Multimedya : Dora
Bölüm Şarkısı :Charlie Puth &Marvin Gaye
İyi Okumalar :)Okulun en sessiz köşesine çekilip en yakın dostum,sırdaşım olan kitabımı okuyordum.Okula tabi geliyorum.Kimse ile takılmıyorum.Zaten kiminle konuşabilirim ki?Okulda lakabı Dilsiz oldu kimseyle konuşmadığım için.Ben zaten bir dilsizim ama bunu kimse bilmiyor.Bilse sevgili babacığımın şöhreti kirlenir.Kimseyi duymuyorum zaten ben.Hem dilsiz,hem sağırım.Halimden memnunum ama.Yalnızlık her zaman mutluluktur.Yalnız olunca huzura kavuşuyorum.Zaten hep yalnızım.
Bu hastalığım doğuştan değilmiş.Küçükken geçirdiğim bir olay sayesinde böyle bir hasar kalmış bende.Sağırım dediğime bakmayın azıcık,çok azıcık olsa da duyabiliyorum.Dilsiz olmam yanı sıra çok zeki bir kızım ben.Notlarımda iyi.Bu notlarımla gurur duyabilen bir kişi yok.Sadece annem.
Sonunda bu okul işkencesi bitti ve yavaş adımlarla evimin yolunu tutmaya başladım.Arkamdan birinin bana seslendiğini hissettim.Arkamı döndüğümde yakışıklı bir çocuk bana bakıyordu.Bir şeyler anlatıyordu ama çok kısık sesle konuştuğu için duyamıyordum.Konuşmasını bitirdikten sonra bana sarıldı.Ne oluyoruz kardeş?Onu ittim tabikide. Çocuğa tekrardan baktığımda yüzündeki hüzünü gördüm.Gözleri dolmuştu. Acaba bana neler söylemişti?Dilsiz ve sağır olduğumu bilmiyor ki bu çocuk.
Gözlerimin içine son kez hüzünle baktı ve arkasını dönüp geldiği yola tekrardan yürümeye başladı.Boşver diyip yoluma devam ettim.Ama aklım hala onda.Onu daha önce gördüğümü hiç sanmıyorum.Görsem hatırlayacağımı düşünüyorum.
Eve girince hemen koşarak odama çıktım.Ev hayatım böyle işte.Hayatımın yarısından çoğu bu 4 duvar arasında geçti.Ve hala da geçmeye devam ediyor.Bugün verilen ödevleri hemen yaptım.Yeterince basit konular zaten.
Banyo yapmak için banyomun yolunu tuttum.Her zaman sıcak bir duş bana iyi gelmiştir.Rahatlama hissi veriyor ve ben bu hissi çok seviyorum.Sıcak suya girdim ve düşünmeye başladım.Ben neden böyleyim?Herkes gibi değilim?
Bu Allah'ın bana bir sınavı mı cezası mı diye çok fazla düşündüm.Herhalde bu bir sınav.Ve ben sınavlardan nefret ederim.1 buçuk saatin ardından banyodan sonunda çıkabildim.Kıyafetlerimi giyerken odama biri daldı.Gelen kişiye baktığımda beni kızı gibi çok seven Emine Teyzeyi gördüm.
-Kuzum sen giyin.Senin için yemek getirdim.Senin için yaptım.
Ona el haraketleriyle teşekkür ettim.Yanaklarımdan öpüp odadan çıktı.Pijamalarımı giyip Emine Teyzenin getirdiği yemeklerin yanına gittim.Sarma,dolma ve yoğurt vardı.Tatlı olarak ise çikolatalı pasta.Pasta benim bu hayatta kitaplardan sonra en sevdiğim şeydir.Bunu Emine Teyzede bildiği için bana hep pasta yapar.Bende afiyetle yerim.
Yemeklerimi bitirdikten sonra yapacak bir iş bulamadım.Her zamanki gibi.Bu kadar yüksek notlar almamın sebebi zaten çok boş zamanım olup ders çalışmam.Yatağıma yatıp tavanımdaki yıldızları seyrettim.Annemin yanıma gelmesine daha yarım saat var.Annem her gece yanıma gelir ve ben uyuyana kadar yanımda bekler,saçımla oynar.Saçımla oynanılmasından nefret ettiğim halde annem oynarken ses çıkarmıyorum.Onun yaptığı her şeyi seviyorum ben.
Aklım yine bugünkü çocuğa gitti.Ne dediğini o kadar çok merak ediyorum ki.İlk defa hayatımda duymak istedim.O çocuğun bana dediklerini gerçekten duymak istedim.O çocuğu bir kez daha aklımdan defedip annemi bekledim.Çok zaman geçmeden yanıma geldi ve saçımla oynamaya başladı.Huzurlu bir şekilde uykuya daldım.
**
Arkadaşlar nasılsınız iyi misiniz?Size bir şey soracağım cevaplarınız önemli gerçekten.Sizce kısa ama 1-2 güne mi bölümler gelsin.Yoksa uzun ama 1 haftada mı?Bu benim için gerçekten önemli.Cevaplarını bekliyorum.İyi günler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ.|s.g|
ChickLitAşk. 3 harfli o muazzam duygu. O güzel duyguyu tatmak herkese nasip olmaz ama genç oğlana nasip olmuştu. Çok sevmişti kızı. Kendinden çok. İçi kan ağlarken bile kız gülüyor diye gülmüştü.Kızın acılı hayatını görmüştü o. Kız da hiç kimseye anlatmadığ...