Bölüm 18 - Sezon Finali-

133 15 14
                                    

Multimedya:Barış

Bölüm Şarkısı: Erkin Koray-Sevince

İyi Okumalar:))

**

''Kabul ediyorum ama sadece bir gün.''

''Sadece bir gün.''

''Ben seni yarın Nehir'in evinden alırım.''

''Tamam.''

Konuşma bitmişti işte. Uzun zamandır görüşmüyorduk ve konuşacak konu bulamıyorduk. Yada benimle konuşmak istemiyordu. Görüşürüz diyip kafeden ayrıldım. İçimde bir mutluluk oluşmuştu ama yarın neler yapacağımızı bilmiyordum. Yarın onunla gezdikten sonra akşam 9'da uçağım vardı. Ayrılmak zor olacak gibi. Buradakileri özlemişim.Beni bu düşüncelerimden ayıran şey telefonumun çalması oldu.

Arayan:Azrağğ<3

Azra'nın ismini görünce hemen telefonu açtım.

''Hayırsız gittim diye aramayı bıraktın.Beni beni Azra'nı. Mavi gözlü yarini.''

''Ya ben seni aramayı bırakır mıyım?''

''Evet. ''

''Bu kadar açık sözlülük fazla valla. Neler oldu neler haberin yok senin.''

''Anlat bakayım.''

''Valla çok uzun hikaye ama şunu bilsen yeter. Yarın bütün gün Çetinleyim.''

''Eniştemle iyi gezmeler.''

''Enişte falan değil valla. Beni affetmedi.''

''O günlerde gelecek. Annem çağırıyor sonra konuşuruz aramayı ihmal etme.''

Telefonu kapattım ve eve gitmek yerine bir değişiklik yapıp Barış'ın yanına gitmeye karar verdim. Şu anda sahilde olduğunu biliyorum. Çünkü snap atmış. Sahil buraya yakın olduğu için yürüyerek gitmeye karar verdim.Beş dakika içinde sahile varmıştım. Barış telefonuyla fotoğraf çekmeye çalışıyordu.

''Selam.''

''Oo hoşgeldin. Nerden bildin burada olduğumu?''

''Attığın snaplerden.''

''Demek beni takip ediyorsun.''

Yüzünde piç smile gülüşü vardı.

''Evet seni takip ediyorum aşığım sana. Evlen benimle.''

Alayla söylediğim cümleyi ciddiye alıp cevap verdi.

''Olur evlenelim.''

''Tövbe tövbe.''

''Sen neden Adana'dan buraya geldin?''

''Hiçbir fikrim yok. Kalbimin sesini dinledim geldim.''

''Özlemişim seni.''

Cevap vermedim. Sessizce oturup denizi izlemek istiyordum.O da benim gibi düşünüyordu herhalde çünkü yanıma oturmuştu. Sessizce geçen saatlerden sonra canım sıkıldı ve vedalaşıp yanından ayrıldım. Yapacak işim yoktu ve aklıma bir fikir geldi. Çetin'in neyi olduğunu tam bilmediğim Bade'yi takip edebilirdim.Şimdi yapmam gereken şey onun nerde olduğunu bulmaktı.

**

Sonunda şu Bade'yi bulabildim. Lüks yerlerde takılmasını beklerken bir parkta yanında bir çocukla oturuyordu. Şaşırmıştım. Belki çocuk onun kızıdır.

Evet onun kızı. Babası da Çetin.

Saçmalama iç ses. Ablasının kızı falandır. Bir süre onları izledim ve yine canım sıkıldı. Bugün de ne sıkıcı bir gün böyle.

''Hey sen.''

Bade yanındaki çocuk ile yanıma gelmişti.

''Buyrun?''

''Sen Dora mısın?''

''Nerden tanıyorsun sen beni?''

''Beni iyi dinle. Sen gittikten sonra her şey değişti. Çetin artık benim sevgilim. Ben onu seviyorum o da beni seviyor. Güzel bir ilişkimiz var. Ve sana bu ilişkide yer yok. Seni kırmak istemem ama bunu söylemek zorundaydım. Beni kötü biri olarak düşünme ama yapacağım bir şey yok.''

Çocuğu kucağına aldı ve yanımdan uzaklaştı. Demek sevgili ha. Beni bu kadar kolay unutamazsın Çetin Bey. Aşk dediğin şey bu kadar kolay bitmez,bitemez,bitmemeli.Aşk dünyadaki en güçlü duygudur.Çok çirkin birine bile aşık olsan o senin gözünde dünyanın en güzel kızı yada en yakışıklı erkeği olur. Aşkta dış görünüşe pek önem verilmez. Aşık olduğun kişinin iç güzelliğine,düşüncelerine aşık olursun. Onun bir gülüşü senin için dünyalara değerdir.Üzgün olsan bile o gülüyor diye sende gülersin.Kısılan gözlerine,mimiklerine aşık olursun.Aşk böyle bir şey işte. Bana sen bunları nerden biliyorsun derseniz okuduğum kitaplardan biliyorum. Şu ana kadar hiç aşık olmadım ama aşık olma yolunda ilerliyorum gibi hissediyorum.

Parktan çıktım ve bir süre sonra Nehirlerin eve geldim. Ona bütün olayları en ince ayrıntısına kadar anlattım. Bade için kaşar Çetin için bu çocuk hala sana aşık dedi. İnşallah bana hala aşıktır.

O sana aşık olsa ne olacak sen ona değilsin ki.

Saat daha 9'du ama benim uykum çoktan gelmişti bile. Yarın ben çok yorucu bir gün bekliyordu. Onunla sadece bir gün geçirecektim ve o günü doyasıya geçirmek istiyordum.Günün sonunda Çetin'i küçük bir sürpriz bekliyordu. Şok geçirebilirdi ama bunu yapmam gerekiyor.

-Bölüm Sonu-
Merhaba arkadaşlar. Benim Sınavlarım ve sağlık sorunlarım yüzünden bir süre ara veriyorum. En gec 2-3 aya kaldığımız yerden devam edeceğiz. Ben bu süre zarfında yine bölüm yazacağım ama atmayacağım. Geri döndüğümde 5000 olursak süper olmaz mı ya .) Kendinize iyi bakın Teoga gircek arkadaşlarımiza başarılar diliyorum
-Nur

DİLSİZ.|s.g|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin