lehet. - hogy mi?

- Mi nehéz? - vontam össze szemöldökeim.

- Csúnya világot élünk. A legmocskosabb emberek visznek mindent és a jó embereknek alig marad valami. - sóhajtott egyet, majd beakart sétálni, de megállítottam.

- Teljesen igazad van, de ezzel nem lehet mit tenni. Na de mit akartál mondani? -

- Ja tényleg, már majdnem elfelejtettem. - mosolygott kínosan. - Nem szeretném, ha a testvérével miattam csatába szállna. - felköhögtem. - Szállj. Mr. Bieber figyelmeztetett, hogy valami ilyesmire várhatok Ms. Ciara Gomeznél, úgyhogy felkészültem és teljesen lepereg rólam minden szava. - ilyesztő, hogy Justin mennyire ismeri Ciarát és hogy pontosan hogyan viselkedik egyes szituációkba különféle emberekkel.

- Értem. - egy csíkot képeztem az ajkaimmal és csak néztem magam elé. Ez nem lesz jó. Napról napra bizonytalanabbá válok.

Justin

A régi jó amerikai levegő. Kissé mocskos, kissé büdös, kissé kaja és pénz szagú. Imádom!

- Szóval. - kezdte monológját John. A raktárnak három bejárata van. A harmadik bejárat a tetőn van, de mivel baszottul van mellette egy fa, amire gyönyörűen rá lehet ugrani, majd épséggel lejutni, nincs ezzel probléma. - elmosolyodtam, Istenem végre akciózunk. Mennyit vártam már erre. - Justin, Cris titeket választottam felülre. Úgy gondolom ti megbírkóztok ezzel a feladattal. Nektek kell elvinnetek a szajrét. Fentről lesz a legegyszerűbb kijutni. Odafele simán kitudtok nyírni pár ember. Elég ha esnek egy kicsikét és végük. - dörzsölte össze tenyereit. - Lil és Mike, ti elölről támadtok. Én és Vanessa pedig hátulról. - Vanessa csak megforgatta a szemeit. Nagyon jól tudta, hogy John simán elbánik akárkivel egyedül is, ezért választotta őt. Nem kavar túl sok port. Közben elindultunk a raktár felé. Próbáltunk minél halkabbak lenni. Johnnal és Vanessával tartottunk, mivel úgy döntöttünk a tető ideje majd a végén jön el. Lövöldözéseket hallottunk, majd hangos jajgatást. Ismerős volt, de nem foglalkozhattunk ezzel túlságosan, mivel a cél még messze volt. Amikor az első ajtót nyitottuk volna ki, felénk futottak hárman. Piff-puff-paff, gyors halál. Manapság egy tökös maffiózó sincs? Honnan selejtezték őket? Az első ajtó mögött nem volt semmi. Még két ajtó volt hátra. Kigúgtam a második ajtót, semmi. Beléptünk. Ekkor valaki erősen ránk csapta az ajtót.

- Bassza meg mi a fasz? - kelt ki magából John és az ajtót ütögette.

- Azonnal dobjátok el a fegyvert. - szólalt meg az ajtó másik oldaláról egy férfi hang.

- Na meg mit nem. - röhögtem.

- Nálam van a ribi. - körülnéztünk. A picsába is, Vanessa.

- Na ne! - kiáltott fel Cris és azonnal a földre dobta fegyverét. - Dobjátok már el faszom nála van Vanessa a kurva életbe! - ordibált. Hezitáltunk, nem tudtuk hirtelen mit tegyünk. - Nem halljátok? -

- Jobb lesz ha a spanotokra hallgattok. - fenyegetőzött a tag. John egy nagyot nyelt, majd ledobta a fegyverét.

- A kurva életbe. - suttogtam, majd én is ezt tettem. Ekkor egy nagy csapódásra, majd nyöszörgésre lettünk figyelmesek. Egyre nagyobb lárma jött kintről.

- Faszom mi a szar történhet? - dörömbölt az ajtóra Cris.

- Hé hagyd abba ezzel nem segítesz inkább gyere ide és fogd a pisztolyod! - utasította John. Én is azonnal felkaptam az enyémet. Ekkor szétrepült az ajtó és az ismeretlen tag berepült.

- Az anyád a ribi! - mondta Vanessa teljes nyugodtsággal, majd szétloccsantotta a fószer agyát. Szemeim három számmal nagyobbak lettek. Megvagyok döbbenve. Ámulok és bámulok, ez nem semmi. John elismerő tekintést vetett Vanessára, aki most akkorát bizonyított mint még talán soha senki.

- Az én csajom! - futott hozzá Cris, majd megölelte.

- Oké még van egy ajtó. - felkaptam a fejem. Hirtelen teljesen kiment a fejemből miért is jöttünk ide, de gyorsan észbe kaptam. - De most már együtt kell maradnunk. - célozgatott Vanessára.

- Baszki neked semmi se jó. - köpte vissza a nap hős csaja.

- Amúgy lehet Mike és Lil már végeztek. Hiszen hol vannak? - összevontam a szemöldökeimet. Cris nem mond faszságot.

- Akkor már adtak volna valami jelet. Vagy valami ilyesmi.- John próbált meggyőző lenni, bár csak inkább magát bíztatta. - A biztonság kedvéért azért megnézhetjük. - kisétáltunk a helyiségből és teljesen probléma mentesen jutottunk be a harmadik szobába.

- Bingo! - egy fekete utazó táska volt a szoba bal sarkába. Odamentem, megemeltem...elég nehéz, de megbírkózom vele. Bólintottam egyet majd elindultunk kifelé. A táskát a csomagtartóba tettük.

- És még csak tetőzés se kellet. - röhögött Cris.

- Ez elég könnyen ment. - vigyorgott Vanessa.

- Talán túlságosan is. - gyanakodott John, mint mindig. - Érdekelne hol van Lil és Mike. -

- Itt! - hangzott el egy vékony, szakadozott hang.

- Ez Lil! - kiabáltam és futottam a hang után. Amikor odaértem ledermedtem. Mike a földön feküdt egy vérpocsolyában, Lil pedig fölötte siránkozott és próbálta újjá éleszteni, legalább is annak tűnt. John azonnal oda sietett.

- Leállt a szive? -

- Nem tudom bassza meg, asszem! - mondta Lil rezgő testtel.

- Engedj oda! Skacok hozzátok ide a kocsit, azonnal szükségem van az irodámra.

- De ugye túléli? - kérdézte kétségbeesetten Vanessa, majd elsírta magát.

- Hozzátok ide már azt a rohadt kocsit! Még a repülő utat túl éli, gondolom, de nagyon sietnünk kell! -

NO LOVE JUST SEXWhere stories live. Discover now