Justin
Alig aludtam az éjjel. Selenát vártam reggel ötig, de nem jött haza, legalább is azt hiszem. Észre se vettem, hogy lent a kanapén aludtam el. Azt hittem, hogy a szobámban vagyok. Selena épp sétál le az emeletről, totál szét van csúszva, kitudja mikor jött haza. Gondolom az egész éjszakát átszexelte. Rá sem bírok nézni. Ha eszembe jut az, hogy az a szőke pávagyerek ott járt, ahol előtte én, kapdos a hányás. Nem is szeretem Selenát, most már tudom száz százalékra. Csak a testéért vagyok vele, másért nem. Nem zavarna, ha elveszteném, van még sok ribanc a világon.
-Jó reggelt Jay!- Mi a szart becézget?
-Neked is Selena! Látom kicsit fáradt vagy.- Kíváncsi vagyok mit fog lépni.
-Ja igen, kicsit. Csinálok kávét, kell neked is?- Tőled nem kell semmi, fuj, kitudja hol járhatott a keze.
-Nem kell. Inkább hozd ide a vitrinből a whiskeymet. - Olyan fejet vág, mintha a whiskey valami atombomba lenne vagy valami hasonló.
-Korán reggel inni akarsz?- Mit érdekli ez őt?
-Esetleg valamilyen probléma? Hívd fel az anyámat, panaszkodj neki. Ja, nekem nincs anyám, igazán sajnálom, hogy nincs kin keresztül megtiltanod nekem egyes dolgokat. Ez van ezt kell szeretni.- Néz mint a moziban, de nem válaszol. Csak idegesít, nem gond, el tudok én is menni a whiskeyért.
-Jay mi a baj?- Ezt most komolyan kérdi?
-Semmi mi lenne? Pasid hogy van?- A tekintetét a földre vetette. Na mi az? Elvitte a cica a nyelved? Kurva!
CSENDSZÜNET
-Ő nem a pasim és amúgy is te csaltál meg azzal a szőke ringyóval.- A könnyei csak úgy hullanak. Most mit sír? Utálom, ha bőg, főleg ha nincs miért.
-Most mit rinyálsz, és mi az, hogy megcsaltalak, hiszen nem is járunk!?- Mondtam, vagy is inkább ordítottam neki mérgesen.
-Azért sírok, mert bánt az, ami az éjjel történt. Fáj az, amit láttam. Justin én szeretlek!- Amíg beszélt én végig piáltam a whiskeyt. Az utolsó mondatánál majd meg fulladtam.
-Hát az kurva szar csillagom, mivel én csak a szexre használtalak. Sajnálom, de ez így van.- Lekervert egy pofontom. Ráordítottam.
-Ribanc!!!!!- Kifutott a házból, beült az amúgy tőlem kapott autójába és elment. Hát jó, akkor én is megyek autókázni. Felhívtam Chantelt meg egy pár havert, köztük Lilt is. Tudom, hogy ittam...nem keveset, de leszarom. Megbeszéltük, hogy egy közeli clubbnál találkozunk. Egy ilyen park féleségnél. Úton oda felé a drágalátos lelkiismeretem megszólalt. Mindig jó az időzítése. Túlzásba vitted, túlzásba vitted, túlzásba vitted!!!!!!!!!!!!!!! -Fogd már be! Nagyon jól tudom, de hát az igazat mondtam neki.- Ez most komoly, hogy a lelkiismeretemmel ordibálok? Tényleg sokat ittam. Végre megérkeztem a bár elé. Amikor picit arrébb mentem láttam, hogy már mindenki ott volt. Chantel is. -Csősztök!- Mindenkivel kezet ráztam, Chantelt meg arcon pusziltam.
-Na mivan Bieber, hol a csajod?- Ostoba Lil. Egy másodperc alatt el tudja baszni a kedvem.
-Az a lotyó nem a csajom és nem tudom hol van, nem is érdekel. Inkább igyunk!- Próbáltam változtatni a témán és őzike szemeket vetettem Chantelra, hogy valahogy segítsen.
-Ez egy nagyon jó ötlet, hoztam három üveget, szerintem megihatnánk.- A számmal csendben köszönömöt mondtam neki. Ő csak rám kacsintott. Amúgy annyira nem jön be, vagy is tetszik meg minden, de ő nem az én világom. De tök bulis csaj meg minden. Tiszta kedves, szóval igazából ezért kötődöm hozzá. Egy húron pendülünk.
-Van anyagom, ki kér?- Azta, ezaz!! Egyik srác hozott magával füvet. Alkohol, fű- kell ennél több? Mindenki fel tette a kezét mintha iskolába lennénk. Kimentünk a clubb elé. A kezembe tartottam a már megivott whiskeymet. Eldobtam valahova Narniába.
-Hagyjatok nekem is!- Felszólaltam, amikor láttam, hogy már alig van fű.
-Tessék, szolgáld ki magad.- Magamba szívtam, majd olyan húsz másodpercen belül kifújtam. Ezt egy párszor megcsináltam. Totális nyugodtság fogott el. Alig állok a lábamon. Haza kéne mennem. Vagy is a vikkendházamba. Viszem Chantelt is szerintem.
-Srácok mentem, jöttök?-
-Megyünk há!- Hát akkor elindultunk kb négy autóval hozzám. Nálam most a sárga lamborghinim van. Ezt ne, ezt ne, zsaruk!!!!! Baszd meg. Ahogy látom mindenkinek sikerült lelépnie, csak én ragadtam itt.
-Jó estét!- Köszöntött a rendőr.
-Mit akarsz?- Gondolom nem hallotta.
-Kérem a jogosítványát és kérem száljon ki a járműből!- Baszd meg, picsába, ezt ne!!! Megfújtam.. Kurvaaaaa.. Vesznek tőlem vért is, kiderül, hogy nem csak ittam, hanem füveztem is. Már most megbántam ezt az egészet. -Uram, velünk kell jönnie.- Nemár, hogy bevisznek.
-Jól van, mit rángat? Megyek!- Közben eszembe jutott Chantel. -Menj a vikkendházamba! Itt a cím ezen a papíron, ja és szoríts!- Bólintott egyet és gyorsan el is veretett. Beszáltam a rendőrautóba. Amikor az őrsre értünk elfogott a félelem. Bementem, hozzátámasztottak egy asztalhoz, totál megfogdostak baszod, hogy nincs-e nálam valami. Hála Istennek ma nincs nálam a fegyverem se semmi ilyesmi. Kellett csinálnom pár tesztet, majd bevittek a cellámba. Reggelig itt kell lennem. Pár óra múlva már a bíróságon leszek.
...
Itt állok a bíróságon és azt hallgatom, hogy mi mindent követtem el. Teljesen szégyenlem magamat. Végre bekussolt ez az idióta. 2500$ kell kifizetnem. Amikor kimentem ebből a kikúrt épületből, megkönnyebbültem. Chantelék ott vártak. Hazavittek. Alig vártam, hogy elmehessek aludni. Hosszú volt az éjszaka.
Selena
Tegnap, amikor rányitottam Justinra meg arra a szőke ribancra teljesen elment az életkedvem. Rájöttem, hogy szeretem, nagyon. Amikor lementem az emeletről egy fiúra lettem figyelmes. Szőke, kék szemű... Nem az esetem, de jó lesz. Leültem hozzá, összeismerkedtünk, nagyon jó fej. Egy idő után utánam jött Justin, hogy ő már megy haza. Nekem még nem volt kedvem, szóval maradtam. Ez kb. olyan éjjel kettőkor volt. Reggel hatkor kerültem haza. Nagyon berúgtam. Még soha nem ittam ennyit. Niall amúgy tök idióta, állandóan nyomult, meg bepróbálkozott, de nekem nem volt hozzá kedvem. Egész idő alatt csak Justinra gondoltam. Reggel, amikor felkeltem nagyon fájt a fejem. Leballagtam az emeletről és megpillantottam Justiny. Milyen szexi még így álmosan is. Beszélgettünk. Egész idő alatt fulladt volt a levegő. Nem tudtam, hogy mi a gondja, nekem kellett volna hepciáskodnom, ő hagyott egyedül és ment más után. Amikor felhozta, hogy ő piálni akar, egy jó nagyot néztem, nem értettem ezt a helyzetet. Elkezdett velem ordibálni, majd whyskeizett. Közben tett egy megjegyzést Niall-ra, valami olyasmit mondott, hogy hogy van a pasim, vagy nem tudom. Mondtam neki, hogy Niall nem a pasim és hogy ő csalt meg engem. Még hangosabban kiabált. Azt mondta, nem is járunk. Nemis csalt meg. A szemeim elkezdtek csípni és elsírtam magam. Bármennyire is akartam, nem tudtam nem sírni. Annyira fájt az, amiket a fejemhez vágott. Elmondtam neki, hogy szeretem. Láttam hogy beugrott neki a whiskey. Azt válaszolta, hogy én csak a szexre kellettem neki meg így. Hogy mondhatott nekem ilyet?? Mindig is azt hittem, hogy szeret, itt velem voltak a problémák.. vagy mégsem. Lekevertem neki egy pofontot és futottam a kijárat felé. Utánnam kiabált, leribancozott. Beültem a kocsimba majd gyorsan elverettem onnan. Haza kell mennem, meg kell nyugodnom. Majd csak lesz valami. Amikor haza értem már sötét volt. Bekapcsoltam a tévét, és nagyot néztem, újra. Egy fiatal fiút bevittek az őrsre, mert részegen és befüvezve száguldozott. Milyen hülye csinál ilyet? Gondoltam. Amikor megláttam a srácot szó szerint a földre huppantam. Justin... ez Justin. Te jó ég. Mi az, hogy befüvezve?? Mióta füvezik? És mit keres ott az a szőke csaj??? És mi ez az egész basszus? Inkább lekapcsoltam, mert még idegösszeroppanást kaptam volna. Teljesen félreismerted Justint, ő egyáltalán nem az, akinek mutatta magát előtted.. A belső hangomnak megint igaza van. Vége az életemnek, én nem ezt akartam. Úgy látom van otthon egy pár üveg pia. Jól leiszom magam.
YOU ARE READING
NO LOVE JUST SEX
Fanfiction~ Olyanná váltam akitől a szüleim óvtak... ~ | maffiózók | pénz | luxuskocsik | szerelem | szex | áldozatok | kihívások| ...tarts velem❤️ 16+🔥